רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

מרכזיה בענן ללא תלות ברשת האינטרנט

תקשורת ברשת פרטית כמו שתקשורת עסקית צריכה להיות

אחת מחסרונותיה המרכזיים של מרכזית IP בענן הינו עבודה תחת רשת האינטרנט, דבר העלול לגרום לניתוקים והפרעות בשיחות הטלפון, פגיעה באבטחת מידע כתוצאה מחשיפה לרשת האינטרנט, חדירות לרשת הארגון כגון וירוס תוכנות וירוס כופר וגניבת שיחות לשירותי תוכן המגיעות לאומדן של עשרות אלפי שקלים. 

חברת בר-עוז מערכות תקשורת בשיתוף חברת "בזק עסקים" מציגה פתרון מרכזיה וירטואלית בענן ללא תלות ברשת האינטרנט הציבורי:

כלול פתרון מרכזיה בענן ללא תלות ברשת האינטרנט, באמצעות קישור רשת פרטי של בזק עסקים ישירות ללקוח - אין תלות ברשת האינטרנט: גם אם רשת האינטרנט תיפול – מערכת הטלפוניה תמשיך לתפקד כרגיל, היא פשוט אינה מוקמת כלל על גבי רשת האינטרנט.
כלול מרכזיה וירטואלית בענן פרטי לכל חברה: המרכזייה הווירטואלית מאוחסנת ישירות בתווך VMware אישי ונפרד לכל לקוח ובכך מייתרת תלות בתקלות רשת של חברות אחרות המקושרות יחד ברשת תחת מרכזיה ציבורית בודדת.
כלול המרכזייה הווירטואלית מותקנת על גבי תשתית בזק ברשת נפרדת ומאובטחת המספקת איכות שמע ברמה גבוהה

תקשורת IP ברשת פרטית ללא תלות ברשת האינטרנט

חדש בישראל, מרכזית IP וירטואלית בענן בשיתוף חברת בזק עסקים - ללא תלות ברשת האינטרנט, ללא קיטועים וללא ניתוקים, מערכת הטלפוניה אינה תלויה כלל ברשת האינטרנט אלא ברשת פרטית איכותית.

במרכזיה בענן התקשורת קלה, פרקטית ופשוטה

התקשורת בארגון נהיית קלה ופשוטה, ממשק ניהול של הטלפון על גבי המחשב, עבור חיוג אוטומטי מכל מסמך, צ'אטים פנימיים בן נציגי הארגון, היסטוריית שיחות נכנסות/ יוצאות/ לא נענו ועוד, רשימת אנשי קשר ארגוני כולל התממשקות Office 365, הודעות קוליות ועידות ביצוע ועידות קוליות, ועידות וידאו ועוד.

מדוע כדאי להשקיע במרכזיית 3CX

אם אינכם בטוחים האם כדאי להשקיע במרכזית 3CX אנו ממליצים כי תמשיכו לקרוא על היתרונות הבאים שהיא מביאה עמה. ראשית, מרכזיה זו מאפשרת ניהול יוצא דופן של התקשורת הכלל ארגונית, באופן שאינו תלוי ברשת האינטרנט. כאשר התקשורת מחוברת לענן, העסק שלכם תמיד יוכל להיות זמין ומחובר ללקוחות ולתקשורת פנים. כך לעולם לא תצטרכו להיות כפופים לתקלות בהן רשת האינטרנט נופלת מסיבות שונות. מרכזיה 3CX מאוחסנת ברשת ענן פרטית לעסק, המאפשרת תקשורת שוטפת ושירות ללא הפרעות.

מרכזיית 3CX אינה נוכחת במחשבים הנייחים בלבד, אלא היא מאפשרת גם חיבור דרך מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים מכל מקום ובכל עת. באמצעות שימוש באפליקציה ניתן לערוך שיחות העוברות דרך המרכזיה מכל סוג של טלפון נייד, לרבות ניהול שיחות במערכת צ'אטים. אפליקציה זו מאפשרת גם לעובדי חברה העובדים מרחוק לבצע את עבודתם בצורה הטובה והיעילה ביותר, ממש כפי שהיו עושים זאת בין כותלי המשרד.

