מערכת WhatsApp ON Line
|
|
מערכת ה WhatsApp ON Line היא פלטפורמת תקשורת דיגיטלית רב ערוצית המאפשרת תקשורת בן לקוחות הארגון לנציגי הארגון במגוון ערוצים מרכזית של הארגון אליה מגיעים כלל ההתקשרויות של הלקוחות בוואטסאפ ואליה מתחברים נציגי הארגון כגון וואטסאפ, פייסבוק, מסנג'ר, מיילים ועוד.
|
|
|
נציגי הארגון יכולים לצפות בכלל ההתקשרויות של הלקוחות בקבוצה לה הם משויכים, למשוך לטיפולם פניות של לקוחות, להתכתב ולשלוח קבצים, סרטונים, תמונות, מסמכים, הודעות קוליות ומיקום ולבסוף לסגור את פניית הלקוח/ להעביר את הפניה לנציג אחר/ לכתוב הערות לפניה וכו'.
|
|
|
נציג הארגון המושך את הפניה לטיפולו צופה בכל השאלות והתשובות שהלקוח תקשר עם הרובוט (תיאור התקלה/ תמונות המוצר התקול/ מק"ט וכו') ופרטים נוספים הנדרשים להמשך טיפול מהיר על ידי נציג.
|
|
|
באמצעות המדיה הדיגיטאלית נציג הארגון יוכל לספק שרות בוואטסאפ לכמה לקוחות בו זמנית במקום מענה טלפוני לאדם בודד, תוך הסרת חסם זמן תגובה מידי למענה ההכרחי בשיחות טלפוניות.
|
|
|
מנהלי הארגון יכולים לצפות בנתוני המערכת בזמן אמת וגם באמצעות דוחות היסטוריים, כלל ההתכתבויות כולל ההתקשרויות ההיסטוריות יישמרו במאגר המערכת ויהיו זמינים לשליפה ועיון. |
|
מערכת WhatsApp ON Line כוללת מגוון כלי עזר
|
|
הודעות מוכנות מראש לשליחה, יצירת תוויות וכדומה
|
|
|
מערכת בעברית ואנגלית
|
|
|
דוחות – כמות שיחות, כמות צ'אטים וכדומה
|
|
|
ניהול אנשי קשר (הוספה עריכה מחיקה)
|
|
|
הודעות תפוצה (קמפיינים) ללקוחות.
|
|
|
סקר שביעות רצון בסיום שיחה עם לקוח
|
|
|
חיבור למערכת flow builder לניהול ניתוב השיחה
|
הפניית לקוחות מתקשרים ל- WhatsApp
הרובוט של מערכת WhatsApp API יכול להתחבר למרכזיית הטלפונים שלך, לשלוח הודעה לכל לקוח אשר מחייג לארגון/ כאשר אין מענה/ על פי הקשת בחירה של המתקשר, הלקוח יקבל חזרה הודעת וואטסאפ עם התפריט של העסק להמשך טיפול,
ללקוח יוצעו אפשרויות בחירה באמצעות כפתורי בחירה/ הקשה לצרכי המתקשר (תפריט בחירה מכירות/ שרות לקוחות/ תמיכה טכנית וכו')
שרות הפניית לקוחות מהטלפון למערכת WhatsApp API מאפשר לייעל משמעותית את משאבי כוח אדם של הארגון תוך זמינות מידית ללקוחות הארגון
צ'אט בוט מלא לעסק
רובוט אוטומטי אשר מתכתב עם הלקוחות, מספק תשובות, מידע ונתונים על פי בחירתם, משלב מסמכים, קבצי קול, תמונות, סרטונים ומיקום Waze, הרובוט אוסף מידע מהלקוח ומחבר את כל המידע למערכות CRM עבור אוטומציות ולבסוף מעביר לקוחות להמשך טיפול מול נציג במידת הצורך באמצעות מערכת WhatsApp On Line.
שירות הצ'אט בוט מספק יעילות מיטבית וחיסכון במשאבי כוח אדם בארגון, כל זאת תוך שדרוג רמת השרות והזמינות המיידית של הארגון ללקוחותיו.
מערכת דיוור WhatsApp API
ניתן לשמור אנשי קשר בקבוצות, לקרוא להם בשם קבוצה לפי שיוך ולשלוח הודעות מתוזמנות מראש לפי תאריך ושעה רצויה, מתאים למגוון יישומים החל ממבצעים ללקוחות, הודעות עסקיות לקבוצות שונות ועוד.
מערכת קמפיינים WhatsApp API
מערכת הקמפיינים שלנו מאפשרת חיבור למערכות CRM של הארגון והפעלת מגוון אוטומציות לקמפיינים לפי פילוח מתוך תוכנת ה CRM של הארגון,
ניתן לשלוח הודעות תפוצה לרשימת מספרים, בתזמון מותאם מראש עם הודעה אישית לכל לקוח ולאסוף את הפניה שלו חזרה לתוך מערכת ניהול לידים,
ההודעות נשלחות בזמנים מתוזמנים מראש והלקוחות מקבלים את ההודעה ב- WhatsApp עם אחוזי קריאה של 97% תוך 3 דקות מקבלת ה- WhatsApp, מיועד לשליחת פרסומות, עדכונים, מבצעים, החייאה של לידים ישנים וכדומה, חידוש ביטוחים חוזי שרות וכו', ניתן לשלוח ללקוח טפסים/ חוזי התקשרות כולל חתימה דיגיטאלית לאישור הלקוח
אוטומציות מול מערכת CRM בהתאמה אישית לצרכי הארגון
הרובוט מתממשק לתוכנות CRM עבור יצירת אוטומציות ללקוח, מענה לשאלות לקוח, איסוף נתונים
יצירת תרחיש בוט מלא המתאים לארגון, איסוף הנתונים מהלקוח והעברה למערכת CRM, דוגמאות:
|
|
פתיחת קריאות שרות ללקוחות בשרות לפי שדה סטאטוס בתוכנת CRM או שליחת הצעת מחיר בסטאטוס שונה
|
|
|
זימון רכבים לטיפול במוסך עבור טיפול שוטף, כולל תיאום יומני הגעה באופן אוטומטי
|
|
|
שליחת וואטסאפ כאשר מתווסף ליד חדש למערכת, הלקוח יקבל הודעת וואטסאפ שיווקי עם מוצרי החברה
|
|
|
שליחת מבצעים וכו' ללקוחות פוטנציאלים/ לידים קרים
|
|
|
שליחת תשלומי רשויות המס ללקוחות רואי חשבון כולל אישור של הלקוח
|
|
|
ועוד ...
|