חוזה התקשרות Hosted IPT

כללי

תנאי ההתקשרות המפורטים להלן יחולו על כל הזמנה של המערכת ו/ או ציודי קצה בין החברה ללקוח.

הגדרות

  1. "החברה" – בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ, ח.פ. 513340968
  2. "הלקוח" – מי שהתקשר עם החברה לפי הסכם זה.
  3. "המערכת" – התוכנה וסביבת הענן המרכיבים את מערכת תקשורת הטלפוניה כמפורט.
  4. "ציודי קצה" – החומרה המורכבת באתר הלקוח אשר יימכר או יושכר על-ידי החברה ללקוח.
  5. אחריות מורחבת – אחריות לתקינות ציודי הקצה כולל שרות החלפת ציודי קצה תקולים באתר הלקוח.

דרכי ההתקשרות לחברה:

פנייה טלפונית עבור מחלקת שרות לקוחות למספר 03-7778500.

פנייה באמצעות מערכת WhatsApp של החברה.

פנייה באמצעות דואר אלקטרוני של התמיכה support@bar-oz.co.il.

שרותי מוקד תמיכה ושינויי תוכנה למערכת:

החברה תעניק שרות מוקד תמיכה טכנית ושינויי תוכנה ללקוחות הנמצאים תחת חוזה התקשרות תקף.

שרותי המוקד כוללים שרות תמיכה טכנית, אבחון תקלות תוכנה ותיקונם, שינויי תוכנה והתאמת המערכת לשינויים שיידרשו על ידי הלקוח.

שרות שינויי תמיכה ושינויי תוכנה יסופקו ללקוח ללא הגבלת כמות עבור המערכת.

החברה תספק שרות עדכון גרסאות תוכנה למערכת מעת לעת לפי הוראות יצרן המערכת.

זמן תגובה לשרות ותקלות, SLA:

החברה תספק ללקוח זמן תגובה SLA עסקי עבור תקלות ושינויי תוכנה במערכת.

פעילות מוקד תמיכה טכנית בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 למעט מועדים, חגים וימי שבתון.

זמן תגובה לתחילת טיפול בתקלה משביתה לכלל המערכת: עד 1 שעה מרגע  פתיחת תקלה בחברה על ידי הלקוח.

זמן תגובה לתחילת טיפול בתקלה שאינה משביתה: עד 24 שעות מרגע  פתיחת תקלה בחברה על ידי הלקוח.

אחריות לשכירות ציודי קצה:       

החברה תהיה אחראית לפעילותה המלאה והתקינה של ציודי הקצה במשך כל תקופת ההתקשרות.

חוזה ההתקשרות המוצע כולל אחריות מורחבת לתקינות ציודי הקצה, כולל שרות מלא באתר הלקוח.

שכירות ציודי קצה כוללת אחריות מורחבת לתקינות הציוד, כולל שירות מלא והחלפת ציוד תקול באתר הלקוח במידת הצורך.

אחריות לרכישת ציוד:

רכישת ציודי קצה כוללת אחריות מורחבת לשנה – אחריות לתקינות ציודי הקצה כולל שירות החלפת ציוד תקול באתר הלקוח.

במקרה תקלה בציוד הקצה במהלך תקופת האחריות, תבצע החברה תיקון או החלפת ציוד הקצה באתר הלקוח.

במקרה של ציוד מקורי תקול שהוחלף באתר הלקוח – תוקף האחריות יישאר עד שנה מיום אספקת הציוד המקורי.

התקלקל הציוד לאחר שנת האחריות – ישקול הלקוח אם לרכוש ציוד אחר או לשלוח לתיקון באופן עצמאי במעבדת היצרן.

תוקף האחריות:

האחריות לציודי הקצה אינה תקפה במקרים הבאים:

נזק צד ג' | נזקי טבע כגון פגיעת ברק | תקלות ברשת החשמל | שריפה | שבר | קורוזיה וציוד מתכלה כגון סוללות.