בעידן בו ישיבות רבות ושיחות מתקיימות באופן וירטואלי, מרכזיה 3CX מציעה את הפתרון המתקדם ביותר. מרכזיה זו בעלת יכולת לעריכת שיחות וידאו רבות משתתפים, ללא שימוש באפליקציה חיצונית. אפליקציות חיצוניות אלה לרוב יוצרות מגבלות כמו הגבלת זמן, חיוב ליצירת מנוי או תשלום נוסף לקבלת אפשרויות שיחה מתקדמות. 3CX מאפשרת ניהול של שיחות אלה בצורה חופשית לרבות הזמנה של משתתפים מבחוץ הישר מהדפדפן שלהם, ללא צורך הורדה של יישומון.
מרכזיית 3CX מציעה גם פתרונות מתקדמים של אבטחת מידע, כדי להגן על כל המידע הרגיש של החברה המועבר דרך המרכזיה. מאחר ומערכת זו פועלת על בסיס של אחסון ענן פרטי, המידע אינו מועבר על גבי גלי הרשת האלחוטית הציבורית, כך שהמידע של החברה מוגן הרבה יותר.

בכל הקשור בשירות לקוחות, תוכלו ליהנות מחוויית שימוש משופרת במיוחד. מרכזיית 3CX מציעה את כל הכלים הדרושים למתן שירות לקוחות ללא רבב במקום אחד, כמו מערכת לניהול מוקד והקצאת שיחות, מתן סטטיסטיקות והכשרה נסתרת במהלך שיחות אמיתיות. עסק נשען כמובן על לקוחותיו לשם הכנסות ולכן חשוב שתוכלו להציע ללקוחותיכם את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל. עם מרכזיה זו תוכלו להיות זמינים, יעילים ותמיד בשליטה על התקשורת שלכם אל מול הלקוח.

ההשקעה במרכזיית 3CX משתלמת לא רק בגלל כל היתרונות הטכניים שהיא מציעה, אלא גם בשל החיסכון בהוצאות שהיא מביאה עמה. עבור כל חברה המעוניינת לשגשג ואף להתרחב, ישנה חשיבות גדולה ליעילות והתנהלות כלכלית חכמה. לכן, שימוש במערכת כל כך מגוונת המציעה גם חיסכון הוא ללא ספק הבחירה הנכונה. במקום לשלם על מרכזיה פיזית המשלבת בתוכה פחות אפשרויות תקשורת, תוכלו להשקיע במנוי הכולל בתוכו מערכת ענפה של אפשרויות, המביאות לארגון שלכם את כל הנחוץ לו עבור תקשורת מיטבית ללא קשר לגודלו ולהתפתחותו. 

עבודה מכל מקום ומכל ממשק - במחשב, בטלפון הסלולארי, בטאבלט ועוד

כעת בשילוב טכנולוגית Web RTC במרכזיה בענן תוכל לעבוד מכל מקום, החל מהטלפון IP במשרד, על גבי המחשב במשרד, בטלפון הסלולארי שלך ואף במחשב בבית, אפליקציה ייעודית מותאמת Android & iOS בסלולארי ומותאמת למערכות הפעלה Windows & Mac, ... תמיד מחובר ...

נתב שיחות IVR

נתב שיחות דינאמי, כולל ניתוב השיחות לשלוחות, ישירות לנציגי הארגון, על פי מספר טלפון מתקשר ועל פי מספר טלפון מחויג, העברת שיחות לקבוצות על פי הגדרות מראש ולפי חלוקת עומסים, כוללת יכולת Call Back חזרה ללקוח בתורו, מספק פתרון אידיאלי מבלי לאבד שיחות.

ועידות קוליות/ ועידות וידאו

ועידות קוליות/ חדרי ועידה מנוהלים על פי זמנים מראש/ מידיים, ועידת וידאו עד 250 משתתפים בו זמנית כולל שיתוף קבצים, העלאת קבצים, שיקוף יישומים מהמחשב, צ'אטים במסך הועידה, השתקת משתתפים ועוד.

