רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

הלו, אתם משתמשים כבר במרכזיה בענן?

תחומים רבים השתנו בזכות טכנולוגיה חדשנית, כאשר אחד השינויים הבולטים בשני העשורים האחרונים הוא תחום התקשורת. במקום טלפון פשוט שמסוגל רק לחייג מספרים ולבצע שיחות, עברנו למכשיר המתחרה במחשב ביתי ישן. כעת, המגמה הזו כובשת גם את עולם התקשורת לעסקים, בדמות מרכזיה הפועלת למעשה על האינטרנט. אז איך עסקים רבים מייעלים את פעילותם באמצעות שירות תקשורת עתידני? הכל במאמר הבא.

מה הייתה הסיבה שרבים עזבו את המרכזיות האנאלוגיות?

כל מי שעבד במשרד עם מספר עובדים הכיר את המזכירות האנלוגיות. אותן מרכזיות שבהן עונים לקווים נייחים ומעבירים את השיחות מאחד לשני. לקוחות שמתקשרים ממספר חיצוני מגיעים למזכירה ומשם היא יכולה להעביר את השיחות למנהל, למנהלת החשבונות או למשווק. כל זאת עבד בצורה אפקטיבית עד שהגיע העידן החדש. העידן שבו עובדי השיווק נמצאים כל היום בפגישות, מנהלת החשבונות עובדת מהבית והמנהל עובד בכלל ממדינה אחרת. כיצד מנהלים משרד בצורה הזו? התשובה היא טלפוניה בענן.

מה מאפיין את שירותי הענן בתחום התקשורת?

אם תהיתם מהי מרכזיה בענן, התשובה פשוטה מאד. הענן מייצג את רשת האינטרנט ולכן מרכזייה הפועלת בענן מותקנת למעשה על שרת ומפעילה את שירותי הטלפוניה באמצעות האינטרנט. היא יכולה להתחבר לקווים אנאלוגיים רגילים, לקווי סלולר (טלפונים ניידים), לאפליקציות מתאימות הפועלות בטכנולוגיות שונות ומותקנות על טלפונים חכמים וכן לתוכנות המותקנות על המחשב.

את המרכזיה בענן אפשר לתפעל מכל מקום, באמצעות תוכנה מיוחדת או פורטל מקוון. נכנסים עם שם וסיסמה בצורה מאובטחת, ומשם אפשר להגדיר שלוחות חדשות, לקבוע מאפיינים של כל קו ולבצע פעולות נוספות.

מערכת הניהול של מרכזיה וירטואלית בענן אינה מחייבת ידע רב בתקשורת, כמו ניהול של מרכזיות אנאלוגיות מורכבות. תוך מספר שעות אפשר ללמוד את כל המאפיינים של המערכת וליצור פתרונות תקשורת מתקדמים למשרד בלחיצת כפתור. המערכות הללו גם מאפשרות ליצור משתמשים עם הרשאות מוגבלות שרק יוכלו להאזין לתא הקולי, להקלטות של חלק מהשיחות או לבצע פעולות מורכבות יותר. כל זאת בהתאם למערך ההרשאות שהוגדר כאשר הותקנה המערכת.

איפה אפשר להשתמש במרכזייה הזו?

היתרון הגדול ביותר של מרכזיות בענן הוא הגמישות העצומה שהן מעניקות לעסק. ניתן להיכנס למרכזיה מכל מקום בארץ ובעולם, ואפשר להגדיר מדינות שמהן לא תרצו שיכנסו. למשל, אם אתם רוצים שרק תושבים של ארה"ב, אירופה וישראל יכנסו למרכזיה, תוכלו להגדיר "רשימה לבנה" של כתובות IP של המדינות הללו. אם אתם רוצים לחסום רק מדינה אחת תוכלו לשים אותה ב"רשימה שחורה".

אפשר, כמובן, לקבל שיחות מכל העולם, אבל את תפעול המרכזייה או הוצאת שיחות יוכלו להוציא אך ורק האנשים המורשים לביצוע פעולות.

מה עם מענה לשיחות במקביל מכמה מקומות?

עוד אפשרות שמייעלת את העסק קיימת בכמעט כל מרכזייה כזו. אתם יכולים לבחור שהטלפון יצלצל במקביל בכמה שלוחות כאשר כל אחד מהנמענים לשיחה נמצא במיקום אחר. שניים יכולים להיות במשרד, עוד עובד מהבית ועוד עובד בכלל בחופשה בחו"ל. הראשון מביניהם שעונה לשיחה יוכל להעניק שירות ללקוח. כך, גם אם יש מצב חירום שאף אחד לא יכול להיות במשרד אינכם צריכים להגדיר מראש שירות עקוב אחרי. הוא כבר מופעל באופן אוטומטי. מלבד זאת, ניתן להגדיר מעבר של השיחה לשלוחה אחת אם אף אחד לא ענה. למשל, אתם יכולים להעביר את השיחות למענה קולי, לשירות הודעות אנושי או למנהל החברה. את כל ההגדרות הללו ניתן לבצע באמצעות פורטל מקוון מיוחד שרק לבעלי ההרשאות המתאימות יש גישה אליו.

אבטחת מידע מחמירה

בתקופה שבה התקפות סייבר אינן רק תאוריה אלא הן מסוגלות להשבית מערכות שלמות, מרכזיות IP מציעות פתרון מאובטח ונוח. היכולת לחבר את המרכזייה הן לתוכנות הגנה והן לחומרה במקום שבו הן מותקנות על שרת (במשרד או בחוות שרתים ייעודית), הופכת את אפשרות התקשורת הזו לטובה ביותר עבור כל ארגון.

לא בכדי, חברות גדולות בישראל וברחבי העולם עברו למרכזיות המבוססות על רשת האינטרנט ומציעות הצפנה של התקשורת הקולית המועברת בהן. בזכות תקני האבטחה המחמירים של החברות המספקות שירותים אלה שיחות המתבצעות בתוך החברה ועם לקוחות חיצוניים אינן חשופות למשתמשים מבחוץ.

הקלטה של השיחות ושמירתן על הענן

מאפיין חשוב נוסף קשור לתיעוד של השיחות הללו. אפשר להשתמש בשירות המקליט את השיחות ומאפשר לבצע בקרת איכות של עובדי החברה מרחוק. למשל, אם אתם מחזיקים מחלקת מכירות תוססת ורוצים לראות מה הופך עובדים מסויימים לכוכבי מכירות, תוכלו להאזין לשיחות שלכם ולהדריך את שאר הצוות בהתאם למאפייני השיחה שהובילו למכירה. אם לקוח טוען שהובטח לו דבר מה על ידי נציג המכירות, תוכלו לפתוח את הקובץ המכיל את תיעוד השיחה ולבדוק את טענותיו. כל השיחות נשמרות על הענן, ושם יש לכם מקום אחסון רב לתיעוד שיחות של מספר רב של טלפנים לאורך תקופה ארוכה.

לסיכום, היתרונות שציינו שיש למרכזיות IP בענן הופכות את השירות למבוקש ביותר על ידי עסקים בכל גודל. גם העסק שלכם יכול להתחיל להתייעל באמצעות השירות.

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2021 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