חוזה ההתקשרות אינו כולל ואינו מכסה תקלות בתשתיות תקשורת באתר הלקוח או תקלות אינטרנט מצד הלקוח.

במקרה של תקלה ללקוח אשר פתרונה דורש ביקור טכנאי באתר הלקוח – ביקור הטכנאי יהיה כרוך באישור הלקוח לחיוב עבור הביקור במקרה שבדיעבד מקור התקלה אינו מכוסה בחוזה התקשרות זה (כגון תקלה בתשתית | בציוד שהחברה לא סיפקה).

עלויות שוטפות:

הלקוח ישלם לחברה את התמורה המפורטת בטופס הזמנת המערכת לאורך תקופת ההתקשרות.

התשלום נשוא חוזה ההתקשרות יחול מיום הפעלת רישוי המערכת.

מחיר דקת שיחה כמפורט בהצעת המחיר, כל דקה עודפת מחבילת דקות או ללא חבילת דקות תהיה בעלות 10 אג' לדקת שיחה ליעדים נייחים/ ניידים בישראל.

עלות שיחה ל-355 יעדים בינלאומיים ללא חבילת דקות חו"ל: בעלות 2 ₪ לדקה.

עלות שיחה מעבר ל-355 היעדים שלעיל בעלות 4 ₪ לדקת שיחה ללקוחות עם או בלי חבילת דקות חו"ל.

שיחות נכנסות למספרי פרמיום 1-700 / 1-800 בעלות 10 אג' לדקה.

הלקוח לא יהיה רשאי לקזז ו/או להפחית סכום כלשהו מתשלומים לפי הסכם זה.

החברה רשאית לעדכן את המחירון עד פעם בשנה, לרבות בשל שינוי בשער מטבע / מדד המחירים לצרכן / עדכון עלויות ורישיונות במערכת.

המחירים נשוא הסכם ההתקשרות אינם כוללים פיתוחי תוכנה ויחויבו לפי שעות עבודת מפתח במידה ויידרש.

תנאים והגבלות:

מספרי הטלפון של הלקוח מועברים לבעלות החברה וינוידו לספק הרלוונטי, החברה תחזיר את הבעלות על מספרי הטלפון ללקוח עם דרישתו.

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או עלות במקרה של גניבת שיחות מאתר הלקוח, כניסה מרחוק, גניבת פרטי כניסה למערכת, או שימוש לא מורשה באפליקציות טלפוניה של הלקוח.

הגבלת אחריות החברה

מובהר כי החברה משכירה ללקוח את המערכת ומספקת את הציוד הנלווה על בסיס "AS IS".

המערכת והציוד מסופקים "As Is". החברה אינה אחראית לנזקים ישירים או עקיפים, להפרת זכויות צד שלישי, לאובדן רווחים או לכל נזק תוצאתי הקשור בשירותים או בהסכם זה.

הגנת הפרטיות:

החברה מתחייבת לשמירה על פרטיות המידע שנאסף במסגרת השימוש במערכת, ובכלל זה שיחות מוקלטות, פרטי לקוחות והיסטוריית שימוש. המידע נשמר על גבי שרתים מאובטחים בענן ומוגן באמצעי הצפנה והרשאות גישה מוגדרות מראש. החברה מיישמת מדיניות פרטיות בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, לרבות בקרות פנימיות, ניטור אבטחה שוטף ונהלים למניעת גישה בלתי מורשית. כל המידע המוקלט מנוהל ומתוחזק על-ידי החברה בלבד, הלקוח מאשר בזאת כי הוא מודע לכך ומסכים לכך במסגרת הסכם התקשרות זה.

אישור הסכם ההתקשרות:

בחתימה על הסכם ההתקשרות הלקוח מאשר שקרא, הבין וקיבלת את תנאי ההתקשרות.

/ 5.

למידע נוסף השאירו פרטים
דילוג לתוכן