מערכת הקלטת השיחות Crystal Gears (ובקצור CG) הינה מערכת הקלטת שיחות דיגיטלית שולחנית מהפכנית שאינה דומה לאלו הקודמות לה.
מערכת ההקלטה CG הנה מערכת ההקלטה השולחנית הראשונה בעולם המאפשרת למשתמש להקליט טלפונים אנלוגיים ודיגיטאליים בסביבת הטלפוניה המסורתית (TDM) וגם בסביבת הטלפוניה מהדור החדש - VoIP וללא הצורך לשדרג או לרכוש מערכת הקלטה חדשה.
מערכת ההקלטה תומכת בהקלטת כל סוגי הטלפונים השולחניים - אנלוגיים, דיגיטליים ו- IP.
כל שנדרש הוא להתקין את תוכנת מערכת ההקלטה על המחשב שלך (שולחני או נייד) ולחבר את מתאמי ההקלטה (מתאם CG BOX 130 להקלטת טלפונים אנלוגיים ודיגיטליים או המתאם CG BOX VoIP לטלפונים מסוג VoIP).
בעת הקלטה של IP Soft phones או של SIP USB Phones או של טלפוני VoIP כגון Cisco 7970, 7941, Yealink SIP IP Phones וכדומה אין צורך בשימוש במתאמי ההקלטה (נדרש רישיון תוכנה בלבד).
מערכת ההקלטה Crystal Gears משנה את האופן המוכר והמזוהה עם מערכות הקלטה וניטור שיחות טלפון מסורתיות קיימות.
אין עוד צורך בשימוש במערכת הקלטה מורכבת ובהשקעה יקרה. בעזרת קישור ליישום - Crystal Centralized Management תוכל לבנות מערכת הקלטות מבוזרת המסוגלת להתגבר על כל מרחק גיאוגרפי ויחד עם זאת לשמור על כל הפעולות של מערכת הקלטת השיחות והניטור בזמינות מלאה.
כדי לעמוד בדרישות המחמירות ההולכות וגוברות להקלטת שיחות טלפון, להבטחת שירות לקוחות איכותי, לשיפור יצירתיות העובדים, לאימות שיחות מכירה ולביצוע מעקב עסקי, ארגונים בכל העולם משתמשים במערכות הקלטה וניטור של שיחות טלפון באופן הולך וגובר. הדבר נכון ובעל אותה משמעות לכל סוג וגודל של עסק, למוקד טלפוני, לעסקים קטנים ובינוניים, משרדים ביתיים, חברות בין-לאומיות ואנשים העובדים מהבית.
ללא ספק, מערכת הקלטת שיחות מסורתית המבוססת שרת לא תימצא מתאימה בכל הקשור לגמישות, עלות, יכולת שדרוג וניהול מרכזי.
מאפיינים עיקריים במערכת הקלטת שיחות
|
|
פתרון מאובטח ברמה גבוהה על בסיס פרוטוקול SSL |
|
|
חבר והפעל אמיתי- התקנת התוכנה ותחזוקתה מתבצעות באופן אוטומטי |
|
|
התוכנה יכולה לעבור מסביבת הקלטה TDM ל-VoIP, שדרוג מיידי וחלק להקלטת VoIP – חיסכון משמעותי בהשקעה |
|
|
תמיכה בטלפוני VoIPהפועלים בשיטת POE (יש צורך בשימוש במתאם CG VoIP PoE) |
|
|
2 מנועי חיפוש שיחת (מהיר ומידי) הכוללים עד 10 מפתחות חיפוש שונות (נתוני שיחה), המאפשרים לך לאתר שיחות במהירות ובדייקנות |
|
|
השמעת שיחה מיידית בזמן הקלטת השיחה |
|
|
שמירת שיחות מוקלטות על גבי הכונן הקשיח במחשב המקומי או/ גם על גבי שרת הניהול המרכזי מאפשרים ניטור והשמעת שיחות מוקלטות ממספר אתרים |
|
|
מערכת ההקלטה CG כוללת טכנולוגיית לשחזור תסריטי שיחה המאפשרת לך לשחזר את השיחה מתחילתה ועד סופה, לא משנה כמה פעמים השיחה הועברה או הוכנסה למצב המתנה |
|
|
הענקת שמות לקבציי הקלטה ותיקיות אחסון – באפשרותך להגדיר בעצמך את תבנית שם הקובץ המוקלט ואת שם התיקייה בה אוחסן כפונקציה של מספר משתני שיחה ובדרך קלה להבנה |
|
|
זיהוי עצמי של פרוטוקול וכתובת ה-IP של הטלפון המוקלט מקלים את פעולת ההתקנה וההגדרה |
|
|
מבנה תיקיות המוגדר על ידי המשתמש מקל עליך לנהל את השיחות המוקלטות ולסדר אותן ומונע אובדן מידע אפשרי |
|
|
ניהול משתמשים על בסיס הרשאות ותפקידים, לא משנה כמה אתרים יש לארגון שלך וכמה משתמשי CG מותקנים בכל אחד - באפשרותך לקבוע רמת ניהול ושליטה לכל אחד ואחד מהם בצורה ההגיונית ביותר (זמין רק כאשר CG פועל במצב מקוון ומקושר למערכת הניהול והשליטה המרכזית Crystal CM) |
|
|
תמיכה רחבה בקודקים הבאים: G.711, G.723, G.729, GSM ואף G.722 הנפוץ בישומי VoIP |
יחס עלות תועלת הגבוהה ביותר
מערכת ההקלטה Crystal Gears הנה פתרון הקלטה נייד במלואו שאינו דורש השקעה ברכישת כרטיסי הקלטה יקרים, פשוט התקן את התוכנה ואת מתאם ההקלטה (באם נדרש) וכל שיחות הטלפון שלך והמידע המצורף שלהם כגון שיחה מזוהה, כיוון השיחה ועוד... יישמרו ללא הפרעה על גבי הכונן הקשיח במחשב או בהתקן אחסון אחר שיקבע על ידיך.
