הסכמי שירות של בר-עוז מערכות תקשורת – סטנדרט גבוה של שקיפות ומקצועיות
בר-עוז מערכות תקשורת מציעה ללקוחותיה הסכמי שירות מפורטים, המגדירים את תנאי השירות, רמות השירות (SLA) הכוללות בין היתר זמני תגובה לטיפול בתקלות ונהלי ההתקשרות עם מוקד התמיכה.
ההסכמים כוללים פירוט אחריות על ציוד קצה, עדכוני תוכנה, ותמיכה טכנית בהתאם למסגרת השירות שנקבעה.
כל הסכם נועד להבטיח שהמערכות פועלות באופן יציב ומאובטח, תוך שמירה על אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוחות.
בעמוד זה ניתן למצוא את הסכמי השירות של החברה, המשמשים בסיס מקצועי ואמין לתפעול מערכות התקשורת בעסק.
מה כוללים הסכמי השירות של בר-עוז מערכות תקשורת?
בנוסף להגדרת רמות השירות (SLA) ותנאי ההתקשרות, הסכמי השירות מפרטים את אופן ניהול התקלות, סדרי העדיפויות בטיפול, אמצעי ההתקשרות עם צוות התמיכה, והיקף השירותים הנלווים הניתנים במסגרת ההסכם.
במסמכים מוגדרים נהלים ברורים לביצוע תחזוקה שוטפת, עדכוני תוכנה ושדרוגים, וכן אמצעים לשמירה על רציפות תפקודית של מערכות התקשורת העסקיות.