מערכת הקלטת שיחות טלפון - Srecorder הינה מערכת שפותחה עבור מרכזיות פנסוניק תוך כדי התאמה מיוחדת לצרכי הלקוחות בישראל והקפדה על קלות ונוחות השימוש והתפעול, זוהי מערכת הקלטת שיחות לקווי PRI.
SRecorder הינה מערכת מתקדמת להקלטה, ניהול ואיתור שיחות טלפון. המערכת מאפשרת לארגון לנהל ארכיון הקלטות ממחושב לצרכיי תיעוד, בקרה, הדרכה, שיפור איכות השירות וכו'.
המערכת מותקנת בתצורת שרת/לקוח ומאפשרת גמישות והתאמה לצרכי הארגון, איתור שיחה על פי מגוון מאפיינים, מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון, ניתוחים סטטיסטיים ועוד.
תכונות עיקריות למערכת הקלטת שיחות
חיבור המרכזייה למערכת ההקלטות Srecorder
|
חיבור להקלטת ציר או מספר צירי PRI ללא הגבלת שלוחות מוקלטות
|
|
|
|
חיבור לשלוחות רגילות או קווי חוץ אנלוגיים
|
|
|
|
|
מסך משתמש בהקלטת שיחות
|
מסך המשתמש מאפשר חיפוש הקלטות מתוך בסיס הנתונים |
|
ניתן לשמור את ההקלטות בכל נתיב לפי בחירה ואף לשלוח במייל |
|
החיפוש במסך זה מתבצע לפי שלוחה, יעד שיחה שעה, זמן שיחה, שם המתקשר, שלוחה וקוד סיכום שיחה |
|
בחיפוש לפי קוד סיכום שיחה ניתן למדוד את אחוזי סגירת העסקאות בחברה, עסקאות פתוחות להמשך טיפול, קריאות פתוחות וסגורות וכל קוד לפי בחירת הלקוח ואפיון המערכת |
|
אפשרות להכנת דוחות קבועים ואו הצגת דוחות כחשבונית |
|
|
דוחות על פי אפיון שיחה
|
באפשרות המשתמש לאפיין את סוג השיחה באמצעות הקשת קוד אפיון |
|
ניתן למדוד כל פעילות בתלות הזמן, כמו סגירת העסקאות בחברה |
|
|
מסך אחזור הקלטות
|
מציג את תוצאות החיפוש בהתאם לקריטריונים שהוגדרו |
|
מאפשר השמעה, שמירה, שליחה בדוא"ל וכן הדפסת או יצוא הנתונים לקובץ אקסל |
|
|
מסך ניהול
|
מתוך מסך הניהול ניתן להאזין לשיחה ולראות את היקף פעילות ההקלטות בזמן אמיתי |
|
|
מסך הגדרות
|
בהגדרת מערכת ההקלטות ניתן להגדיר שלוחות לא מוקלטות |
|
רמות שירות לשמיעת ההקלטות (עד תשע רמות), התראות, גיבויים וכו' |
|
|
בקרת עלויות וניהול חיובים
|
המערכת מאפשרת בקרה על עלות שיחות הטלפון בארגון וכן יכולת תמחור וחיוב בהתאם לתעריפים שנקבעו על ידי הארגון |
|
עדכון תעריפים על פי שלוש רמות בכל יום בשבוע |
|
|