תקשורת ברשת פרטית כמו שתקשורת עסקית צריכה להיות
אחת מחסרונותיה המרכזיים של מרכזית IP בענן הינו עבודה תחת רשת האינטרנט, דבר העלול לגרום לניתוקים והפרעות בשיחות הטלפון, פגיעה באבטחת מידע כתוצאה מחשיפה לרשת האינטרנט, חדירות לרשת הארגון כגון וירוס תוכנות וירוס כופר וגניבת שיחות לשירותי תוכן המגיעות לאומדן של עשרות אלפי שקלים.
חברת בר-עוז מערכות תקשורת בשיתוף חברת "בזק עסקים" מציגה פתרון מרכזיה וירטואלית בענן ללא תלות ברשת האינטרנט הציבורי:
 |
|
פתרון מרכזיה בענן ללא תלות ברשת האינטרנט, באמצעות קישור רשת פרטי של בזק עסקים ישירות ללקוח - אין תלות ברשת האינטרנט: גם אם רשת האינטרנט תיפול – מערכת הטלפוניה תמשיך לתפקד כרגיל, היא פשוט אינה מוקמת כלל על גבי רשת האינטרנט. |
 |
|
מרכזיה וירטואלית בענן פרטי לכל חברה: המרכזייה הווירטואלית מאוחסנת ישירות בתווך VMware אישי ונפרד לכל לקוח ובכך מייתרת תלות בתקלות רשת של חברות אחרות המקושרות יחד ברשת תחת מרכזיה ציבורית בודדת. |
 |
|
המרכזייה הווירטואלית מותקנת על גבי תשתית בזק ברשת נפרדת ומאובטחת המספקת איכות שמע ברמה גבוהה |
תקשורת IP ברשת פרטית ללא תלות ברשת האינטרנט
חדש בישראל, מרכזית IP וירטואלית בענן בשיתוף חברת בזק עסקים - ללא תלות ברשת האינטרנט, ללא קיטועים וללא ניתוקים, מערכת הטלפוניה אינה תלויה כלל ברשת האינטרנט אלא ברשת פרטית איכותית.
במרכזיה בענן התקשורת קלה, פרקטית ופשוטה
התקשורת בארגון נהיית קלה ופשוטה, ממשק ניהול של הטלפון על גבי המחשב, עבור חיוג אוטומטי מכל מסמך, צ'אטים פנימיים בן נציגי הארגון, היסטוריית שיחות נכנסות/ יוצאות/ לא נענו ועוד, רשימת אנשי קשר ארגוני כולל התממשקות Office 365, הודעות קוליות ועידות ביצוע ועידות קוליות, ועידות וידאו ועוד.
מדוע כדאי להשקיע במרכזיית 3CX
אם אינכם בטוחים האם כדאי להשקיע במרכזית 3CX אנו ממליצים כי תמשיכו לקרוא על היתרונות הבאים שהיא מביאה עמה. ראשית, מרכזיה זו מאפשרת ניהול יוצא דופן של התקשורת הכלל ארגונית, באופן שאינו תלוי ברשת האינטרנט. כאשר התקשורת מחוברת לענן, העסק שלכם תמיד יוכל להיות זמין ומחובר ללקוחות ולתקשורת פנים. כך לעולם לא תצטרכו להיות כפופים לתקלות בהן רשת האינטרנט נופלת מסיבות שונות. מרכזיה 3CX מאוחסנת ברשת ענן פרטית לעסק, המאפשרת תקשורת שוטפת ושירות ללא הפרעות.
מרכזיית 3CX אינה נוכחת במחשבים הנייחים בלבד, אלא היא מאפשרת גם חיבור דרך מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים מכל מקום ובכל עת. באמצעות שימוש באפליקציה ניתן לערוך שיחות העוברות דרך המרכזיה מכל סוג של טלפון נייד, לרבות ניהול שיחות במערכת צ'אטים. אפליקציה זו מאפשרת גם לעובדי חברה העובדים מרחוק לבצע את עבודתם בצורה הטובה והיעילה ביותר, ממש כפי שהיו עושים זאת בין כותלי המשרד.