הקלטת שיחות

הקלטת שיחות בארגון כולל אחסון בענן/ אחסון מקומי בשרת אחסון באתר הלקוח, מותאם עבור אימות עסקאות אשראי/ אישורים טלפוניים/ תיעוד עסקאות טלפוניות/ בקרה ארגונית/ הדרכות מכירה ושרות לנציגים.

ניהול תורים ודוחות Call Center למוקדים

לעולם אל תחמיץ שיחה, מרכזית הענן הווירטואלית מבית חברת בר-עוז כוללת מערכת ניהול מוקד פשוט וידידותי המציע את כל המידה הדרוש לפיקוח על תורי שיחות בזמן אמת ובדוחות היסטוריים, כניסה ויציאה של נציגי הארגון, התקשרות חזרה – המתקשרים יכולים לנתק את השיחה ולשמור על מקומם בתור ועוד ...

אינטגרציה עם תוכנות CRM

מרכזיה בענן מאפשרת לעובדים שלך לעבוד ביעילות רבה באמצעות אינטגרציה פשוטה עם מגוון רחב של מערכת CRM/ ERP, הקפצת כרטסת מידע של המתקשר מתוך התוכנה הארגונית, חיוג אוטומטי מתוך התוכנה, רישום השיחות והאינטראקציות עם הלקוח ועוד.

צ'אט חי/ שיחה קולית/ שיחת וידאו עם מבקרי האתר שלך בממשק אחד

ניתן להוסיף במהירות ובקלות תמיכה בצ'אט חי בזמן אמת בן מבקרי אתר האינטרנט שלך לנציגי החברה בזמן אמת, המבקרים באתר שלך יוכלו לשוחח איתך בצ'אט, מכיוון שלפעמים צ'אט טקסט לא מספיק, - ניתן לבצע שיחה קולית/ שיחת וידאו בהקלקה פשוטה של מבקר באתר שלך, השיחות מתקיימות ללא תשלום בטכנולוגיית WebRTC

צמצם את חשבון התקשורת שלך, מחיר ללא הגבלת כמות שלוחות

אין זה הוגן שתשלם על כל עמדת טלפון תשלום חודשי קבוע, בין עמדת הטלפון מאוד עסוקה או כמעט אינה בשימוש, עם מרכזית ענן תשלם רק על כמות שיחות בו זמנית שאתה מעוניין לבצע, חבר כמה שלוחות שתצטרך ללא הגבלה.

 

תקשורת מאוחדת Unified Communications

Status, Chat, Voicemail, Fax2Mail

פתרון תקשורת מאוחדת נעשית קלה ומותאמת אפליקטיבית לכל ממשק מערכת:

תקשורת מאוחדת (Unified Communications) מלאה המאפשרת תקשורות שונות בתוך העסק - על ידי איחוד שיחות טלפון, וועידות וידאו, אימייל, צ'אט חי וכן הלאה. המשתמשים יכולים לשתף ולגשת לנתונים תחת ממשק משתמש אחד, לשתף פעולה בזמן אמת ולקיים שיחות אודיו ווידאו עם מספר אנשים.  

גודל החברה שלך אינו משנה - פתרון זה יכול לקחת את התקשורת העסקית שלך לשלב הבא: שיפור פרודוקטיביות, שיתופי פעולה של נציגי הארגון, הגדלת הניידות ושיפור חווית הלקוח.

הצגת סטאטוס נציגי הארגון בכל מקום

מגוון כלי התקשרות במערכת הופכת את הניהול והעבודה עם עובדים מרוחקים לקלים, חסכוניים ונגישים מתמיד:

כלול ממשק הצגת סטאטוס נציג הארגון מתוך ממשק המערכת, ביכולתך לבחור את הסטאטוס שלך כדי למנוע הפרעות מיותרות.
מרכזיה בענן

העברת פקסים והודעות קוליות לדוא"ל של עובדי הארגון

פקסים נכנסים לעובדי הארגון מומרים לקבצי PDF ונשלחים לכתובת דואר אלקטרוני של עובד הארגון,
כמו כן הודעות קוליות מומרות לקבצי קול ומועברות לעובד הארגון באמצעות דואר אלקטרוני

