WhatsApp Business API לעסקים וארגונים
פתרון לניהול תקשורת, אוטומציות וריכוז פניות מכל הערוצים
המערכת מאפשרת לנהל תקשורת עם לקוחות כחלק מתהליך עבודה מסודר, כולל ריכוז פניות מוואטסאפ וממערכת הטלפוניה. היא תומכת בניהול פניות על ידי נציגים, בתיעוד רציף של השיחה ובמענה מהיר ומבוקר. הפתרון מתאים לניהול שירות, מכירות ותהליכים תפעוליים, כולל איסוף לידים, תמיכה טכנית וחיוב כרטיסי אשראי דרך וואטסאפ.
המערכת משתלבת עם מערכות CRM, כוללת שימוש ברובוט וואטסאפ ומאפשרת עבודה עקבית ומבוקרת. כך צוותים יכולים לנהל את הפניות בצורה מסודרת, לשמור על רצף טיפול, ולהפעיל אוטומציות שמצמצמות כפילויות עבודה ומשפרות את חוויית השירות בארגון.