בעידן בו ישיבות רבות ושיחות מתקיימות באופן וירטואלי, מרכזיה 3CX מציעה את הפתרון המתקדם ביותר. מרכזיה זו בעלת יכולת לעריכת שיחות וידאו רבות משתתפים, ללא שימוש באפליקציה חיצונית. אפליקציות חיצוניות אלה לרוב יוצרות מגבלות כמו הגבלת זמן, חיוב ליצירת מנוי או תשלום נוסף לקבלת אפשרויות שיחה מתקדמות. 3CX מאפשרת ניהול של שיחות אלה בצורה חופשית לרבות הזמנה של משתתפים מבחוץ הישר מהדפדפן שלהם, ללא צורך הורדה של יישומון.
מרכזיית 3CX מציעה גם פתרונות מתקדמים של אבטחת מידע, כדי להגן על כל המידע הרגיש של החברה המועבר דרך המרכזיה. מאחר ומערכת זו פועלת על בסיס של אחסון ענן פרטי, המידע אינו מועבר על גבי גלי הרשת האלחוטית הציבורית, כך שהמידע של החברה מוגן הרבה יותר.
בכל הקשור בשירות לקוחות, תוכלו ליהנות מחוויית שימוש משופרת במיוחד. מרכזיית 3CX מציעה את כל הכלים הדרושים למתן שירות לקוחות ללא רבב במקום אחד, כמו מערכת לניהול מוקד והקצאת שיחות, מתן סטטיסטיקות והכשרה נסתרת במהלך שיחות אמיתיות. עסק נשען כמובן על לקוחותיו לשם הכנסות ולכן חשוב שתוכלו להציע ללקוחותיכם את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל. עם מרכזיה זו תוכלו להיות זמינים, יעילים ותמיד בשליטה על התקשורת שלכם אל מול הלקוח.
ההשקעה במרכזיית 3CX משתלמת לא רק בגלל כל היתרונות הטכניים שהיא מציעה, אלא גם בשל החיסכון בהוצאות שהיא מביאה עמה. עבור כל חברה המעוניינת לשגשג ואף להתרחב, ישנה חשיבות גדולה ליעילות והתנהלות כלכלית חכמה. לכן, שימוש במערכת כל כך מגוונת המציעה גם חיסכון הוא ללא ספק הבחירה הנכונה. במקום לשלם על מרכזיה פיזית המשלבת בתוכה פחות אפשרויות תקשורת, תוכלו להשקיע במנוי הכולל בתוכו מערכת ענפה של אפשרויות, המביאות לארגון שלכם את כל הנחוץ לו עבור תקשורת מיטבית ללא קשר לגודלו ולהתפתחותו.
עבודה מכל מקום ומכל ממשק - במחשב, בטלפון הסלולארי, בטאבלט ועוד
כעת בשילוב טכנולוגית Web RTC במרכזיה בענן תוכל לעבוד מכל מקום, החל מהטלפון IP במשרד, על גבי המחשב במשרד, בטלפון הסלולארי שלך ואף במחשב בבית, אפליקציה ייעודית מותאמת Android & iOS בסלולארי ומותאמת למערכות הפעלה Windows & Mac, ... תמיד מחובר ...
נתב שיחות IVR
נתב שיחות דינאמי, כולל ניתוב השיחות לשלוחות, ישירות לנציגי הארגון, על פי מספר טלפון מתקשר ועל פי מספר טלפון מחויג, העברת שיחות לקבוצות על פי הגדרות מראש ולפי חלוקת עומסים, כוללת יכולת Call Back חזרה ללקוח בתורו, מספק פתרון אידיאלי מבלי לאבד שיחות.
ועידות קוליות/ ועידות וידאו
ועידות קוליות/ חדרי ועידה מנוהלים על פי זמנים מראש/ מידיים, ועידת וידאו עד 250 משתתפים בו זמנית כולל שיתוף קבצים, העלאת קבצים, שיקוף יישומים מהמחשב, צ'אטים במסך הועידה, השתקת משתתפים ועוד.
