|
מאמרים מקצועיים בתחום מרכזיות טלפון, פתרונות תקשורת
מאמרים מקצועיים בתחומים שונים ונרחבים: מרכזיות טלפון, פתרונות תקשורת, מערכות קול סנטר ועוד
 |
|
תקשורת מתקדמת - מהם היתרונות של מרכזיות בענן?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 28.06.2023
בעולם העסקים המהיר של ימינו, תקשורת יעילה היא בעלת חשיבות עליונה. המרכזיות הפועלות בענן הופיעו בשוק לפני מספר שנים ומאז הן מחוללות שינויים משמעותיים בעולם התקשורת העסקית ובדרכים שבהן עסקים וארגונים מתקשרים עם לקוחות ומשתפים פעולה זה עם זה. באמצעות הרתימה של יכולות הענן, המערכות הללו מציעות הרבה יותר גמישות, התאמה ויעילות כלכלית. במאמר זה נבחן את היתרונות של המרכזיות בענן ונבין כיצד הן יכולות להעצים עסקים באמצעות שיפור הפרודוקטיביות. קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן להתייעלות מקסימלית
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 02.04.2023
מחשוב ענן הפך מזמן למרכיב בסיסי בארגונים קטנים וגדולים. מדובר ברשת תקשורת המאפשרת אחסון וגישה מהירה למאגר של נתונים. ישנם כמה סוגי עננים. ענן ציבורי המשרת מספר ארגונים באמצעות צד שלישי. ענן פרטי המשרת ארגון אחד ומופעל על ידו בלבד ורק לו יש גישה אליו. ענן היברידי משולב ומבוסס בחלקו על ענן פרטי ובחלקו על ענן ציבורי. האחרון הוא ענן שיתופי שמשמש מספר ארגונים עם מכנה משותף. קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה 3CX - תכונות ויתרונות
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 01.03.2023
אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש ב-3CX הוא הארכיטקטורה מבוססת התוכנה שלו. בניגוד לפתרונות מרכזיות מסורתיים, שלעיתים קרובות דורשים מעסקים לרכוש חומרה יקרה, ניתן להתקין את מרכזיית 3CX על חומרת מחשב קיימת, מה שהופך אותה לפתרון אידיאלי עבור ארגונים קטנים ובינוניים. זה גם הופך את הפריסה לחסכונית יותר, מכיוון שעסקים לא צריכים להשקיע בחומרה חדשה. קראו עוד»
|
 |
|
מהי מרכזיה בענן וכיצד היא יכולה להועיל לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.01.2023
כל עסק באשר הוא – תלוי בלקוחותיו לשם הצלחתו, לכן התקשורת עמם היא חשובה ביותר. בעבר מוקדים לשירות לקוחות או מכירה היו פועלים בצורה מיושנת אשר הובילה למענה איטי, חוסר יכולת לצבור מידע אודות השיחות שנערכו ופספוס של פוטנציאל למכירה או לשדרוג. כיום ישנה מרכזיה מתקדמת הרבה יותר המציעה לעסקים יתרונות רבים, זוהי המרכזייה בענן. הרשו לנו לספר לכם מהי מרכזיה זו, מהן יכולותיה וכיצד היא יכולה להזניק את העסק שלכם קדימה קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן - כיצד היא יכולה לעבוד עבורכם?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.01.2023
כל עסק המשלב שיח עם לקוחותיו, בין אם מדובר בשירות לקוחות ובין אם מדובר בנציגי מכירות, זקוק לשירות מרכזיה אשר יאפשר לרכז את השיחות, לנהל אותן וגם לתעד אותן. הדור החדש של המרכזיות הן המרכזיות היושבות ברשת הענן, המספקות לעסקים את כל השירותים הללו ועוד. הנה כל הדרכים בהן המרכזיה בענן יכולה לעבוד עבור העסק שלכם. קראו עוד»
|
 |
|
איך לבחור מרכזיה בענן?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.11.2022
אם אתם חשים שהעסק שלכם אינו ממצה את יכולותיו, משמעות הדבר היא שעליכם לנקוט בפעולות ממשיות כדי להגביר את יעילות העבודה הן בין העובדים והן אל מול לקוחות. למרבה המזל אנו חיים בעידן בו ישנם פתרונות טכנולוגיים המסייעים לעסקים להגשים את הפוטנציאל הטמון בהם, מבלי להפעיל לחץ כבד על העובדים. הפתרון בו נעסוק הוא המרכזייה בענן, אשר מאפשרת לעסק לנהל את התקשורת הפנימית והחיצונית שלו בצורה הטובה ביותר. רוצים לדעת אילו יתרונות יכולה המרכזיה בענן להעניק לעסק שלכם? המשיכו לקרוא. קראו עוד»
|
 |
|
מהן היכולות השונות של מרכזיה בענן?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.11.2022
עסק מצליח מבוסס על יכולתו להיות יעיל, הן בתחום הפנימי של הארגון והן בתקשורת עם הלקוחות. בעבר חברות היו תלויות בכלים מיושנים ומסורבלים כדי לוודא שנשמרת יעילותן. כיום ישנו פתרון טכנולוגי מתקדם, המציע לעסק את כל הכלים הדרושים לו להצלחה, תוך שמירה על יעילות מיטבית. כלי זה הוא המרכזיה בענן לה יכולות רבות, לכן יש ביכולתה להציע לכל עסק בדיוק את הכלים הדרושים לו לשגשוג. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על היכולות השונות של המרכזייה בענן.
