על מנת להתאים עבורך את מערכת הטלפוניה בתצורה מרבית, מצ"ב מידע ברשימת שאלות עבור אפיון מרכזית הטלפון לפי נושאי המערכת:
קווי חוץ:
- קווי חוץ: טכנולוגיית קווי החוץ הינה מרכיב עיקרי בשדרוג מרכזית הטלפון, השיקול המרכזי הינו כמות קווי החוץ הנדרשים לפי תחשיב של כמות השיחות הנכנסות והיוצאות המבוצעות בו זמנית. ניתן לחבר קווי חוץ אנלוגיים, קווי חוץ דיגיטאליים PRI, וקווי IP SIP, יתרון קווי PRI מול קווי חוץ אנלוגיים הינו עצום וכולל בתוכו רשימת תכונות ויכולות גבוהות.
מידע נוסף אודות קווי PRI »»
- קווי IP: האם תחום עיסוקך מצריך שיחות לחו"ל לעיתים קרובות? ניתן לחבר למרכזית הטלפון קווי (SIP (IP GW לחסכון בעלויות השיחות היוצאות לחו"ל ולמספר חו"ל מקומי המותקן במרכזית הטלפון, אם יש לארגון סניפים- ניתן לחבר בין מרכזיות הסניפים באמצעות קישור IP GW ומרכזיות הסניפים יתפקדו כמערכת אחת.
מידע נוסף אודות מרכזיות IP »»
- קווי חוץ סלולאריים: האם יש צורך בהתקנת קווי חוץ סלולאריים במרכזית הטלפון (מתאמים סלולאריים)? מותאם בדרך כלל לארגון הכולל עובדי שטח והמשתמש בשיחות סלולאריות פנים ארגוניות מוזלות (VPN), קווי חוץ סלולאריים. מותאם גם לארגונים גדולים שתעריף דקת שיחה סלולארית נמוכה מעלויות תעריף דקת שיחה ממפעיל התקשורת הפנים ארצי.
מידע נוסף אודות פתרונות סלולאריים »»
שלוחות פנים:
- שלוחות רגילות/ חכמות: כמה שלוחות לפנים הארגון נדרשות ממרכזית הטלפון ומאיזה סוג? ניתן לחבר שלוחות פנים רגילות ושלוחות פנים חכמות (במרכזיות טלפון הכוללות קווי PRI ניתן לחבר שלוחות פנים רגילות עבור פקסים, אזעקות, מודמים וכו').
- שלוחות IP: אם תחום עיסוקך מצריך נסיעות לחו"ל לעיתים קרובות או עבודה מרחוק ללא תלות במיקום, אם קיימים בארגון סניפים קטנים נוספים מעבר לסניף הראשי של הארגון - ניתן לחבר למרכזיית הטלפון שלוחות IP הכוללות טלפוני קצה לסניפים מרוחקים ולעובדים מהבית.
מידע נוסף אודות מרכזיות IP »»
מערכות קוליות:
- האם נדרשת מערכת ניתוב שיחות אוטומאטית? המתקשר יוכל לפנות בהקשה לקבוצה/ לשלוחה הרצויה בארגון.
- האם מערכת ניתוב השיחות תכלול אופציה לתיבות קוליות עבור השארת הודעה קולית באין מענה מהשלוחה המבוקשת (דואר קולי)?
- האם נדרשת העברת הודעות קוליות למייל - מרכזית הטלפון תעביר למשתמש מייל עם פרטי המתקשר וקובץ קול המכיל את ההודעה הקולית שהושארה. ניתן לשמוע מרמקול המחשב בזמן אמת.
- כמה ערוצים לטיפול בשיחות בו זמנית תכיל מערכת הדואר קולי?
- האם רצוי שהמערכת תכלול העברת הודעות פקס למייל אישי של כל משתמש (Fax To e-Mail)?
מידע נוסף אודות מערכות קוליות »»
ציודי קצה:
- כמה טלפונים חכמים נדרשים למרכזיה? ישנן כמה רמות לעמדות הטלפון החכמות, בדרך כלל טלפון חכם
קטן, טלפון חכם מנהלים ותוספת הרחבת לחיצים עבור עמדת מרכזנית.
- האם יש צורך בטלפונים רגילים למרכזיה? ניתן לחבר כל טלפון רגיל למרכזית הטלפון. מומלץ לבחור
באיכות הטלפון על פי כמות השימוש בו, ניתן לחבר טלפונים אלחוטיים, משיבונים, פקסים וכו'..