רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

פתרונות Call Center - קול סנטר

מהי מערכת קול סנטר

מערכות Call Center מיועדים לעסקים וארגונים בכל סדר גודל אשר עיקרן הינו פתרון טכנולוגי אידיאלי לעסקים המקצים משאבי כוח אדם למענה טלפוני באמצעות נציגים של הארגון לרשות הלקוח, הן ברמת מכירות ו/ או שרות לקוחות ועוד והמבקשים יעילות טכנולוגית ברמת פתרונות ללקוח מתקשר, לנציג הארגון ולמפקחים עבור דוחות זמן אמת ודוחות היסטוריים לפעילות הנציגים והלקוחות המתקשרים.

יתרונות מערכת Call Center

מערכת Call Center מספקת פתרונות אידיאלים לארגונים באמצעות שילוב בן מרכזיית טלפון הקיימת בארגון לבין מערכת CRM/ERP הקיימת בארגון, באמצעות שילוב בן מערכות אלו המערכת מספקת פתרונות ניהול, חיסכון בזמן, בקרה על הנציגים, בקרה על שיחות נכנסות מלקוחות של הארגון ופתרונות בהתאמה לכך.

האם אני זקוק למערכת Call Center

בניגוד לעבר שבו מערכת Call Center - קול סנטר יועדה לארגונים גדולים והייתה כרוכה בעלויות גבוהות להחריד – בעידן טכנולוגי זה - ארגון שמקצה מספר נציגים למוקד מכירות/ שרות לקוחות או כל מטרה אחרת – לא יעשה נכונה אם לא ירכוש לעצמו מערכת Call Center המספקת פתרונות מקיפים ומנהלתיים לבקרה וייעול עבור המוקד הטלפוני הקיים בחברה, בעידן טכנולוגי של ימינו אפקטיביות של מערכת Call Center מול עלותה הינה עצומה והערכת עלות השקעה ROI מוערכת ב-12 חודשים ואף פחות, - זאת בזכות כלים טכנולוגיים משמעותיים לנציגי הארגון לטיפול בלקוחות ולמנהלי הארגון עבור דוחות ובקרה על כלל המתבצע טלפונית בארגון.

יכולות Call Center - קול סנטר

להלן מגוון מקוצר ליכולות מערכת Call Center - קול סנטר לארגון:

צד לקוח מתקשר

כלול  

יוקפץ לנציג הארגון כרטסת לקוח מתקשר מתוך תוכנת CRM/ERP

כלול  

במידה ולקוח התקשר ממספר שאינו מזוהה מתוך מערכת CRM/ERP ניתן לתשאל את הלקוח אודות מספר חד ערכי כגון תעודת זהות/ מספר לקוח וכו' ובאמצעות פרמטר זה להקפיץ מסך הלקוח לנציג הארגון.

כלול  

במידה וקיימת משימה פתוחה בתוכנת CRM/ERP לנציג הארגון עבור לקוח מתקשר – ניתן להגדיר שהשיחה תועבר בתיעדוף לאותו נציג של הארגון שעליו יש משימה לאותו לקוח.

כלול  

ניתן להגדיר לקוח VIP בכמה רמות מתוך כרטסת CRM/ERP של הלקוח עבור מתן תיעדוף ללקוחות נבחרים.

כלול  

המערכת מסוגלת להשמיע "מיקומך בתור" ללקוח ו/ או "זמן המתנה משוער"

כלול  

באין מענה ללקוח בגלל עומס במוקד המערכת תוכל להציע ללקוח לחזור אליו באופן אוטומטי בתורו או להמשיך להמתין, במידה ולקוח בחר שהמערכת תחזור אליו בתורו- המערכת תשאל את הלקוח אם לחזור למספר טלפון שממנו התקשר או מספר טלפון אחר שלקוח יבחר בהקשה.

כלול  

במידה ולקוח ניתק – ניתן להגדיר למערכת לחזור לכל שיחה שננטשה או לחזור רק לשיחות שלקוח בחר בהקשה לחזור אליו – לבחירת הארגון.

צד נציג הארגון

כלול  

נציג הארגון יוכל להיכנס למערכת באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית בהקשה על מחשה המערכת ומכל עמדה.