קראו עוד»
|
 |
|
היום אפשר לעבוד מהבית בזכות מרכזיה וירטואלית בענן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.11.2022
חלק מעובדי המשרד שלכם עובדים כיום מביתם, בעוד עובדים אחרים שוהים בחו"ל. לעומתם, ישנם עובדים אחרים אשר מגיעים למשרד על בסיס יומיומי. כיצד ניתן לנהל ככה עסק אתם שואלים? מפחדים שמא הלקוחות יפגעו ולא יקבלו שירות הולם? במאמר זה נדון ביתרונותיה של מרכזיה וירטואלית ולמה אתם פשוט חייבים אותה בעסק שלכם. קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן - משנה את התקשורת של העסק מקצה לקצה
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 21.08.2022
כל עסק ריווחי בנוי על מערכת קשרים ענפה. קשרים אלה יכולים להיות בין נותני השירות והלקוחות, קשר עם ספקים, תקשורת שוטפת עם קולגות ושותפים אסטרטגיים, וכמובן תקשורת בין העובדים. בעולם שבו לא בהכרח כולם נמצאים באותו המשרד, נדרשת מערכת חכמה שמסוגלת להתמודד עם כמות גבוהה של שיחות, ולנתב אותן ביעילות. בעבר, מערכת זו הייתה מרכזייה אנאלוגית, אך בעידן הדיגיטלי יש יתרון גדול במעבר לשירותים מקוונים מבוססי IP. קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.01.2022 מחפשים דרך מתקדמת לייעל את פתרונות התקשורת בעסק? מרכזייה חדשה המותקנת על רשת האינטרנט היא הפתרון האופטימלי עבורכם. במאמר זה נפרט את כל הסיבות לכך.
קראו עוד»
|
 |
|
איך בוחרים פתרון תקשורת לעסק?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 03.10.2021 המאה ה־21 מתאפיינת בשינוי מהותי בתחום העסקי. אנו תלויים בראש ובראשונה במערך התקשורת של החברה, הן בקבלת השיחות מלקוחות הפונים לחברה והן בהתקשרות בין העמיתים העסקיים הפרושים במיקומים שונים. זהו עידן שבו כל עסק נהנה מאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות בתחום זה, כמו: תקשורת המבוססת על האינטרנט שחוצה מדינות וגבולות, אפשרויות לחיבור נוח בין קווים אנאלוגיים, קווי סלולר ותקשורת IP, כמו גם באמצעות יצירת מרכזיה וירטואלית אחת למספר עסקים במקביל. במאמר זה נדון בהרחבה בהטמעה של מרכזיות רשת ויתרונותיהן.
קראו עוד»
|
 |
|
איך בוחרים פתרון תקשורת לעסק?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.09.2021 ההתפתחות הטכנולוגית המהירה של העידן המודרני הביאה עמה שלל פתרונות מתקדמים במגוון תחומים. גם בתחום התקשורת אנו רואים התפתחות אדירה מהמרכזיות הישנות שדרשו תפעול ידני והעברה של חוטים ממקום אחד לאחר. כיום ישנם פתרונות בתחום התקשורת המספקים לעסקים את היכולת לשמר את הקשר עם לקוחותיהם ביעילות, בנוחות וללא תקלות מיותרות. יחד עם זאת השוק מלא בסוגים שונים של פתרונות, כמו גם ספקים. ההיצע הגדול עשוי להיות מאוד מבלבל עבור מי שאינו מתמצא בתחום ולכן הבחירה עשויה להיות לא מיטבית. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את פתרון התקשורת הטוב ביותר לעסק שלכם:
קראו עוד»
|
 |
|
כיצד מרכזיה בענן מייעלת עסקים ברחבי הארץ והעולם?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.09.2021 אם אתם חולמים לייעל את התקשורת בעסק יש דרך אחת פשוטה ויעילה לעשות זאת. הוספה של מרכזייה הפועלת על גבי רשת האינטרנט והופכת את מלאכת הוספת השלוחות לקלילה ופשוטה. לשירות זה יש יתרונות רבים וניתן להטמיע אותו בתוך שעות ספורות בעסק קטן או ארגון גדול. במאמר זה נעסוק בהרחבה ביתרונותיה של מרכזייה זו.
