הפוך כל תקשורת להזדמנות עם פתרון WhatsApp Business API המתקדם שלנו

פתרון WhatsApp Business API לשירות וניהול לקוחות אפקטיבי!

WhatsApp Business API לעסקים מהווה מהפכה אמיתית בתקשורת עם הלקוחות. השירותים שלנו בתחום WhatsApp Business API מאפשרים חסכון משמעותי בזמן וכוח אדם באמצעות הפעלת אוטומציות ושרות לקוחות בוואטסאפ, זהו שרות אפקטיבי ונגיש המאפשר איסוף פניות לקוחות ממערכת הטלפוניה ומפלטפורמות חברתיות שונות, מאפשר ניהול הפניות על ידי נציגי הארגון, שליחת התראות ועדכונים בזמן אמת, איסוף לידים, תמיכה טכנית, חיוב כרטיסי אשראי דרך וואטסאפ ועוד.

אנו מציעים פתרון מקיף שמשנה את פני התקשורת עם לקוחותיכם וזאת יחד עם חיבור למערכות CRM והטלפוניה, שימוש ברובוט לתרחישים שונים, והפעלת תרחישי מיקום, הפכו כל אינטראקציה להזדמנות עם פתרון WhatsApp Business API.

Whatsapp Business API

5 סיבות לבחור בשירות WhatsApp Business API שלנו, המפתח לשיפור התקשורת עם לקוחותיכם

מערכת WhatsApp ON Line

מובילה מהפכה בתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית, ומאפשרת לנציגי הארגון לנהל קשר ישיר עם לקוחות דרך וואטסאפ, פייסבוק, מסנג'ר ומיילים. היא מספקת זמינות מיידית, חיסכון בזמן תגובה, ושיפור חוויית השירות. ניהול נתוני המערכת והדוחות מאפשר למנהלים לשפר את השירות ולהביא לאופטימיזציה מתמדת.

הפניית לקוחות מתקשרים ל-WhatsApp

הרובוט של מערכת WhatsApp Business API מתחבר למרכזיית הטלפונים, ושולח הודעות מיידיות ללקוחות המחייגים לארגון. המערכת מציעה תפריט עסקי להמשך טיפול, ובכך מאפשרת ייעול משאבי כוח האדם של הארגון וזמינות מיידית ללקוחות. השירות מספק תקשורת מהירה, יעילה ורב-ערוצית.

צ'אט בוט מלא לעסק

רובוט אוטומטי שמתכתב עם הלקוחות, מספק תשובות, מידע ומסמכים, כולל שילוב של קבצים שונים ומידע מ-Waze. הוא מחבר נתונים למערכות CRM, ומפנה לקוחות לנציגים במידת הצורך. הבוט מייעל תהליכים, חוסך במשאבי כוח אדם, ומאפשר זמינות מיידית ויעילות מקסימלית ללקוחות הארגון.

מערכת קמפיינים WhatsApp Business API

כלי שיווק דיגיטלי המאפשר לארגונים לחבר את מערכות ה-CRM שלהם ולהפעיל קמפיינים ממוקדים עם אוטומציות מתקדמות. הודעות תפוצה אישיות ומתוזמנות מובילות לאחוזי קריאה ותגובה גבוהים, ומשפרות את יעילות השיווק. ניתן לשלוח ללקוחות טפסים וחוזים לאישור דיגיטלי, להחיות לידים ישנים ולחדש חוזים.

אוטומציות מול מערכת CRM בהתאמה אישית לצרכי הארגון

האוטומציות מאפשרות ייעול תהליכים והתאמת התקשורת עם הלקוחות. הרובוט מתממשק למערכות ה-CRM, יוצר תרחישים אוטומטיים, מספק מענה לשאלות, ואוסף נתונים. התהליכים כוללים פתיחת קריאות שירות, שליחת הצעות מחיר, זימון לטיפולים, ושליחת מבצעים ממוקדים, מה שמשפר את השירות ומעמיק את הקשר עם הלקוחות.

