אופטימוס הנה מערכת קול סנטר המתקדמת ביותר בישראל, מערכת קול סנטר זו מסייעת לארגונכם ליעל ולשפר את ניהול המוקד הטלפוני, ולהיות נגישים יותר ללקוחותיכם.
מודולים הקיימים במערכת קול סנטר - אופטימוס

|
|
פיקוח ובקרה ניהול המוקד בצורה היעילה והמהירה ביותר באמצעות מסכים מותאמים אישית וידידותיים לאחמ"ש ולמנהל. התראות קוליות, SMS, ספים ועוד.
|
|
 |
|
דוחו"ת מקיפים ערכת דוחו"ת מלאה לכלל פעילות המוקד, הכוללת מעקב ונתונים מפורטים ברמת הנציגים, התורי והשיחות. כולל ניתוח מלא של פעילות הנציג לאורך כל המשמרת. |
.png)
|
|
הקלטת שיחות הקלטת כל השיחות, כולל שיחות יוצאות ופנימיות. איתור שיחה בצורה קלה ומהירה לפי נציג, שם לקוח, מועד השיחה ועוד. "שתילת" ההקלטות בכרטיס הלקוח.
|
|
 |
|
ניהול תורים ניתוב שיחות חכם לפי זיהוי הלקוח והתאמת הנציג לשיחה. כולל ממשק למערכת CRM. |
.png) |
|
ממשק CRM הקפצת מסך במערכת CRM, התמקדות בכרטיס לקוח, הפעלת חיוג אוטומטי מתוך המערכת ועוד תוכנות רבות.
|
|
.png)
|
|
מערכת ניהול ניהול המערכת מהמשרד, מהבית ומכל מקום באמצעות דפדפן האינטרנט בעברית.
|

|
|
תותח שיחות חייגן מתקדם עבור מוקדי שיחות יוצאות המשלב גם יכולות Call Back ושיחות אינטרנט. שיפור תפוקות המוקד מובטח.
|
|
|
|
|
 |
|
פיקוח ובקרה הם כלים הכרחיים למנהל, במיוחד בפעילות שיחות יוצאות התלויה לחלוטין בתפקוד הנציגים, מערכת אופטימוס לניהול המוקד הטלפוני מציעה מסכי זמן אמת מתקדמים לניטור פעילות הנציגים, כולל הבדלה בין סטאטוסים ייחודיים:
|
 |
|
שפופרת מורמת (ללא חיוג) |
 |
|
זיהוי זמנים בשיחה אמיתית או בנסיונות חיוג |
 |
|
בתהליך חיוג |
 |
|
זיהוי שיחות בין נציגים לבין עצמם |
 |
|
בשיחה פנימית / חיצונית |
 |
|
זיהוי שיחות לא אפקטיביות |
 |
|
ב"החזק" |
 |
|
התראות בצבע או בקול לגבי פעילות נציגים לא תקינה |
 |
|
הכנסת כלי פיקוח ובקרה למוקד ומודעות של הנציגים לכלים אלו (מסכי פלזמה) מעלה את המספר מ-20 דקות לכיוון ה-35 דקות בכל שעה בשיחות טלפון אפקטיביות – כמעט פי 2
|
פעילות מוקד טלפוני - קול סנטר אוטומטי באמצעות חייגן
 |
|
הפעלת חייגן ("תותח שיחות") בתצורת Predictive מאפשרת חיוג לפי מספר הנציגים הפנויים במוקד באותה שניה |
 |
|
כל השיחות הלא אפקטיביות (אי מענה, תפוס) מטופלות בחייגן והנציגים כלל לא מודעים להן |
 |
|
נציגים מקבלים – כשיחות נכנסות – רק שיחות שנענו |
 |
|
עבודה נכונה עם חייגן יכולה להביא את אחוז ניצול העמדה ל-90%.... הנציג נמצא בשיחה יותר מ-50 דקות בשעה
|
ניהול מוקד טלפוני
 |
|
ממשק הניהול תוכנן ע"י מנהלי מוקדים ואחראי משמרת |
|
 |
|
דגש מיוחד על קלות שימוש ופשטות |
 |
|
ממשק משתמש WEB-י ללא צורך בהתקנה |
|
 |
|
שינוי התנהגות המוקד – עשה זאת בעצמך – קל, פשוט וידידותי |
 |
|
תמיכה מלאה בעברית, אנגלית, רוסית, ערבית ומעל 10 שפות נוספות |
|
 |
|
סרגל כלים לנציג – כולל נתוני זמן אמת על תפקודו |
מסכי זמן אמת במערכת קול סנטר - אופטימוס
 |
|
מסכי זמן אמת מובנים במערכת - רענון אחת לשניה, מידע מלא על כלל פעילות המוקד, החייגן, תורים, נציגים ושיחות |
 |
|
הגדרת ספים וצבעים |
 |
|
מחולל מסכי זמן אמת כולל גרפיקה |
 |
|
כל המסכים WEB-יים, בעברית או בכל שפה אחרת |
 |
|
שמירת מסכים מועדפים לכל משתמש וגם כמסכים ציבוריים |
 |
|
התראות קוליות והתראות SMS |







דו"חות היסטוריים במערכת מוקד הטלפוני אופטימוס
 |
|
כ-30 דו"חות היסטוריים לניתוח מלא של פעילות המוקד |
 |
|
דו"חות לניתוח מלא של: תורים, נציגים, שיחות, פעילות המוקד כולו |
 |
|
אפשרות לתחקור מלא של כל שיחה ושיחה – Cradle to Grave |
 |
|
דו"חות WEB-יים כולל יצוא ל Excel |
 |
|
תמיכה מלאה בעברית, אנגלית, רוסית, ערבית ומעל 10 שפות נוספות |
 |
|
ממשק למערכות BI – בניית דו"חות עצמאית |








הקלטת שיחות במערכת מוקד הטלפוני - אופטימוס
 |
|
מודול הקלטת שיחות אינטגרלי למערכת |
 |
|
הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות |
 |
|
הקלטה מלאה של כל שלוחות הנציגים בטכנולוגיית IP |
 |
|
אחזור הקלטות מתוך מערכת הניהול של המוקד |
 |
|
אינטגרציה מלאה של ההקלטות למערכת ה CRM – שתילת ההקלטות בתוך כרטיס הלקוח ב CRM |