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן – לכל עסק קטן כגדול
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 30.05.2021 הטלפון מצלצל אבל היום אתם לא במשרד. עוד לקוח פוטנציאלי פוספס רק בגלל שלא יכולתם לענות לשיחה מכל מקום. כיום, עסקים רבים מחפשים תחליף למרכזיה הישנה במשרד. שירות טוב יותר שיכול לענות על כל הצרכים של העסק, בעלות סבירה ועם גמישות להתאים לדרישות משתנות מבחינת מיקום סניפי העסק, מספר העובדים וההיררכיה של המחלקות השונות במשרד. במאמר זה נדון בהרחבה ביתרונות של מרכזיה מקוונת חכמה.
קראו עוד»
|
 |
|
סוגים של פתרונות תקשורת
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 30.05.2021 בעסקים ממש כמו בקשרים בין-אישיים יש חשיבות מכרעת לקיום תקשורת תקינה. בעולם המהיר של ימינו אפשרויות התקשורת העומדות לרשותם של עסקים מתפתחות ללא הרף ומציעות פתרונות חדשים לדרכים מיושנות. אותם פתרונות מאפשרות לעסק לשמור על תקשורת רציפה ואיכותית עם לקוחות או שותפים עסקיים, תוך מניעת כל אפשרות של קריסת מערכות פתאומית. הבה נחקור את הסוגים השונים של מערכות התקשורת החדשות ואילו אפשרויות הן מציעות לעסקים:
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה אנלוגית מול מרכזיה בענן: מה מתאים יותר לעסקים?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 23.05.2021 אם אתם המתכננים לעבור למשרד חדש או משדרגים את פתרונות התקשורת במשרדים הקיימים, עומדות לפניכם שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה - הזמנת מרכזיה עם שלוחות אנאלוגיות לכל אחד מעובדי החברה. השנייה - מעבר לטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת למנף את רשת האינטרנט לכל צורכי התקשורת. במאמר זה נעסוק בהרחבה בהבדלים בין השתיים.
קראו עוד»
|
 |
|
הלו, אתם משתמשים כבר במרכזיה בענן?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 23.05.2021 תחומים רבים השתנו בזכות טכנולוגיה חדשנית, כאשר אחד השינויים הבולטים בשני העשורים האחרונים הוא תחום התקשורת. במקום טלפון פשוט שמסוגל רק לחייג מספרים ולבצע שיחות, עברנו למכשיר המתחרה במחשב ביתי ישן. כעת, המגמה הזו כובשת גם את עולם התקשורת לעסקים, בדמות מרכזיה הפועלת למעשה על האינטרנט. אז איך עסקים רבים מייעלים את פעילותם באמצעות שירות תקשורת עתידני? הכל במאמר הבא.
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן – הדרך הטובה ביותר לנהל את התקשורת בעסק
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 03.05.2021 מחפשים דרך נוחה ומשתלמת לנהל את כל פתרונות התקשורת בעסק, עם מגוון רחב של מאפיינים וגמישות מלאה? כנראה שהדרך שבה הפעלתם את המרכזייה עד היום אינה האופטימלית עבורכם. בעשור האחרון חברות רבות עברו לאלטרנטיבה המועדפת, שימוש ברשת האינטרנט (הענן) לצורכי התקשורת בחברה. במאמר זה נדון בהרחבה ביתרונות השירות החדש.
קראו עוד»
|
 |
|
מה הופך את המרכזייה בענן לפתרון הטוב ביותר לעסק?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 03.05.2021 אתם רוצים לתת ללקוחות שלכם את השירות המושלם, אך העובדים שלכם נמצאים בפגישות כל העת ולא תמיד יש אדם פנוי לקבל את השיחות. למרבה המזל, כיום יש מגוון רחב של פתרונות לבעיה הזו. הסוד טמון בחיבור המרכזייה שלכם לאינטרנט, והוספת שלל מאפיינים שמקלים על התקשורת עם לקוחות וספקים לאורך היום כולו. במאמר זה נדון לעומק ביתרונות של מרכזיות IP אלה.