כלול העבר את ההודעות הקוליות שלך לתיבת הדואר הנכנס
כלול האזן להודעות קוליות ישירות מהמחשב/ מהטלפון הסלולארי
כלול קבל את הפקסים הנכנסים לארגון כקבציי PDF בדוא"ל

מערכת אחת למסרים מיידיים / צ'אטים פנימיים

אפשרות לעובדים לתקשר ביניהם באמצעות העברת הודעות טקסט, ללא צורך להסתמך על מערכות אינטרנט ומערכות חיצוניות ,

כל זאת ללא שימוש באפליקציות האישיות של עובדי הארגון, משתמשי המערכת יכולים לקבל ולשלוח הודעות טקסט באמצעות אפליקציות Web, Windows, Mac, iOS, Android מכל מקום, פתרון איחוד הודעות אמיתי.

כלול צ'אט אמיתי וחי מגולשי האתר שלך בזמן אמת ישירות לעובדי הארגון
כלול מערכת הודעות מאוחדת פנימית ארגונית המאפשרת תקשורת ללא תלות ביישומונים של עובדי הארגון.
כלול מינות מכל מקום, במחשב המשרד/ בסלולארי של נציגי הארגון ובמשתמשים מרוחקים.
מרכזית ענן בר-עוז

חייג אוטומטית מכל מסמך, דפדפן או CRM

עובדי הארגון יוכלו לבצע שיחות ישירות מכל מסמך, דפדפן  ו-CRM, במקום לחייג ידנית בלחיצה בודדת על העכבר, המערכת תפתח את הטלפון ותחייג אוטומטית עבורך.

כלול שפר את פרודוקטיביות העובדים באמצעות חיוג אוטומטי במקום הקשה מייגעת במכשיר הטלפון
כלול שפר את פרודוקטיביות העובדים באמצעות חיוג אוטומטי במקום הקשה מייגעת במכשיר הטלפון
כלול חיוג אוטומטי מייצר אוטומציה של תהליכי זרימת עבודה מייגעים לקלים הרבה יותר

 

 

מרכזית ענן בר-עוז

מרכזיה בענן מאפשרת עבודה מכל מקום, תקשורת חוצת ארגון

תקשורת מכל מקום: במשרד/ בדרכים/ בנייד

לא משנה היכן אתה, במשרד, בבית או בדרכים, עם מערכת התקשורת של המרכזיה בענן אתה תמיד מחובר, מטלפון IP במשרד, דרך אפליקציה על גבי הטלפון הסלולארי שלך וכלה בשלוחת טלפון על גבי המחשב הנייח/ נייד שלך, תמיד מחובר, גם לשלוחות הארגון, גם צפייה בסטאטוס הנציגים, צ'אטים פנימיים, ועידות וידאו ועוד, תמיד מחובר. 

התקשר מכל מקום מהסלולארי, אפליקציות מבוססות Android & iOS

עם אפליקציית VoIP וגמישות בסמארטפון שלך התקשורת בסלולארי שלך כבר לא תלויה בחברות הסלולאר, באמצעות אפליקציית VoIP עסקית ל-Android ול- iOS ניתן להשתמש בשלוחת הטלפון שלך מכל מקום.

אפליקציית VoIP של המערכת תאפשר לך לענות לשיחות בשלוחת המשרד שלך באמצעות הטלפון הסלולארי שלך, תוכל גם לענות ולהעביר שיחות לעמיתים שלך בעבודה, כל זאת מבלי שהלקוח ידע שכלל אינך במשרד.

אפליקציית VoIP המובנית במערכת תאפשר לך חיסכון אמיתי בעלויות הסלולר ופרדיקטיביות  באמצעות קבלת שיחות מכל מקום שתהיה, ללא איבוד שיחות כשאתה מחוץ למשרד.

