מרכזיית טלפון KX-HTS32 IP הינה מרכזיה לעסק מתקדמת שמאפשרת לארגונים קטנים ליהנות מיכולות תקשורת מתקדמות באמצעות שימוש בפלטפורמה אחידה המספקת הן את שירותי התקשורת והן את שירותי המחשוב תוך כדי התייעלות וחיסכון כלכלי.
המערכת מאפשרת חיבור של עד 24 שלוחות בפרוטוקול SIP סטנדרטי אשר מאפשר ללקוח לבחור את יחידות הקצה מיצרנים שונים בהתאם לצרכים ולתקציב הנדרש וכן שימוש במחשב או סמארטפון כשלוחה של המערכת.
יכולת זו בתוספת מגוון יחידות הקצה המתקדמות מבית פנסוניק והתמיכה בחיבור קווי תקשורת וציוד קצה אנלוגי קיים, מאפשרת שילוב והתאמה מושלמת לצרכי המשתמשים, תשתית התקשורת ולאופי הפעילות של העסק.
היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית מאפשרת לחברות לשמר את השקעתם ולעבור לשימוש במרכזית טלפון IP מתקדמת תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.
מעבר לשימור ההשקעה, החיבור מאפשר שדרוג ומעבר הדרגתי בהתאם לתקציב ולצרכי הארגון.
מרכזייה לעסק כוללת גם נתב המשמש לחיבור רשת המחשוב המקומית לרשת האינטרנט וכן מספקת שירותי רשת אלחוטית (Wi-Fi) כך שכל שירותי התקשורת והמחשוב מסופקים ומנוהלים בצורה מרוכזת באופן קל פשוט
וללא צורך במשאבי ניהול ותחזוקה נוספים.
הכל כלול עם מרכזייה לעסק HTS32
 |
|
רישיון מובנה לשישה קווי SIP-Trunk ו 24- שלוחות SIP |
 |
|
4 קווי חוץ ו 8- שלוחות אנ לוגיות כולל שיחה מזוהה – אפשרות הרחבה לעד 8 קווי חוץ ו 24- שלוחות רגילות* |
 |
|
4 ערוצי נתב/דואר קולי מובנה כולל שעתיים הקלטה ושליחת הודעות קוליות לדוא"ל |
 |
|
נתב מובנה כולל Wi-Fi |
 |
|
תקשורת ארגונית אחידה ללא תלות במיקום הפיזי |
 |
|
תמיכה בשיחות וידאו |
 |
|
חדר ועידה לעד 6 משתתפים |
 |
|
מגוון יחידות קצה כולל תמיכה בסמארטפון כשלוחה של המערכת |
 |
|
התקנה קלה ופשוטה - הטלפונים נרשמים אוטומטית ללא צורך ברישום ידני |
|
|
* מקסימום קיבולת: 8 קווי חוץ ו 24- שלוחות |
מגוון יישומים מתקדמים - עם מרכזיה לעסק
מערכת איחוד הודעות (Unified Messaging)
מערכת ניתוב שיחות ומערכת דואר קולי מובנית בת 4 ערוצים ו 2- שעות הקלטה כולל אפשרות למערכת איחוד הודעות המאפשרת ממשק מאוחד לקבלה וניהול הודעות קול ודוא"ל אלקטרוני.
ניידות (Mobility)
שימוש במחשב נייד, טלפון סלולרי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת מאפשר למשתמש לתקשר גם כאשר הוא נמצא בתנועה או מחוץ לארגון. ניתן להשתמש לשם כך באפליקציית ייעודית של Panasonic או במגוון אפליקציות SIP של יצרנים שונים.

חדר ועידה
חדר ועידה המאפשר חיבור של עד 6 משתתפים בחדר כולל תמיכה בהקשת קוד אישור להצטרפות לועידה.
שיחות וידאו
המרכזיה לעסק מאפשרת ביצוע שיחות וידאו באמצעות שימוש בטלפון תומך כגון KX-HDV430 או באמצעות אפליקציות SIP תומכות וידאו הרשומות כשלוחות במערכת.

ניהול פשוט וקל
מרכזייה לעסק מנוהלת באמצעות ממשק ניהול אינטרנטי המאפשר ניהול עצמי ברמת מנהל מערכת או משתמש מכל מקום באופן פשוט וקל וללא צורך בהתקנת תוכנות ניהול ייעודיות. ניתן לגבות את הגדרות המערכת וכן את קבצי ההודעות הקוליות והקלטת שיחות לדיסק חיצוני באמצעות ממשק USB מובנה או לשרת אחסון חיצוני.
|

|
תכונות נוספות, מרכזיה HTS32
|

|
|
|

|
סרטון עבור מרכזיה HTS32
|

|
|