קראו עוד»
|
 |
|
מה זו מרכזיה בענן?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 11.03.2021 רבים שומעים עכשיו את הביטויים הקשורים לתקשורת ענן ואינם מכירים את המושג. מהו הקשר בין עננים לטלפונים? הענן, בהקשר הזה, מייצג את רשת האינטרנט. הסיבה לבחירה במילה "ענן" קשורה לדרך שבה מיוצגת הרשת בתרשימי זרימה של עולם המחשוב והתקשורת. לכן, מדובר בפועל במערכת טלפוניה שפועלת בצורה דומה לרשת מחשבים במקום בחיבור קווי (אנאלוגי). קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה בענן: למה כמעט כל עסק זקוק לה כיום?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 11.03.2021 לאורך השנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת - חברות רבות יותר מגלות את היתרונות שיש לשירותי ענן להציע. הם מעניקים לעסק גמישות רבה וניתן לנהל אותם בקלות. לצד פתרונות המחשוב בענן והתוכנות שאליהן ניתן להיכנס מכל מקום בעולם, גם שירותי הטלפוניה עברו מהפכה. כיום, אפשר להחליף את המרכזייה האנאלוגית המוכרת בתחליף מקוון נוח, גמיש, זול וקל לניהול. הכירו את האפשרות הזו ובחנו האם היא מתאימה גם לעסק שלכם. קראו עוד»
|
 |
|
הקלטת שיחות טלפון לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.04.2020 בעולם מתן השירותים, שיחת טלפון עם לקוח היא בעלת חשיבות גדולה בגיוס לקוחות חדשים ושמירה על אלה הקיימים. שיחת הטלפון היא הפנים של הארגון במפגש עם הלקוח והיא אחד מצמתי קבלת ההחלטות החשובה ביותר שהלקוח עושה. קראו עוד»
|
 |
|
ועידת וידאו לעסקים מאפשרת להמשיך לעבוד מכל מקום
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.04.2020 הפסקת הטיסות בעולם בתקופת, הסגר הארוך וההנחיות לעבוד מהבית בתקופת מגפת הקורונה, השפיעו במידה רבה על הדרך שבה מתבצעות פגישות עסקיות. בעלי מניות, חברי דירקטוריון, אנשי שיווק ותמיכה ועובדי החברה נאלצו למצוא דרכים אחרות להמשיך את התקשורת הקבועה. שיחות טלפוניות מרובות משתתפים הן אתגר לא קטן, ובפועל הן משמשות אמצעי תקשורת חסר. קשר העין הינו חלק מהותי ביחסים בין בני אדם, וכאשר מאבדים אותו בעולם העסקי אפשר לפספס הזדמנויות פז. לכן, פתרונות טכנולוגיים חדשניים מאפשרים לארגונים רבים להמשיך בפעילות העסקית, ולחזקה באמצעות הרשת בשיחות וידאו. קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP– המרכזיות של העידן החדש
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.04.2020 שני עשורים עברו מאז שגרסאות דיגיטליות החליפו את המרכזיות הקוויות המיושנות. בכל שנה נוספות להן יכולות רבות יותר ומחירן יורד. במאמר זה נגלה מה מאפיין מרכזיות אלה, מהן היתרונות הגדולים של מרכזיית איי פי עבור עסקים קטנים כגדולים ונסקור את ההתפתחות של מרכזיות איי פי בארץ ובעולם עם השנים. קראו עוד»
|
 |
|
עובדים גם מהבית עם מרכזייה וירטואלית בענן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.04.2020 חלק מהמשרד עובד מהבית, אחרים נמצאים בחו"ל ואינם יכולים לשוב. המזכירה ומנהל השיווק, לעומת זאת, מגיעים בכל יום למשרד הנמצא במרכז הליכה ועובדים בחדרים נפרדים. כיצד ממשיכים לנהל בימים כאלה את העסק ומעניקים ללקוחות שלכם את החוויה הטובה ביותר מבלי שיחושו בהבדל? משדרגים את מערכת התקשורת עם מרכזייה וירטואלית. במאמר זה נגלה מה היחוד שלה, מה האפשרויות שהיא כוללת ומדוע דווקא בעידן הנוכחי כדאי להוסיף אותה לעסק. קראו עוד»
|
 |
|
סוגי מרכזיות לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 09.02.2020 הידעתם כי ניתן ליהנות מכל השירותים המוצעים על ידי מרכזיות IP גם באמצעות מרכזיה וירטואלית בענן? קראו עוד»
|
 |
|
כל היתרונות של מעבר לתקשורת בטכנולוגית IP
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 02.10.2019 תקשורת IP הפכה לאחת הדרכים המועדפות על חברות וארגונים להפעלה של מרכזיה בעסק. נוחות השימוש ומגוון רחב של אפשרויות שנפתחו בפני העובדים לצד מחירים זולים יותר של השיחות, הצדיקו רכישה של מרכזיה חדשה או שדרוג של המרכזייה הקיימת. במאמר זה נעמוד על היתרונות השונים של שדרוג מרכזיה לעסק בטכנולוגיה זו.
