מערכת מוקד טלפוני המובנת במרכזיית טלפון KX-NS1000 מבית פנסוניק, מאפשרת לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים וללא צורך בשרת או ציוד חיצוני נוסף.
מערכת קול סנטר מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה, השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער, מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד. כמו כן ניתן להוסיף עמדות צפייה המאפשרים לבקר את הפעילות המוקד הטלפוני בזמן אמת וכן להפיק דוחות היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד.
תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד וכן למדוד את ביצועי המוקד הטלפוני ולשפר את רמת השירות ללקוח.
תכונות עיקריות למערכת קול סנטר מובנה למרכזיה NS1000
 |
|
השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער* |
 |
|
הפעלת עד 16 מפקחים בו זמנית* |
 |
|
הקלטת שיחות
|
 |
|
השמעת הודעות תור |
 |
|
שיחות VIP |
 |
|
הפעלת מפקחים/נציגים מרוחקים |
 |
|
עד 100 ממתינים בו זמנית בכל תור |
 |
|
מגוון דוחות* |
 |
|
עמדת מפקח/נציג ממוחשבת |
 |
|
עמדת מפקח WEB * |
 |
|
ייצוא דוחות לקובץ CSV |
 |
|
התראה על תור גדול מהמותר |
 |
|
צפיה בו זמנית בעד 4 קבוצות* |
 |
|
מגוון אפשרויות ניתוב |
|
|
|
*נדרש רישיון KX-NSF201
מסך מפקח WEB
 |
|
מסך המפקח המופעל מכל מקום באמצעות גלישה לכתובת המערכת ומאפשר צפייה בפעילות המוקד בזמן אמת והפקת דוחות היסטוריים.
|
 |
|
דוחות היסטוריים: בנוסף לצפייה ניתן להפיק דוחות על פי שלוש קטגוריות: דוחות קבוצה, דוחות נציג ודוחות פעילות שיחות מוקד. את כל הדוחות ניתן להציג במסך וכן לייצא לקבציי CSV המאפשרים ניתוח נתונים מורחב.
|

ניידות במערכת מוקד טלפוני
המערכת מאפשרת שימוש במחשב נייד, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת כך שהמפקח או הנציג יכולים להמשיך לתפקד גם כאשר הם נמצאים בתנועה או מחוץ לארגון.
כמו כן ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב באמצעות אנטנות IP DECT המחוברות לרשת המחשוב ומאפשרות יצירת רשת תקשורת רציפה ברחבי הארגון.
אפשרות צפייה והפקת דוחות מכל מקום ובכל זמן באמצעות מכשיר סמארטפון או טאבלט:

|

|
מוצרים קשורים
|

|
|