כלול בצע וקבל שיחות מהסמארטפון שלך - ללא עלות
כלול הגדר את הסטאטוס בשלוחה שלך כרצונך (זמין/ מחוץ למשרד), עמיתך לעבודה ייראו את הסטאטוס שלך מכל מקום
כלול   ראה את העמיתים שלך מכל מקום ואת זמינותם (תפוס/ פנוי וכו')
כלול   עם פרסום מספר טלפון אחד תוכל לנהל את כל התקשורת הטלפונים בתוך ומחוץ למשרד.
כלול   צפה בצ'אטים שנציגי הארגון שלחו לך גם על גבי המחשב וגם על גבי הנייד, תוכל אפילו לענות ולשלוח מהנייד צ'טים לנציג/ לקבוצה
מרכזית טלפון בענן בר-עוז

עם מרכזיה בענן התקשר מכל מקום מהמחשב, אפליקציות Windows and Mac

עם Softphone (שלוחת טלפון על גבי המחשב) מתקדם תוכל לעבוד בקלות גם במשרד וגם בבית, במחשב הנייח או במחשב הנייד, על גבי מערכת הפעלה Windows או מערכת הפעלה Mac.
תוכלו לנהל את שיחות הטלפון שלכם משולחן העבודה במשרד או במחשב מחוץ למשרד, לקבל שיחות, להעביר שיחות גם כשאינכם במשרד.

כלול בצע את שיחות IP שלך על גבי ממשק ניהול שלך משולחן העבודה שלך ב- Windows במצב CTI.
כלול גישה מלאה לתקשורת מאוחדת, צ'אטים, דוא"ל, סטאטוס נציגים, ועידות קוליות, ועידות וידאו ועוד.
כלול קל לשימוש עם ממשק ניהול אינטואיטיבי.
כלול   יצאתם מהמשרד? נהדר. עבדו מרחוק ממש כאילו הייתם במשרד, כולל צפייה בסטאטוס נציגים

מרכזית טלפון לעסקים בענן בר-עוז מערכות תקשורת

 

נוחות וקלות תפעולית עם מרכזיה בענן המאפשרת עבודה קלה וידידותית למשתמש

עם ממשק ניהול לכל עמדת טלפון במערכת הקלות ונוחות התפעול מדהימה, יישום ניהול הטלפון על גבי המחשב מאפשר תפעול יומיומי משך שעות ארוכות ללא מאמץ כלל, והכול על גבי המחשב, בתוך המשרד או מחוץ למשרד ועל גבי הטלפון הנייד, יישומים הכלולים בממשק:

כלול חיוג אוטומטי מכל מסמך, כולל מתוכנת CRM/ERP של הארגון.
כלול הצגת אנשי קשר בארגון כולל סטאטוס תפוס/ פנוי/ לא זמין/ בפגישה וכו')
כלול   חיוג לאנשי קשר כולל התממשקות Office 365
כלול   רשימות שיחות נכנסות/ יוצאות/ שלא נענו ועוד
כלול   צ'אטים פנימיים בין נציגי הארגון כולל קבוצות צ'אטים
כלול   ביצוע ועידות קוליות+ ועידות וידאו
כלול   כניסה/ יציאה מקבוצות צלצול
כלול   תצוגת זמן אמת לנציגי Call Center
כלול   כניסה לשיחות מוקלטות
כלול   ועוד ...
מרכזיות טלפון בענן בר-עוז   מרכזית טלפון לעסקים בענן בר-עוזמערכות תקשורת 3CX

 

מרכזיות טלפון בענן בר-עוז מרכזית טלפון לעסקים בענן בר-עוזמערכות תקשורת

 

מרכזיות טלפון בענן בר-עוז
 

אפליקציה מקצועית Android & iOS

יישומון VoIP נבדק ונמצא מתאים לסטנדרטים הגבוהים של ו Android & iOS
ביישומון מובנת גמישות, המאפשרת להימנע מחסימת שיחות כתוצאה ממערכות firewall  הקיימות ברשתות האינטרנטיות.

תוכל להתקשר באפליקצייה מכל קישוריות אינטרנטית, קישוריות 3G/4G בסלולארי שלך ומכל נקודת WiFi קיימת.

יישומון תומך בתכונת PHSH המאפשרת להקפיץ שיחה נכנסת בסמארטפון מבלי להשאיר את האפליקציה פתוחה ברקע, מאפשר זמינות מרבית תוך חיסכון בחיי הסוללה.