קראו עוד»
|
 |
|
שיחות ועידה לעסקים – כי וידיאו קונפרס חוסך לכם זמן וכסף
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 10.07.2019 עולם העסקים עבר שינוי גדול בעשורים האחרונים. תחום התקשורת התפתח וחברות רבות החלו לחסוך בעלויות של נסיעות לערים מרוחקות או טיסות לפגישות עם לקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאליים מעבר לים. כל זאת בזכות איכויות שידורי הוידיאו קונפרנס ושיחות הועידה המאפשרות לכמות גדולה של משתתפות להיות נוכחים במפגש רב משתתפים או לחלק את הועידה לתתי מפגשים קטנים יותר בלחיצת כפתור...
קראו עוד»
|
 |
|
כל מה שצריך לדעת על מרכזיה בענן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 10.07.2019 מהפכת הענן מאפשרת לעסקים רבים לאמץ פתרונות גמישים, המאפשרים להם נגישות מרבית למידע ארגוני באופן מוצפן ומכל מקום בעולם. אחד מהשירותים החשובים הללו הינו מרכזייה בענן. מהי מרכזייה בענן? כיצד פועלת ההפעלה שלה וכיצד ניתן לשפר באמצעותה את רמת השירות?
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP ומרכזיות בענן - לעסקים גדולים וקטנים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 30.12.2018 כיום קיים מגוון רחב של מרכזיות טלפון לעסקים קטנים וגדולים כאחד, המשפרים בצורה משמעותית את יכולת התקשורת בין שירותי העסק ללקוחות. בעבר, השימוש במרכזיות היה די נדיר, לרוב הן נרכשו רק על ידי חברות גדולות בשל מחירן הגבוה. אך, ככל שחלפו השנים, איתן גם ההתפתחות הטכנולוגית אשר הפכה את מחיר המרכזיה לנגיש יותר עבור רבים...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזייה בענן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.10.2018 הענן הוא כינוי כולל לכל מה שמאוחסן למעשה באינטרנט ולא בשרתים מקומיים או בחדרי תקשורת של ארגון כזה או אחר. הבשורה הטכנולוגית של העשור האחרון שדרגה באופן מהותי את יעילות העבודה ואת הגישה למידע של ארגונים על ידי כך שלמעשה, ניתן לגשת לענן בכל מקום, כל עוד יש גישה לאינטרנט...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות פנסוניק ושירות עבורן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 20.06.2018 אחד היתרונות הגדולים של השימוש במרכזיות פנסוניק הוא מתן השירות למרכזיות פנסוניק, אשר נעשה על ידי גופים מקצועיים ואמינים המתאימים את המערכת במיוחד לצורכי הארגון...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיה וירטואלית בענן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.03.2018 בניגוד למרכזיות של ימים עברו, בתי עסק כיום יכולים ליהנות משירות של מרכזיה וירטואלית בענן שלא רק תשפר את השירות שהם מספקים, אלא תאפשר לחסוך בעלויות באופן משמעותי לאורך זמן..
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות טלפון - החידושים של ימינו
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.03.2018 עולם העסקים מתבסס על כמה מאפיינים שאחד מהם הוא תקשורת יעילה עם כל מי שיש לו נגיעה לבית העסק. כלומר, על מנת שבית עסק יתנהל בצורה יעילה, חשוב שהוא יוכל לתקשר עם לקוחות, ספקים, עסקים נוספים וכל אדם או ארגון אחר שזקוקים לשירותי בית העסק או שבית העסק זקוק להם..
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות בענן - חידושים בתחום, יתרונות וחסרונות
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 06.11.2017 תחומי המחשוב והתקשורת מתפתחים במהירות עצומה, ישנם חידושים רבים גם בתחום של מרכזיות בענן, ולמעשה כיום כל עסק בכל סדר גודל יכול לחסוך עלויות וליהנות מפתרונות מתקדמים ומותאמים אישית בזכות החידושים המלהיבים האחרונים.
קראו עוד»
|
 |
|
עוברים משרד? חשוב להעביר גם את תשתית המשרד בצורה נכונה
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 24.09.2017 ההחלטה לעבור משרד אינה דבר של מה בכך ויש לקבל אותה בכובד רב. להחלטה יש משמעות כלכלית עבור העסק, המעבר כרוך בתכנון מקצועי ובהוצאות רבות שיש לשים לב אליהן מראש כדי להיערך נכון כספית. לאחר שמקבלים החלטה לעבוד משרד, בין אם עוברים מקום בגלל צורך במשרד גדול יותר לאור התרחבות החברה, ובין אם עוברים למשרד חדש כדי ליהנות מתשתיות חדשות, ממיקום מרכזי ונוח יותר או מסיבות כמו צמצום עלויות או גמר חוזה, יש לתכנן גם כיצד להעביר את תשתיות המשרד בצורה חכמה, יעילה ונכונה...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות VOIP לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 12.09.2017 מרכזיות טלפון אינן המצאה חדשה, כאשר כבר עשרות שנים נעשה בהן שימוש כזה או אחר. מה שכן משתנה הוא הטכנולוגיה, שנכנסת לתמונה ומשנה אותה לחלוטין. בנקודת הזמן הנוכחית, מומלץ לבחור בדגמים המתקדמים ביותר, שמציעים פונקציות מגוונות ושלל אפשרויות התאמה לצרכי העסק. מרכזיות VOIP לעסקים, הדור הבא של המרכזיות כיום, עונות על ההגדרה הזו בדיוק....