מערכת הקלטה מאובטחת
- קידוד קבצים המבוסס על אלגוריתם פרטי
- העברת נתונים ברשת המבוסס על פרוטוקול SSL (בעת עבודה במצב מקוון)
- הגנה באמצעות סיסמת משתמש
מעבר פשוט וחלק מסביבת הטלפוניה המסורתית לעולם ה VoIP
החלפה עתידית של הטלפון אותו אתם מקליטים (טלפון חכם או טלפון אנלוגי) לטלפון IP אינו דורש את החלפת מערכת ההקלטה, ניתן לעבור מיידית להקלטת טלפון מסוג IP באותה מערכת הקלטה, כל שנדרש הוא להגדיר את סביבת העבודה החדשה ביישום ההקלטה ולחבר את מתאם ההקלטה מסוג CG VoIP Box (באם נדרש).
בהקלטה של IP Soft phones או של SIP USB Phones או של טלפוני VoIP התומכים ב "Span to PC" אין צורך כלל בשימוש במתאמי ההקלטה, כלומר המעבר הוא ללא עלות כלל.
תמיכה בהקלטת מספר רב של טלפוני IP
טכנולוגיות packet sniffing וניתוח אותות מאפשרות ל-Crystal Gears לתמוך בהקלטת טלפוני IP רבים, כגון SIP, Cisco, Avaya, Alcatel, Tadiran, Nortel, Panasonic ועוד.
מערכת קלה להתקנה ולתחזוקה
פעולת זיהוי עצמי של מערכת ההקלטה בסביבת VoIP מסייעת למשתמשים ללא ידע בתחום ה-IT להגדיר בצורה נכונה ואוטומטית את כל משתני ה-VoIP במערכת ההקלטה CG.
הגדרת נגישות המשתמש למערכת ההקלטה תוך שימוש בהרשאות ותפקידים
מודול ניהול הרשאות המשתמשים המתקדם ביותר מאפשר לך להגדיר במהירות ובקלות את כל הרשאות הגישה למשתמשים בהתאם לתפקיד שלהם ולקבוצת ההרשאות שלהם.
ניהול הרשאות העובדים לפי תפקידים מאפשר לך לנהל ארגונים מורכבים וגדולים במיוחד או מרכזי שירות במיקור חוץ בצורה הטובה ביותר. (זמין רק במצב מקוון תוך קישור למערכת Crystal CM).
שיחזור תסריטי שיחה
עובדי מוקד טלפוני מקבלים ומבצעים בכל יום שיחות רבות כדי לטפל בתלונות ובבקשות של לקוחות. גם העובד המיומן ביותר ייתקל קרוב לוודאי בבעיה הדורשת עזרה מהמנהל שלו. במקרה זה העובד צריך להעביר את הלקוח למצב המתנה למשך כמה שניות ולהתקשר למנהל שלו או ליצור שיחת ועידה איתו ועם הלקוח.
מערכת הקלטת שיחות רגילה תחתוך את הקלטת שיחה זו ותחלקה למספר קבצי הקלטה, במצב זה יהיה קשה מאוד לחבר אותן יחד לשיחה אחת רגילה.
מערכת ההקלטה CG כוללת את טכנולוגיית Scenario Reconstruction או בעברית "שיחזור תסריט שיחה" המאפשרת לך לשחזר את השיחה מתחילתה ועד סופה. לא משנה כמה פעמים השיחה הועברה או הייתה במצב המתנה. מערכת CG מסמנת את השיחה הראשונה וכאשר אתה מקיש על סימון זה, כל השיחות הקשורות יופיעו.