הקלטת שיחות
הקלטת שיחות בארגון כולל אחסון בענן/ אחסון מקומי בשרת אחסון באתר הלקוח, מותאם עבור אימות עסקאות אשראי/ אישורים טלפוניים/ תיעוד עסקאות טלפוניות/ בקרה ארגונית/ הדרכות מכירה ושרות לנציגים.
ניהול תורים ודוחות Call Center למוקדים
לעולם אל תחמיץ שיחה, מרכזית הענן הווירטואלית מבית חברת בר-עוז כוללת מערכת ניהול מוקד פשוט וידידותי המציע את כל המידה הדרוש לפיקוח על תורי שיחות בזמן אמת ובדוחות היסטוריים, כניסה ויציאה של נציגי הארגון, התקשרות חזרה – המתקשרים יכולים לנתק את השיחה ולשמור על מקומם בתור ועוד ...
אינטגרציה עם תוכנות CRM
מרכזיה בענן מאפשרת לעובדים שלך לעבוד ביעילות רבה באמצעות אינטגרציה פשוטה עם מגוון רחב של מערכת CRM/ ERP, הקפצת כרטסת מידע של המתקשר מתוך התוכנה הארגונית, חיוג אוטומטי מתוך התוכנה, רישום השיחות והאינטראקציות עם הלקוח ועוד.
צ'אט חי/ שיחה קולית/ שיחת וידאו עם מבקרי האתר שלך בממשק אחד
ניתן להוסיף במהירות ובקלות תמיכה בצ'אט חי בזמן אמת בן מבקרי אתר האינטרנט שלך לנציגי החברה בזמן אמת, המבקרים באתר שלך יוכלו לשוחח איתך בצ'אט, מכיוון שלפעמים צ'אט טקסט לא מספיק, - ניתן לבצע שיחה קולית/ שיחת וידאו בהקלקה פשוטה של מבקר באתר שלך, השיחות מתקיימות ללא תשלום בטכנולוגיית WebRTC
צמצם את חשבון התקשורת שלך, מחיר ללא הגבלת כמות שלוחות
אין זה הוגן שתשלם על כל עמדת טלפון תשלום חודשי קבוע, בין עמדת הטלפון מאוד עסוקה או כמעט אינה בשימוש, עם מרכזית ענן תשלם רק על כמות שיחות בו זמנית שאתה מעוניין לבצע, חבר כמה שלוחות שתצטרך ללא הגבלה.
תקשורת מאוחדת Unified Communications
Status, Chat, Voicemail, Fax2Mail
פתרון תקשורת מאוחדת נעשית קלה ומותאמת אפליקטיבית לכל ממשק מערכת:
תקשורת מאוחדת (Unified Communications) מלאה המאפשרת תקשורות שונות בתוך העסק - על ידי איחוד שיחות טלפון, וועידות וידאו, אימייל, צ'אט חי וכן הלאה. המשתמשים יכולים לשתף ולגשת לנתונים תחת ממשק משתמש אחד, לשתף פעולה בזמן אמת ולקיים שיחות אודיו ווידאו עם מספר אנשים.
גודל החברה שלך אינו משנה - פתרון זה יכול לקחת את התקשורת העסקית שלך לשלב הבא: שיפור פרודוקטיביות, שיתופי פעולה של נציגי הארגון, הגדלת הניידות ושיפור חווית הלקוח.
הצגת סטאטוס נציגי הארגון בכל מקום
מגוון כלי התקשרות במערכת הופכת את הניהול והעבודה עם עובדים מרוחקים לקלים, חסכוניים ונגישים מתמיד:
 |
|
ממשק הצגת סטאטוס נציג הארגון מתוך ממשק המערכת, ביכולתך לבחור את הסטאטוס שלך כדי למנוע הפרעות מיותרות. |
|
 |
העברת פקסים והודעות קוליות לדוא"ל של עובדי הארגון
פקסים נכנסים לעובדי הארגון מומרים לקבצי PDF ונשלחים לכתובת דואר אלקטרוני של עובד הארגון,
כמו כן הודעות קוליות מומרות לקבצי קול ומועברות לעובד הארגון באמצעות דואר אלקטרוני
 |
|
העבר את ההודעות הקוליות שלך לתיבת הדואר הנכנס |
 |
|
האזן להודעות קוליות ישירות מהמחשב/ מהטלפון הסלולארי |
 |
|
קבל את הפקסים הנכנסים לארגון כקבציי PDF בדוא"ל |
מערכת אחת למסרים מיידיים / צ'אטים פנימיים
אפשרות לעובדים לתקשר ביניהם באמצעות העברת הודעות טקסט, ללא צורך להסתמך על מערכות אינטרנט ומערכות חיצוניות ,
חייג אוטומטית מכל מסמך, דפדפן או CRM
עובדי הארגון יוכלו לבצע שיחות ישירות מכל מסמך, דפדפן ו-CRM, במקום לחייג ידנית בלחיצה בודדת על העכבר, המערכת תפתח את הטלפון ותחייג אוטומטית עבורך.