קראו עוד»
|
 |
|
מערכת הקלטת שיחות-דרישת חובה בכל עסק
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.06.2017 גם היום, בעידן האינטרנט, מתבססים רוב העסקים והמוסדות על מערכות טלפוניות – בדרך כלל מרכזיות. מערכות אלו צריכות להיות מאוישות בכוח אדם איכותי ומקצועי, לעיתים 24 שעות ביממה. המטרה היא לאפשר ללקוחות ליצור קשר בכל נושא הקשור לפעילות העסק, לשפר את ההתנהלות מולו ולעיתים גם למכור שירותים או מוצרים...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיית פנסוניק NS1000- הדור הבא של המרכזיות
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.06.2017 מרכזיות טלפוניות הן מוצר שקיים מזה עשרות שנים בעסקים ובארגונים מסוגים שונים. יחד עם זאת, מדובר בתחום שאינו קופא על שמריו רגע אחד, ושממציא אחת למספר שנים חידושים שמשנים את חוקי המשחק בתחום...
קראו עוד»
|
 |
|
מערכת הקלטת שיחות לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 08.11.2016 בכל עסק, שאלת התקשורת עם הלקוחות חייבת להישאל ולקבל תשובות מספקות על פי צרכי העסק ובהתאם לאופיו. המערך הטלפוני של העסק מאפשר לו את יצירת הקשר עם הלקוחות, מה שלמעשה מגדיר את איכותו של השירות שמעניק העסק...
קראו עוד»
|
 |
|
מערכת הקלטת שיחות לעסק - שימושים עיקריים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 23.08.2016 "חלק מהשיחות מוקלטות", מיידעים אותנו פעמים רבות במערכת הניתוב הקולית של מרכז השירות אליו אנחנו מתקשרים. מנקודת המבט של בעלי העסק ושל נותני השירותים עצמם, ההקלטה הזו היא הכרחית ונראית לרוב מובנת מאליה...
קראו עוד»
|
 |
|
מערכות קול סנטר – למי זה מתאים?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 30.05.2016 מערכות קול סנטר, או מערכות לניתוב שיחות, הן מערכות המשמשות עסקים בהתקשרותם עם לקוחות. המערכות הללו מאפשרות לקלוט את שיחת הלקוח ולנתב אותה לאפיקי שירות שונים, ובמקביל - לפקח על כל השיחות המתקבלות במוקד...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP - שאלות ותשובות
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.12.2015 בשעה טובה החלטתם להצטייד במרכזיה עבור העסק שלכם. ברור לכם שהיא תשפר באופן דרמתי את התנהלות העסק, בעיקר אל מול הלקוחות, ובכך תצעיד את העסק קדימה ותגדיל את מעגל לקוחותיו ואת הרווחים...
קראו עוד»
|
 |
|
איך לבחור מרכזיית IP מתאימה לעסק
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 16.11.2015 אם הגעתם לפה, סימן שכבר הבנתם את היתרונות שמרכזיה מגלמת בתוכה עבור העסק שלהם: ממש על קצה המזלג, אפשר להצביע על חיסכון במשאבים ובעלויות, שיפור הקשר שלכם עם הלקוחות והענקת שקט נפשי עבורכם...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP בענן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 16.09.2015 כל עסק בתחומי פעילות מגוונים ובסדרי גודל משתנים, חייב להעמיד לנגד עיניו את סוגיית השירות עבור הלקוחות. תפעול מוקד שירות טלפוני, בתנאים האלה, עשוי בהחלט להפוך לחובה של ממש..
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות תומכות לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.08.2015 כל עסק חייב להעמיד את סוגיית השירות ללקוחותיו בראש מעייניו. המענה הטלפוני מהווה משתנה מרכזי במשוואה הזו, אם לא המרכזי מכולם....
קראו עוד»
|
 |
|
הקמת מערכת קול סנטר
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 25.5.2015 בעידן הטכנולוגי בתי עסק נדרשים למוקד טלפוני מהיר, יעיל וחכם סביב השעון, כדוגמת השירות המסופק על ידי מערכת קול סנטר. יחד עם זאת, הקמת המערכת דורשת תכנון מוקדם בכדי להתאימה באופן מלא לצרכי העסק....