כלול  

לנציג הארגון יהיה סרגל כלים על גבי המחשב שיציג לו נתונים אודות מצב המוקד כגון שיחות ממתינות, שיחות ננטשות, שיחות נכנסות וכו' כדי לאמוד את מצב המוקד ולשקול אם להאריך שיחה מול הלקוח או לסיים בזריזות מפאת עומס על המוקד.

כלול  

לשיחות נכנסות לנציג יוקפץ כרטסת לקוח ובכך יחסוך שאלות של שם חברה/ שם לקוח וכו'

כלול  

נציג הארגון יוכל לסמן סיווג פעילות כגון הפסקת צהריים/ הפסת ניירת/ הפסקת סיגריה וכל סוג הפסקה שהחברה תבחר ובכך החברה תוכל לנטר באופן מדויק את פעילות הנציג, - הן בזמן אמת והן בדוחות היסטוריים.

צד מפקח מערכת

כלול  

למפקח מערכת יוצג נתוני זמן אמת של נציגי הארגון, כולל כמה זמן הנציג בזמן זה (זמין x שניות/ הרמת שפופרת x שניות/ מחייג x שניות וכו', כולל צבעים שונים לכל פעילות וספי זמן שיוגדרו ולאחר מכן ייצבעו בצבע התרעה שונה).

כלול  

מפקח יוכל להציג בזמן אמת דוחות נציגים כגון נציג שביצע/ ענה להכי הרבה שיחות/ נציג הכי פעיל וכו' – (לדרבן נציגים אחרים של הארגון להגיע ליעד כדי שהם יוצגו על גבי המסך ...)

כלול  

דוחות היסטוריים מפורטים עבור כלל הארגון כולל דוחות כלליים (סה"כ שיחות נכנסות/ נענו/ ננטשו/ שיחות חייגן שחזר ללקוחות וכו') דוחות מפורטים (דוחות זליגת שיחו באין מענה/ דוחות פעילות נציג ברמה יומית/ שבועית/ חודשי וכו' כולל הפסקות/ סוגי הפסקות/ מענה לשיחות/ שיחו ננטשות מנציג זה ועוד).

ערכי מוסף נוספים

חשוב לדעת  

חייגן אוטומטי עבור לקוחות פוטנציאליים למיניהם- במוקד שיחות יוצאות נציג הארגון לא יחייג ללקוחות אלא המערכת תחייג אוטומטית ותעביר לנציג הארגון שיחות שנענו בלבד (אין זמן מיותר של נציגים מחייגים, הם פשוט לא יחייגו אלא המערכת תחייג עבורם...)

חשוב לדעת  

חייגן אוטומטי לקמפיינים לקוחות- לדוגמא החברה בוחרת להוציא קמפיין 25% הנחה עבור לקוחות שהתעניינו ולא סגרו עסקה – המערכת תחייג אוטומטית ללקוחות אלו, - תציע להם הנחה של 25% ובהקשה השיחה תועבר אוטומטית לנציג שינסה לסגור עסקה עם הלקוח.

חשוב לדעת  

לינק קישור מתוך אתר החברה – לקוח יוכל לכתוב טלפון שלו באתר החברה ובאופן אוטומטי המערכת תקצה נציג ותיזום שיחת מכירה ללקוח עבור סגירת עסקה מול אותו לקוח על ידי נציג מכירות של החברה.

חשוב לדעת  

הקלטת שיחות – כלל שיחות של המוקד הטלפוני יוקלטו, יישמרו בדוחות המערכת ואף יקושרו לכרטסת לקוח במערכת CRM/ERP של הלקוח.

     


מגוון מערכות קול סנטר

מערכת קול סנטר אופטימוס

מערכת קול סנטר SManager

מערכת IQ Call Center

Call Center מובנה למרכזיה NS1000

מוצרים נלווים למערכות קול סנטר

מגוון מערכות ראש - מוצר נלווה למערכות קול סנטר

מרכזיית Panasonic Server IP NS1000

מוצר נלווה למערכות קול סנטר - טלפוני פנסוניק IP

מותר נלווה למערכות קול סנטר - הקלטת שיחות טלפון

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2024 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