כלול יישומון לטלפונים סלולאריים הינה המתקדמת והאמינה ביותר בשווקי ה-Android וה- iOS
כלול אין עלויות רישוי נוספות עבור יישומון על גבי הסלולאריים
כלול הקפצת שיחה נכנסת מבלי לפתוח את היישומון מראש, מאפשרת זמינות מרבית וחוסכת חיי סוללה
כלול   תוכנת פרוקסי מובנית פותרת כל בעיית סינון של ראוטר firewall ברשת האינטרנט.
     

אבטחת מערכת

אפליקציית VoIP  מאוד בטוחה, קלה לניהול ונוחה לתפעול, כל הנדרש כדי להפעיל את האפליקציה בסמארטפון שלך הוא לסרוק ברקוד QR והאפליקציה תעלה מעצמה.

כלול ניתן להפעיל מרחוק את אפליקצייה ללא טרחה
ובקלות באמצעות סריקת קוד QR בלבד.
כלול תקשורת מאובטחת כולל קידוד מקצה לקצה
כלול אינטגרציה מלאה, מאפשרת קלות ונוחות תפעול.
מרכזיות טלפון בענן בר-עוז, ללא תלות באינטרנט
   

וועידות קולית/ ועידות וידאו

לעיתים קרובות יש צורך להיפגש פנים אל פנים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך, כמו גם עם העובדים שלך, אך בשל אילוצי זמן ותקציב, ביקור באתר לא תמיד אפשרי, במיוחד אם האנשים שאתה צריך לתקשר איתם הם במדינות שונות

כלול עידת וידאו רבת משתתפים בטכנולוגית WebRTC
כלול עד 250 משתתפים בו זמנית
כלול כולל שיתוף מסכי PDF
כלול   כולל העלאת קבצים
כלול   כולל צ'אטים במסך הועידה
כלול   כולל השתקת משתתפים
כלול   כולל שיקוף יישומים מהמחשב

מרכזיות טלפון בענן בר-עוז, ללא תלות באינטרנט

 

שפר את שירות הלקוחות בחברה שלך

עם תכונות מתקדמות למוקד טלפוני Call Center

שירות לקוחות עם תוכנת מוקד טלפוני Call Center

תוכנת CALL CENTER של המערכת, מאפשרת לחברי צוות בחברה לעבוד ממקומות שונים ומפוזרים באמצעות מרכז קשר רב ערוצי .

היחידה מגובשת באמצעות תקשורת אחידה ומסוגלת לבצע מכירות , להציע תמיכה טלפונית, לפתור בעיות ואף לבנות קשרי לקוחות.

נציגי השירות בחברה שלך יכולים להתקשר, באמצעות תוסף במערכת עם מבקרי האתר באמצעות שיחה, שיחת וידאו צ'אט או בצ'אט רגיל על פי בחירתם ובכך לספק חוויית לקוח יעילה , לעקוב אחר התקדמותם ולספק אינטראקציות יקרות ערך שהלקוחות שלך וודאי יזכרו.

לעולם אל תחמיץ שיחה - דיווחי Call Center

 

מערכות CALL CENTER מסורתיות מסובכות להתקנה וכרוכות בעלויות גבוהות של התקנה.

מערכת ה- CALL CENTER פותרת בעיות אלו בקלות הפעלה, ניהול מוקד פשוט, ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי , מציע את כל המידע הדרוש לפיקוח על תורי שיחות בזמן אמת ומבטיח שאף שיחה נכנסת לא תינטש.

כלול סרגל כלים משולב לניטור שיחות בזמן אמת
כלול דיווחים מפורטים על זמני המתנה ארוכים ביותר ושיחות ננטשות
כלול נתונים סטטיסטיים של CALLBACK (שיחה חוזרת) ו- SLA
כלול   אפשרות התקשרות חוזרת ללקוחות שלא מוכנים להמתין

אסטרטגיות תור מתקדמות וסטטיסטיקה בזמן אמת

מרכזית ענן ללא תלות באינטרנט, קול סנטר
תוכנת ה- CALL CENTER של מערכת 3CX מבטיחה לך לספק ללקוחותיך שירות איכותי ולנציגי השירות בחברתך תאפשר השגת מטרותיהם בצורה היעילה ביותר .