 |
|
שפר את פרודוקטיביות העובדים באמצעות חיוג אוטומטי במקום הקשה מייגעת במכשיר הטלפון |
 |
|
שפר את פרודוקטיביות העובדים באמצעות חיוג אוטומטי במקום הקשה מייגעת במכשיר הטלפון |
 |
|
חיוג אוטומטי מייצר אוטומציה של תהליכי זרימת עבודה מייגעים לקלים הרבה יותר |
|
 |
מרכזיה בענן מאפשרת עבודה מכל מקום, תקשורת חוצת ארגון
תקשורת מכל מקום: במשרד/ בדרכים/ בנייד
לא משנה היכן אתה, במשרד, בבית או בדרכים, עם מערכת התקשורת של המרכזיה בענן אתה תמיד מחובר, מטלפון IP במשרד, דרך אפליקציה על גבי הטלפון הסלולארי שלך וכלה בשלוחת טלפון על גבי המחשב הנייח/ נייד שלך, תמיד מחובר, גם לשלוחות הארגון, גם צפייה בסטאטוס הנציגים, צ'אטים פנימיים, ועידות וידאו ועוד, תמיד מחובר.
התקשר מכל מקום מהסלולארי, אפליקציות מבוססות Android & iOS
עם אפליקציית VoIP וגמישות בסמארטפון שלך התקשורת בסלולארי שלך כבר לא תלויה בחברות הסלולאר, באמצעות אפליקציית VoIP עסקית ל-Android ול- iOS ניתן להשתמש בשלוחת הטלפון שלך מכל מקום.
אפליקציית VoIP של המערכת תאפשר לך לענות לשיחות בשלוחת המשרד שלך באמצעות הטלפון הסלולארי שלך, תוכל גם לענות ולהעביר שיחות לעמיתים שלך בעבודה, כל זאת מבלי שהלקוח ידע שכלל אינך במשרד.
אפליקציית VoIP המובנית במערכת תאפשר לך חיסכון אמיתי בעלויות הסלולר ופרדיקטיביות באמצעות קבלת שיחות מכל מקום שתהיה, ללא איבוד שיחות כשאתה מחוץ למשרד.
 |
|
בצע וקבל שיחות מהסמארטפון שלך - ללא עלות |
 |
|
הגדר את הסטאטוס בשלוחה שלך כרצונך (זמין/ מחוץ למשרד), עמיתך לעבודה ייראו את הסטאטוס שלך מכל מקום |
 |
|
ראה את העמיתים שלך מכל מקום ואת זמינותם (תפוס/ פנוי וכו') |
 |
|
עם פרסום מספר טלפון אחד תוכל לנהל את כל התקשורת הטלפונים בתוך ומחוץ למשרד. |
 |
|
צפה בצ'אטים שנציגי הארגון שלחו לך גם על גבי המחשב וגם על גבי הנייד, תוכל אפילו לענות ולשלוח מהנייד צ'טים לנציג/ לקבוצה |
|
 |
עם מרכזיה בענן התקשר מכל מקום מהמחשב, אפליקציות Windows and Mac
עם Softphone (שלוחת טלפון על גבי המחשב) מתקדם תוכל לעבוד בקלות גם במשרד וגם בבית, במחשב הנייח או במחשב הנייד, על גבי מערכת הפעלה Windows או מערכת הפעלה Mac.
