SRecall הינה מערכת הקלטת שיחות מקצועית ומתקדמת המאפשרת לארגון לנהל ארכיון הקלטות ממוחשב לצרכיי תיעוד, בקרה, הדרכה, שיפור איכות השירות וכו'.
המערכת מותקנת בתצורת שרת/לקוח, מאפשרת גישה מרחוק למשתמשים מורשים, איתור שיחות על פי מגוון חתכים ומאפיינים, ביצוע מעקב ובקרה על אופן השימוש ועלויות שיחות הטלפון.
סדרת SRecall הינה חלק ממשפחת יישומי Smart וכוללת תאימות מלאה למערכות פנסוניק והקפדה על קלות ונוחות השימוש והתפעול.
תכונות עיקריות
|
|
ממשק אינטרנטי בעברית |
|
|
|
אפשרויות סיווג הקלטות לקטגוריות |
|
|
מגוון אפשרויות חיפוש: תאריך, מס' שלוחה, מספר המתקשר וכו' |
|
|
|
ארכיטקטורת שרת/לקוח |
|
|
גישה להקלטות ע"פ הרשאה |
|
|
|
מסד נתונים SQL |
|
|
זיהוי מספרי שלוחות |
|
|
|
מודול התראות |
|
|
תמיכה בקידוד קול (g.711/g.729 ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ממשקי הקלטה
המערכת גמישה ומאפשרת התאמה מלאה לצרכי הארגון ולממשקי ההקלטה הנדרשים.
- SRecall-SIP - הקלטת קווי SIP
- SRecall-IP - הקלטת שלוחות IP
- SRecall-PRI - הקלטת ציר PRI
ניתן לשלב מממשקים וכן להוסיף מודולים נוספים כגון תוכנת רישום שיחות, קישור לתוכנת CRM ועוד.
תצורת התקנה
|
|
התוכנה מותקנת ע"ג מחשב בעל שני כרטיסי רשת (אחד יחובר לרשת הארגונית והשני לצורך ניטור תעבורת המרכזייה) |
|
|
המחשב יחובר לאותו המתג בו מחוברת המרכזייה (המחשב והמרכזייה יוגדרו באותו Subnet) |
|
|
על הפורט של המרכזייה מתבצע ניטור של תעבורת השיחות באמצעות הפעלת Port Mirroring במתג (בהתקנת SRecall-SIP/SRecall-IP ) |
|
|
לצורך השוואה ועיבוד הנתונים, התוכנה מתחברת לממשק רישום השיחות של המרכזייה. (בהתקנת SRecall-SIP/SRecall-IP ) |
|
|
בהפעלת SRecall-IP המערכת תתחבר לממשק CTI של המרכזייה |
|
|
|
ממשק ניהול
ממשק הניהול מאפשר למנהל המערכת מגוון אפשרויות כגון:
הגדרת משתמשים, הגדרת רמות הרשאה למשתמשים, הוספת קטגוריות, בניית דוחות קבועים, גיבוי נתונים ועוד..
ממשק משתמש
ממשק אינטרנטי הניתן לגישה מכל מחשב בארגון, מאפשר למשתמש לבצע איתור והאזנה לשיחות המוקלטות עפ"י מגוון אפשרויות חיפוש.
חשוב !