שדרג את התקשורת עם הלקוחות שלך עם WhatsApp Business API

בעולם שבו התקשורת הדיגיטלית הופכת להיות הכרחית יותר ויותר, מערכת WhatsApp Business API שלנו מציעה פתרון שמשנה את המשחק לעסקים וארגונים. מתן שירות לקוחות, אתם יכולים לאחד את כל ערוצי התקשורת שלכם – WhatsApp, מסנג'ר, אינסטגרם, אימיילים ועוד – במקום אחד, המקל על הניהול ומשפר את היעילות. המערכת שלנו, המבוססת על ענן וללא צורך בהתקנה מקומית, מספקת גיבוי, רמות הרשאה מותאמות, וחיבור מלא ב-API למערכות צד שלישי, מה שמאפשר זרימה חלקה של מידע וניהול פניות בצורה אפקטיבית – פתוחות, בטיפול וסגורות.

כמו כן, המערכת תומכת ביצירת דו"חות מתקדמים וקמפיינים שיווקיים ב-WhatsApp, המאפשר את הגדלת המכירות ושיפור שירות הלקוחות. ולא לשכוח, הרובוט שלנו לשירות לקוחות ב-WhatsApp, פועל 24/7, כך שהלקוחות שלכם תמיד יקבלו מענה מהיר ויעיל. הפכו את התקשורת עם לקוחותיכם לחוויה מעשירה ומקצועית עם הפתרון המתקדם.

שדרג את התקשורת עם הלקוחות שלך עם WhatsApp Business API

WhatsApp Business API, המהפך הבא לעסקים בינוניים וגדולים

עסקים בינוניים וגדולים עומדים בפני אתגרים ייחודיים בניהול תקשורת עם לקוחותיהם. הפתרון עם מערכת לבניית תרחישים, מציע גישה חדשנית ומותאמת אישית לצ'אט בוטים ב-WhatsApp, אינסטגרם, ופייסבוק. מצב זה מאפשר לעסקים לבנות תסריטי שיחה מורכבים בקלות, להגביר את היעילות ולהרחיב את האפשרויות ללא הגבלה. עם חיבור למעל 500 מערכות חיצוניות, תמיכה בתהליכים מבוססי זמן, ואפשרות לסליקה מחזורית, הפלטפורמה שלנו מספקת פתרון אידיאלי לשיפור שירות הלקוחות, איסוף לידים, וביצוע עדכון.

בין אם אתם מחפשים לחבר את הצ'אט בוט לחנות המקוונת שלכם, לשלוח הודעות ממוקדות ללקוחות, או לאסוף מידע חיוני ל-CRM שלכם, הפתרון שאנו מציעים מבטיח גמישות, אבטחה, וגישה לנתונים חיוניים בזמן אמת. זהו הזמן להפוך את התקשורת עם לקוחותיכם לחכמה יותר, מהירה ואפקטיבית יותר.

פתחו עולמות חדשים לעסק שלכם עם WhatsApp Business API, השלב הבא בשירות ומכירות

שירות לקוחות מתקדם

רובוט WhatsApp מספק שירות לקוחות זמין 24/7, משפר את היעילות ומקצר זמני המתנה.

איסוף לידים אוטומטי

הרובוט אוסף לידים חמים ומעביר אותם ישירות ל-CRM, מגביר את הסיכויים להמרה.

קבלת פניות מהאתר

קלות בקבלת פניות מהאתר ופייסבוק, מאפשרת תקשורת מהירה ויעילה עם לקוחות.

טיפול בתקלות נפוצות

הרובוט מספק מענה מידי לשאלות נפוצות, חוסך זמן ומשאבים.

חיבור למרכזיה

אינטגרציה עם מרכזיית הטלפון, מבטיחה שכל שיחה תקבל מענה אוטומטי ב-WhatsApp.

WhatsApp Business API מספק פתרון רב-עוצמה לעסקים, מאפשר שיפור בשירות הלקוחות, איסוף לידים, וניהול תקשורת יעילה עם הלקוחות.