איתור מהיר של שיחות מוקלטות
- חיפוש מיידי – אתה יכול לבחור בין מספר קריטריוני חיפוש רב כדי לאתר את השיחות המוקלטות, בחר את קריטריון החיפוש ואת תנאי החיפוש המתאים ביותר כדי למצוא את השיחות המבוקשות ובאופן מיידי
- חיפוש מהיר – מציאת השיחות האחרונות מבוסס חתימת זמן
ניהול אחסון אוטומטי
מרכזי שירות במיקור חוץ מטפלים בשיחות רבות בכל יום – כל שיחה יכולה להיות קשורה לארגון אחר ולפעילות שונה. לפיכך, ניהול ארכיון ההקלטות הנו נושא קריטי כיוון שהשיחות צריכות להישמר בצורה מסודרת ונוחה. מערכת ההקלטה CG מאפשרת לך לשמור בצורה חכמה את השיחות המוקלטות שלך – כל שעליך לעשות הוא להגדיר את מבנה התיקיות שלך ואת תבנית קובצי השיחות.
לאחר הגדרת מבנה התיקיות שלך, השיחות המוקלטות יאוחסנו בהתאם לקריטריון שהוגדר מראש.
באפשרותך גם להגדיר את שם קובץ ההקלטה על ידי שילוב של מספר נתוני שיחה (המופיעים בבסיס הנתונים של השיחה המוקלטת) והמתאימים לך ביותר.
ארכיטקטורת מערכת ההקלטה בשלוחות IP:
כאשר מערכת ההקלטה CG פועלת על מחשב עצמאי:
הקלטת קו או שלוחת טלפון IP:
סביבת העבודה VoIP, תסריט מס' 1:
פתרון תוכנה בלבד, ללא הצורך במתאם הקלטה – מתאים להקלטת IP Soft phones, IP USB Phones וטלפוני VoIP התומכים ב "Span to PC" הקלטת השיחה כוללת את כל נתוני השיחה כגון המספר המחוייג, המספר המזוהה בשיחה נכנסת, כיוון השיחה ועוד...
סביבת העבודה VoIP, תסריט מס' 2:
הקלטה של טלפונים מסוג VoIP
נדרש מתאם הקלטה מסוג CG VoIP POE Box עבור טלפוני IP הפועלים ב POE
נדרש מתאם הקלטה מסוג CG VoIP Box עבור טלפוני IP אשר פועלים מרשת החשמל.
הקלטת השיחה כוללת את כל נתוני השיחה כגון המספר המחוייג, המספר המזוהה בשיחה נכנסת, כיוון השיחה ועוד...
מאפיינים נוספים:
- פתרון מאובטח מלא המבוסס על הצפנת קבצים
- תמיכה במגוון שפות הפעלה
- ממשק משתמש (GUI) קל ונוח למשתמש
- הגנה באמצעות שם משתמש וסיסמה
- התאמה לכל סוג של מכשיר טלפון
- הקלטת שיחות ושמירתן על הכונן הקשיח של המחשב האישי בפורמט WAV או MP3
- הקלטת אוטומטית או ידנית של שיחות נכנסות ויוצאות
- שמירה ואחסון קבצים בו זמנית על גבי הכונן הקשיח במחשב המקומי וגם בכונן רשתי
יכולות חיפוש חזקות:
ניתן למצוא בקלות ובמהירות הקלטות ישנות בעזרת מספר רב של מפתחות חיפוש כגון:
- חיפוש לפי תאריך ושעה (מ-עד)
- חיפוש לפי משך השיחה
- חיפוש לפי הערות שנוספו לבסיס הנתונים של השיחה
- חיפוש לפי סימון חשיבות
- חיפוש לפי שם (שם המשתמש שביצע התחברות למערכת)
- חיפוש לפי מספר שלוחה (שאותה המשתמש הזין ידנית)
- חיפוש לפי מספר טלפון מזוהה בשיחות נכנסות (עבור הקלטת קווים אנלוגיים)
- חיפוש לפי מספר טלפון שחוייג בשיחות יוצאות (עבור הקלטת קווים אנלוגיים)
- חיפוש לפי כיוון השיחה (עבור הקלטת קווים אנלוגיים)
- ועוד...
- הוספת הערות במהלך ההקלטה ולאחריה (תומך בהקלטה המבוצעת בצורה ידנית או אוטומטית)
- דחיסה באיכות גבוהה חוסכת מקום בכונן האחסון
- אפשרות ייצוא לאקסל
- ניתן לשלוח בדוא"ל הקלטות כקבצים מצורפים ולתעד אותן לשימוש מאוחר יותר, כל נתוני השיחה (תאריך, מספר טלפון,
הערות וכו') יתווספו גם הם ויישלחו אוטומטית בקובץ נוסף
- הורדת קובצי שיחות מוקלטות ושמירתם ביעד אחסון אחר
- מחיקת קובצי שיחות מוקלטות
- יכולת להגדיר זמן שיחה מינימאלי ומקסימלי
- יכולת להזין שם משתמש המוגדר מראש ומספר שלוחה שיופיעו בכל שיחה השמורה בבסיס הנתונים של השיחה
אפשרויות השמעה:
- הרצה מהירה קדימה ואחורה
- ניגון, השהייה, עצירה
- ניווט קל בין שיחות (הבאה, הקודמת)
- בקרת עוצמת השמע והשתקה
- הצגת זמן השיחה בשני אופנים (יחסי ואבסולוטי)