קראו עוד»
|
 |
|
מערכת הקלטת שיחות טלפון
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 25.5.2015 עבור בתי עסק רבים הקלטת שיחות הינה כלי חיוני, הנדרש עבור מגוון צרכים ומטרות. על כן, חשוב לדעת שבימינו מערכות הקלטת שיחות מהוות מוצר נלווה של מרבית המרכזיות ומוקדני הטלפונים המתקדמים לעסקים, ושניתן לחברם למערכות הממוחשבות שקיימות כבר בעסק...
קראו עוד»
|
 |
|
סוגי מרכזיות טלפון לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 25.5.2015 מרכזיות טלפון לעסקים מהוות כלי עבודה חשוב וקריטי להצלחת הארגון. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת אנו רואים מרכזיות טלפון חדשות לעסקים אשר משפרות משמעותית את ניהול התקשורת הפנים והחוץ ארגונית...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 09.03.2015 כל עסק חייב לספק מענה טלפוני מקצועי ומתקדם לקהל לקוחותיו ובמציאות המורכבת של היום חשוב כי עסקים ירכשו מרכזייה מתקדמת וחכמה שמתאימה לצרכי הארגון תוך מבט קדימה לצרכים המשתנים והעתידיים...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות טלפון
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 09.03.2015 תחום התקשורת הולך ומתפתח במהירות וגם צרכי הטלפוניה של העסק הולכים ומשתנים. כיום לא ניתן להסתפק בטלפון קווי אחד לעסק ויש לספק מענה מקצועי ללקוחות...
קראו עוד»
|
 |
|
הקלטת שיחות במרכזיות IP
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 5.02.2015 חברות רבות במשק הישראלי רוכשות מרכזיות IP מתקדמות המאפשרות פתרון איכותי וחדשני בין מערכות הטלפוניה למערכות המחשוב בארגון...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP של פנסוניק
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 5.02.2015 עולם התקשורת עובר שינויים רבים בעשור האחרון וטכנולוגיית ה- VoIP הולכת ומשתלטת, וכך עולם העסקים זוכה לפתרונות מתקדמים וחדשניים כגון מרכזיות IP..
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP לעומת מרכזיות מ"הדור הישן"
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 24.11.2014 עידן המידע, המחשב והאינטרנט הביא עימו שפע של שיפורים בתחום התקשורת. שיפורים אלה יכולים להועיל מאוד ללקוח הביתי אולם הם יכולים להיות גם בעלי תועלת מרובה במיוחד ללקוחות עסקיים, לחברות ולארגונים מכל סוג שהוא...
קראו עוד»
|
 |
|
מערכת קול סנטר (Call Center) מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 20.5.2014 קיימים סוגים שונים של מרכזיות. מרכזיות IP, המשלבות במסגרתן מספר טכנולוגיות, מוצעות כיום גם לצרכים פרטיים, אך קהל היעד העיקרי שלהן הם עסקים בסדרי גודל שונים. מרכזיות IP לעסקים קטנים וגדולים הן פתרון נהדר, העוזר לחסוך בהוצאות וליהנות מגמישות מרבית...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP לעסקים קטנים מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 20.5.2014 היא נחשבת לחלק בלתי נפרד כמעט בכל חברה גדולה, המספקת שירותים לקהל הרחב, והיא מציעה, במסגרתה, טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. מערכת קול סנטר (Call Center) היא חלק ממוקד שירות הפונה ללקוחות החברה ומספק להם שירות באמצעות הטלפון...
קראו עוד»
|
 |
|
פתרונות תקשורת לעסקים על גבי רשת האינטרנט מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 22.4.2014 בישראל יש הפרדה בין ספקי התשתיות לרשת האינטרנט לספקי האינטרנט ולכן לרוב יש לרכוש חבילת תקשורת משני ספקים. עם המעבר לרשת האינטרנט המהיר ולמגוון האפשרויות של ספקי האינטרנט הסלולרי...
קראו עוד»
|
 |
|
קווי חוץ דיגיטאליים PRI מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 29.4.2014 קווי חוץ דיגיטאליים PRI מועברים על ידי ספק תקשורת טלפוניה פנים ארגונית ישירות לאתר הלקוח באמצעות סיב אופטי (קווי חוץ אנלוגיים מועברים על גבי כבילת נחושת)...
קראו עוד»
|

|
|
פתרון טלפוניה חכם ומתקדם לעסקים מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 22.4.2014 כל עסק זקוק לפתרונות טלפוניה חכמים ויעילים על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי ללקוחות וכדי לייעל את עבודת הארגון ולצמצם עלויות תקשורת...
