משפחת Communication Assistant הנה משפחת יישומי CTI מתקדמים המעצימים את יכולות המרכזיה ומובילים לשיפור וייעול התקשורת בארגון ע"י תקשורת אינטואיטיבית ומגוון כלים לבקרה, שיתוף מידע נוכחות וזמינות.
משפחת Communication Assistant תוכננה ועוצבה במטרה לאפשר התקנה ותחזוקה קלה ונוחה. התוכנות אינן דורשות התקנת שרת חיצוני נוסף או תמיכה טכנית מתמדת של מחלקת IT של הארגון.
ניתן להפעיל את היישומים בשני אופנים:
|
|
תצורת Server-Less: להפעלה באתר יחיד ומקומי עד 128 משתמשים, ללא צורך בהתקנת שרת חיצוני |
|
|
תצורת Server-Client: להפעלה באתר יחיד או ברשת מרכזיות. מאפשרת תמיכה בחיבור עד 8 אתרים, 256 משתמשים |
משפחת Communication Assistant כוללת ארבעה יישומים עיקריים:
|
|
Communication Assistant Basic- יישום טלפון ממוחשב בסיסי |
|
|
Communication Assistant Pro- יישום טלפון ממחושב מתקדם |
|
|
Communication Assistant Supervisor- יישום טלפון ממחושב מתקדם כולל עמדת מפקח |
|
|
Communication Assistant Operator Console- עמדת מרכזן/ית ממוחשבת |
Communication Assistant Basic / Pro
תוכנת Communication Assistant Basic / Pro הינה יישום טלפון וירטואלי (Softphone) המשלב בין טלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. התוכנה פועלת בתצורת 'הצבע והקלק' המאפשרת לבצע את כל פעולות הטלפון באמצעות עכבר ומקלדת.
תוכנה מגוון יכולות ויישומים המאפשרים למשתמש תקשורת יעילה ונוחה יותר, זמינות ומהירות תגובה:
*נדרשת מערכת דואר קולי מדגם KX-TVM50/200
מסכי פעילות ב-Communication Assistant Pro
אינטגראציה עם Outlook
תוכנת Communication Assistant Pro מאפשרת אינטגרציה מושלמת עם תוכנת Outlook. התוכנה מאפשרת למשתמשים לחייג לאנשי הקשר בצורה קלה ופשוטה ישירות מתוך Outlook. בנוסף, בעת שיחה נכנסת, ניתן 'להקפיץ' מסך עם נתוני איש הקשר.
הסבר לחיצים
תמונה 2
תמונה 3
תמונה 4
תמונה 5
תמונה 6
תמונה 7
תמונה 8
תמונה 9
תמונה 10
תמונה 11
תמונה 12
תמונה 13
רישיון לעד 128 CA Basic ללא תשלום!
סרטון הדרכה
Communication Assistant Supervisor
תוכנת Supervisor ממשפחת Communication Assistant מאפשרת בקרה, ניהול גרפי ויזואלי וסריקת ביצועים בזמן אמת של המוקדנים והשיחות הממתינות בתורים. התוכנה כוללת מגוון כלים ותכונות המאפשרים למפקח ניהול קל ויעיל:
|
|
תמיכה בעברית |
|
|
הצגת זמן ההמתנה הארוך ביותר |
|
|
הכנסה והוצאת מוקדנים משירות |
|
|
הצגת סך השיחות הנכנסות |
|
|
האזנה לשיחות |
|
|
הצגת זמן המתנה ממוצע |
|
|
השתלטות על שיחות |
|
|
הצגת סך שיחות ננטשות |
|
|
הצגת כמות שיחות ממתינות בתור |
|
|
תכונות Communication Assistant Pro ועוד... |
Communication Assistant Operator Console
תוכנת Operator Console הינה עמדת מרכזיה ממוחשבת המאפשרת קבלה וניהול מספר רב של שיחות תוך כדי בקרה ויזואלית על מצב השיחות והשולחות במרכזיה.
התוכנה מאפשרת מגוון יכולות ניהול ובקרה כגון:
|
|
תמיכה בעברית |
|
|
תקשורת אחודה לעד 1000 משתמשים |
|
|
תצוגה וניהול שיחות נכנסות |
|
|
העברה וניהול שיחות באמצעות עכבר (Drag and Drop) |
|
|
תצוגת מצב קווי החוץ במרכזיה |
|
|
חיוג מכל מקום |
|
|
תצוגה וניהול שיחות בחנייה |
|
|
בקרת כניסה (בשילוב מצלמות רשת) |
|
|
הגדרת תכונות לכל שלוחה: לא להפריע, נעילת שלוחה, עקוב אחרי השכמה |
|
|
תכונות Communication Assistant Pro ועוד... |
|
|
גמישות והרחבה בהתאם לצורך |
|
|
|