כלול כניסה ויציאה של נציגי שירות לתורים
כלול מענה לפי סדרי עדיפויות או בצורה אקראית לבחירה
כלול התקשרות חזרה – המתקשרים יכולים לנתק ולשמור על מיקומם
מרכזית ענן ללא תלות באינטרנט, קול סנטר

 

תכונות מתקדמות למערכת CALL CENTER

PRO מאפשרת לך עם כל הכלים העומדים לרשותך לאמוד ביצועים של נציגי השירות שלך: כמות שיחות שנענו, שיחות ננטשות, ממוצע זמני המתנה ועוד, מאפשרת לך לתת ללקוחותיך את השירות הטוב והיעיל ביותר בכל זמן נתון. 

כלול האזנה פנימה מאפשרת לך להאזין לשיחה מבלי שהמתקשר או נציג השירות ידעו על כך
כלול הכשר את נציגי השירות החדשים שלך במהלך שיחה חיה באמצעות פונקציית הלחישה
כלול נציג שירות שלך נקלע לקשיים בשיחה? השתלט על השיחה והמשך אותה לבד
כלול   צ'אט חי ושיח עם מבקרי האתר שלך
כלול   אינטגרציה ל- CRM
מרכזית ענן ללא תלות באינטרנט, קול סנטר

 

אינטגרציה עם תוכנות CRM

מאפשרת לעובדים שלך לעבוד ביעילות רבה יותר באמצעות אינטגרציה פשוטה עם מגוון רחב של מערכות CRM, ERP וחשבונאות. 

כלול Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Office 365, Microsoft Dynamics ועוד
כלול קשר אוטומטית שיחות נכנסות לרשומות של לקוחות
כלול התחל שיחות טלפון בלחיצה אחת מהדפדפן או היישום שלך
כלול   הבטח שביעות רצון של לקוחות עם רישום מהיר וקל של אינטראקציות
     
     
מרכזית ענן ללא תלות באינטרנט, בר-עוז

לסיכום - מהי מרכזיה בענן?

מרכזיה בענן זו מערכת טלפוניה המאוחסנת בחוות שרתים בישראל או בחו"ל. המרכזייה בענן מקושרת לאתר לקוח באמצעות קישוריות אינטרנט בדרך כלל  או קישוריות מרכזיה בענן ללא תלות באינטרנט, כמו זו המוצעת על ידי חברתנו. ציודי הקצה שישמשו את הלקוח הם טלפוני IP המתחברים למרכזיה בענן כמובן.

סיכום יתרונות המרכזיה בענן:
מרכזיה בענן יכולה לספק תועלות רבות תחת מחיר חודשי קטן יחסית אל מול פתרון מרכזיה מקומית אך עם זאת נדרש לוודא כמה פרמטרים כדי לקבל פתרון שעובד ללא תקלות:

כלול קישור מרכזיה בענן לאינטרנט עסקי סימטרי כגון תמסורת מטרו, או קישוריות ללא תלות ברשת האינטרנט כמו זו שחברתנו מציעה
כלול בדקו מי יצרן המרכזייה בענן. כיום הרבה ממערכות הטלפוניה הנמכרות בישראל מבוססות על פלטפורמת קוד פתוח. השתדלו לרכוש שרות למערכת טלפוניה המפותחת על ידי יצרן בינלאומי ולא בקוד פתוח.
כלול כמו כל מוצר שירות - שימו לב לשכור שירות טלפוניה מחברה מסודרת, מאורגנת, מקצועית וותיקה, כזו שקיימת לפחות 10 שנים.

יתרון מרכזי לשירות מרכזיה בענן: לקוח לא צריך לשלם תשלום חד פעמי על רכישת מרכזיה יקרה המתיישנת עם הזמן ולא נדרש לשלם תשלומים יקרים על חבילת תכונות מתקדמות בשירות מרכזיה בענן.

 

למידע נוסף על מערכת 3cx                                                                                                                  

 


יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2023 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