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות פנסוניק מתקדמות לעסק מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 2.4.2014 חברת פנסוניק נחשבת לחברה המובילה בייצור מרכזיות טלפון וציוד תקשורת והיא ללא ספק נחשבת למובילה בתחום מרכזיות ה- IP. מרכזיות פנסוניק מציעות פתרונות מתקדמים ומגוון רחב של יתרונות לעסקים וללקוחות פרטיים...
קראו עוד»
|
 |
|
הקלטת שיחות בעסקים מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 2.4.2014 בתי עסק רבים זקוקים להקלטת שיחות נכנסות ויוצאות על מנת לשפר ולייעל תהליכי מכירה ושירות ועל מנת לתעד את השיחות במקרה של מחלוקות או בעיות העלולות להתעורר בין העסק ללקוחותיו או עם אחד הספקים...
קראו עוד»
|
 |
|
בחירת מרכזיות טלפון מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 11.2.2014 בעשור השני של שנות האלפיים מהווה תקשורת ארגונית בסיס להתנהלות העולם העסקי, בין אם מדובר בתקשורת קווית, סלולארית או רשתית...
קראו עוד»
|
 |
|
כיצד לבחור מרכזיות טלפון ומה חשיבותן מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013
מרכזיות טלפון הינן מערכות רב קוויות לתקשורת פנים וחוץ, אשר מספקות קשת רחבה של אפשרויות ניתוב וניהול תקשורת לעסקים . מרכזיות אלו מהוות כלי נחוץ לכל עסק וקשה עד כמעט בלתי אפשרי בימינו להתנהל בלעדיהן, או לספק מענה תקשורת איכותי ומקצועי...
קראו עוד»
|
 |
|
סוגי מרכזיות לעסקים בשנות האלפיים מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013
בעשור השני של שנות האלפיים מהווה מענה טלפוני מתקדם ויעיל חלק בסיסי משירותיו של כל עסק, המשמש גם ככלי למינוף ולמיתוג. מלבד זאת, הציפייה של אנשים המתקשרים לחברה היא לזכות במענה מקצועי, איכותי, מהיר ומובן. על מנת להשיג את מטרה החשובה, יש לבחור במרכזיית עסקים מתקדמת וחכמה המתאימה לצרכיו הקיימים והמשתנים של העסק....
קראו עוד»
|
 |
|
לצעוד קדימה עם מרכזיות IP מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013
בימים אלו מחשבים וסמארטפונים הינם חלק אינטגראלי מהתנהלות העולם העסקי, ואילו מערכות תקשורת מהוות מרכיב בסיסי בכל עסק גדול כקטן. לאור ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה בתחום והצרכים המורכבים של ימינו, רבים כבר הבינו כי המרכזיות האנלוגיות אינן אלא נחלת העבר. את מקומן של המרכזיות היקרות והמסורבלות תופסות מרכזיות IP המשתלבות במערך הממוחשב של בתי העסק....
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות פנסוניק מתקדמות לעסקים מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013
חברת פנסוניק נמנית ללא ספק על היצרניות המתקדמות והמובילות בתחום מרכזיות IP. החברה מציעה מגוון גדול של סוגי מרכזיות איכותיים המותאמים ספציפית לצרכיו של כל עסק, ומעניקים פתרונות תקשורת מקצועיים ואמינים לעסקים גדולים וקטנים כאחד. מרכזיות פנסוניק נעזרות בטכנולוגיות מובילות, בדגש רב על פיתוח מערכות בעלות ממשק ידידותי, פשוט ונוח לשימוש. ....
קראו עוד»
|
 |
|
מרכזיות IP – טכנולוגיה במיטבה מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 07.10.2013
מביני עניין בתחומי התקשורת הארגונית מסכימים כי תקופת השימוש במרכזיות טלפון אנלוגיות ודיגיטאליות עומדת להסתיים. מערכות אלו יפנו את מקומן לטובת מרכזיות IP ממוחשבות ומתקדמות, המבוססות על טכנולוגיית VOIP....
קראו עוד»
|
 |
|
למה כדאי לרכוש מרכזיות IP? מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.08.2013
רבים הם העסקים והארגונים המעוניינים לרכוש מרכזיית VoIP אך כשנשאלת השאלה "למה?" המענה אינו חד משמעי, לקוי ולוטה בערפל...
קראו עוד»
|
 |
|
חשיבות פתרונות IP מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 01.06.2013
פתרון IP מונע את הצורך בהתקנת מרכזיות טלפון נפרדות לכל סניף, כמו שמקובל כיום במערכות PBX של טלפוניה רגילה, יתרון מרכזי נוסף הוא שניתן לפרסם מספר טלפון אחד ולנווט את השיחות הנכנסות ליעד הרצוי בכל אחד מסניפי הארגון...
קראו עוד»
|
|