תוכלו לנהל את שיחות הטלפון שלכם משולחן העבודה במשרד או במחשב מחוץ למשרד, לקבל שיחות, להעביר שיחות גם כשאינכם במשרד.
 |
|
בצע את שיחות IP שלך על גבי ממשק ניהול שלך משולחן העבודה שלך ב- Windows במצב CTI. |
 |
|
גישה מלאה לתקשורת מאוחדת, צ'אטים, דוא"ל, סטאטוס נציגים, ועידות קוליות, ועידות וידאו ועוד. |
 |
|
קל לשימוש עם ממשק ניהול אינטואיטיבי. |
 |
|
יצאתם מהמשרד? נהדר. עבדו מרחוק ממש כאילו הייתם במשרד, כולל צפייה בסטאטוס נציגים |

נוחות וקלות תפעולית עם מרכזיה בענן המאפשרת עבודה קלה וידידותית למשתמש
אפליקציה מקצועית Android & iOS
יישומון VoIP נבדק ונמצא מתאים לסטנדרטים הגבוהים של ו Android & iOS
ביישומון מובנת גמישות, המאפשרת להימנע מחסימת שיחות כתוצאה ממערכות firewall הקיימות ברשתות האינטרנטיות.
תוכל להתקשר באפליקצייה מכל קישוריות אינטרנטית, קישוריות 3G/4G בסלולארי שלך ומכל נקודת WiFi קיימת.
יישומון תומך בתכונת PHSH המאפשרת להקפיץ שיחה נכנסת בסמארטפון מבלי להשאיר את האפליקציה פתוחה ברקע, מאפשר זמינות מרבית תוך חיסכון בחיי הסוללה.
 |
|
יישומון לטלפונים סלולאריים הינה המתקדמת והאמינה ביותר בשווקי ה-Android וה- iOS |
 |
|
אין עלויות רישוי נוספות עבור יישומון על גבי הסלולאריים |
 |
|
הקפצת שיחה נכנסת מבלי לפתוח את היישומון מראש, מאפשרת זמינות מרבית וחוסכת חיי סוללה |
 |
|
תוכנת פרוקסי מובנית פותרת כל בעיית סינון של ראוטר firewall ברשת האינטרנט. |
|
|
|
אבטחת מערכת
אפליקציית VoIP מאוד בטוחה, קלה לניהול ונוחה לתפעול, כל הנדרש כדי להפעיל את האפליקציה בסמארטפון שלך הוא לסרוק ברקוד QR והאפליקציה תעלה מעצמה.
 |
|
ניתן להפעיל מרחוק את אפליקצייה ללא טרחה ובקלות באמצעות סריקת קוד QR בלבד. |
 |
|
תקשורת מאובטחת כולל קידוד מקצה לקצה |
 |
|
אינטגרציה מלאה, מאפשרת קלות ונוחות תפעול. |
|
 |
|
|
וועידות קולית/ ועידות וידאו
לעיתים קרובות יש צורך להיפגש פנים אל פנים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך, כמו גם עם העובדים שלך, אך בשל אילוצי זמן ותקציב, ביקור באתר לא תמיד אפשרי, במיוחד אם האנשים שאתה צריך לתקשר איתם הם במדינות שונות
 |
|
עידת וידאו רבת משתתפים בטכנולוגית WebRTC |
 |
|
עד 250 משתתפים בו זמנית |
 |
|
כולל שיתוף מסכי PDF |
 |
|
כולל העלאת קבצים |
 |
|
כולל צ'אטים במסך הועידה |
 |
|
כולל השתקת משתתפים |
 |
|
כולל שיקוף יישומים מהמחשב |
|

שפר את שירות הלקוחות בחברה שלך
עם תכונות מתקדמות למוקד טלפוני Call Center
שירות לקוחות עם תוכנת מוקד טלפוני Call Center
תוכנת CALL CENTER של המערכת, מאפשרת לחברי צוות בחברה לעבוד ממקומות שונים ומפוזרים באמצעות מרכז קשר רב ערוצי .