תכונות WhatsApp Business API

שירות לקוחות מוקד WhatsApp

שירות לקוחות מוקד WhatsApp

נציגי הארגון יכולים לצפות ולנהל את כל ההתקשרויות של הלקוחות בקבוצה לה הם משויכים, למשוך פניות לטיפולם, התכתבות מול הלקוח, ושליחת מגוון קבצים ומדיה. הם גם יכולים לסגור פניות או להעבירן לנציגים אחרים עם הערות מתאימות. השימוש במדיה דיגיטלית מאפשר שירות יעיל ומהיר למספר לקוחות במקביל, מה שמפחית את זמן התגובה באופן משמעותי. מנהלים יכולים לעקוב אחר פעילות המערכת בזמן אמת ולגשת לדוחות היסטוריים לשיפור ואופטימיזציה של השירות.

רובוט וואטסאפ לעסקים

רובוט אוטומטי אשר מתכתב עם הלקוחות, מספק תשובות, מידע ונתונים על פי בחירתם, משלב מסמכים, קבצי קול, תמונות, סרטונים ומיקום Waze, הרובוט אוסף מידע מהלקוח ומחבר את כל המידע למערכות CRM עבור אוטומציות ולבסוף מעביר לקוחות להמשך טיפול מול נציג במידת הצורך באמצעות מערכת WhatsApp On Line.

רובוט וואסאפ לעסקים
חיבור למערכות ERP ו- CRM

חיבור למערכות ERP ו- CRM

הרובוט מתממשק לתוכנות CRM עבור יצירת אוטומציות ללקוח, מענה לשאלות לקוח, איסוף נתונים   יצירת תרחיש בוט מלא המתאים לארגון, איסוף הנתונים מהלקוח והעברה למערכת CRM.

מערכת דיוור וקמפיינים WhatsApp

ניתן לשמור אנשי קשר בקבוצות, לקרוא להם בשם קבוצה לפי שיוך ולשלוח הודעות מתוזמנות מראש לפי תאריך ושעה רצויה, מתאים למגוון יישומים החל ממבצעים ללקוחות, הודעות עסקיות לקבוצות שונות ועוד.
מערכת הקמפיינים שלנו מאפשרת חיבור למערכות CRM של הארגון והפעלת מגוון אוטומציות לקמפיינים לפי פילוח מתוך תוכנת ה CRM של הארגון, ניתן לשלוח הודעות תפוצה לרשימת מספרים, בתזמון מותאם מראש עם הודעה אישית לכל לקוח ולאסוף את הפניה שלו חזרה לתוך מערכת ניהול לידים.

מערכת דיוור וקמפיינים WhatsApp

/ 5.

WhatsApp Business API - אתם שואלים אנחנו עונים

WhatsApp Business API לעסקים מאפשר תקשורת יעילה ואוטומטית עם לקוחות דרך וואטסאפ, כולל איסוף לידים, תמיכה טכנית, ושירות לקוחות.
על ידי הפעלת אוטומציות ושימוש ברובוטים לתרחישים שונים, מאפשר לנציגים לנהל תקשורת יעילה יותר עם מספר לקוחות בו זמנית.
מאפשרת שליחת הודעות מיידיות ללקוחות בעת התקשרות לארגון, מה שמייעל את משאבי הארגון ומספק זמינות מידית.
מאפשרת תקשורת רב-ערוצית, ניהול התקשרויות בזמן אמת, שליחת קבצים, וזמינות מיידית ללקוחות עם חיסכון בזמן תגובה.
מספק תשובות, מידע ונתונים ללקוחות, משלב מסמכים ומדיה, ומחבר את המידע למערכות CRM לאוטומציות ושיפור שירות.
מאפשרת שליחת הודעות תפוצה ממוקדות ואישיות, מה שמבטיח אחוזי קריאה גבוהים ומגביר את יעילות השיווק.
על ידי יצירת תרחישים אוטומטיים לפתיחת קריאות שירות, שליחת הצעות מחיר, וזימון לטיפולים, מה שמעמיק את הקשר עם הלקוח.
שירות דרך WhatsApp Business API מאפשר זמינות 24/7, שימוש באוטומציות, ותקשורת אפקטיבית יותר עם אחוזי פתיחה גבוהים.
דרך חיבור API, המאפשר זרימה חלקה של מידע ואוטומציות שמשפרות את התקשורת והשירות ללקוח.
WhatsApp API מקצר משמעותית את זמן התגובה ללקוחות על ידי מתן מענה אוטומטי ומיידי, מה שמשפר את חוויית השירות ומגביר את שביעות רצונם.
דילוג לתוכן