היחידה מגובשת באמצעות תקשורת אחידה ומסוגלת לבצע מכירות , להציע תמיכה טלפונית, לפתור בעיות ואף לבנות קשרי לקוחות.
נציגי השירות בחברה שלך יכולים להתקשר, באמצעות תוסף במערכת עם מבקרי האתר באמצעות שיחה, שיחת וידאו צ'אט או בצ'אט רגיל על פי בחירתם ובכך לספק חוויית לקוח יעילה , לעקוב אחר התקדמותם ולספק אינטראקציות יקרות ערך שהלקוחות שלך וודאי יזכרו.
לעולם אל תחמיץ שיחה - דיווחי Call Center
תכונות מתקדמות למערכת CALL CENTER
PRO מאפשרת לך עם כל הכלים העומדים לרשותך לאמוד ביצועים של נציגי השירות שלך: כמות שיחות שנענו, שיחות ננטשות, ממוצע זמני המתנה ועוד, מאפשרת לך לתת ללקוחותיך את השירות הטוב והיעיל ביותר בכל זמן נתון.
 |
|
האזנה פנימה מאפשרת לך להאזין לשיחה מבלי שהמתקשר או נציג השירות ידעו על כך |
 |
|
הכשר את נציגי השירות החדשים שלך במהלך שיחה חיה באמצעות פונקציית הלחישה |
 |
|
נציג שירות שלך נקלע לקשיים בשיחה? השתלט על השיחה והמשך אותה לבד |
 |
|
צ'אט חי ושיח עם מבקרי האתר שלך |
 |
|
אינטגרציה ל- CRM |
|
 |
אינטגרציה עם תוכנות CRM
מאפשרת לעובדים שלך לעבוד ביעילות רבה יותר באמצעות אינטגרציה פשוטה עם מגוון רחב של מערכות CRM, ERP וחשבונאות.
 |
|
Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Office 365, Microsoft Dynamics ועוד |
 |
|
קשר אוטומטית שיחות נכנסות לרשומות של לקוחות |
 |
|
התחל שיחות טלפון בלחיצה אחת מהדפדפן או היישום שלך |
 |
|
הבטח שביעות רצון של לקוחות עם רישום מהיר וקל של אינטראקציות |
|
|
|
|
|
|
|
 |
לסיכום - מהי מרכזיה בענן?
מרכזיה בענן זו מערכת טלפוניה המאוחסנת בחוות שרתים בישראל או בחו"ל. המרכזייה בענן מקושרת לאתר לקוח באמצעות קישוריות אינטרנט בדרך כלל או קישוריות מרכזיה בענן ללא תלות באינטרנט, כמו זו המוצעת על ידי חברתנו. ציודי הקצה שישמשו את הלקוח הם טלפוני IP המתחברים למרכזיה בענן כמובן.
סיכום יתרונות המרכזיה בענן:
מרכזיה בענן יכולה לספק תועלות רבות תחת מחיר חודשי קטן יחסית אל מול פתרון מרכזיה מקומית אך עם זאת נדרש לוודא כמה פרמטרים כדי לקבל פתרון שעובד ללא תקלות:
 |
|
קישור מרכזיה בענן לאינטרנט עסקי סימטרי כגון תמסורת מטרו, או קישוריות ללא תלות ברשת האינטרנט כמו זו שחברתנו מציעה |
 |
|
בדקו מי יצרן המרכזייה בענן. כיום הרבה ממערכות הטלפוניה הנמכרות בישראל מבוססות על פלטפורמת קוד פתוח. השתדלו לרכוש שרות למערכת טלפוניה המפותחת על ידי יצרן בינלאומי ולא בקוד פתוח. |
 |
|
כמו כל מוצר שירות - שימו לב לשכור שירות טלפוניה מחברה מסודרת, מאורגנת, מקצועית וותיקה, כזו שקיימת לפחות 10 שנים. |
יתרון מרכזי לשירות מרכזיה בענן: לקוח לא צריך לשלם תשלום חד פעמי על רכישת מרכזיה יקרה המתיישנת עם הזמן ולא נדרש לשלם תשלומים יקרים על חבילת תכונות מתקדמות בשירות מרכזיה בענן.