אם אתם חשים שהעסק שלכם אינו ממצה את יכולותיו, משמעות הדבר היא שעליכם לנקוט בפעולות ממשיות כדי להגביר את יעילות העבודה הן בין העובדים והן אל מול לקוחות. למרבה המזל אנו חיים בעידן בו ישנם פתרונות טכנולוגיים המסייעים לעסקים להגשים את הפוטנציאל הטמון בהם, מבלי להפעיל לחץ כבד על העובדים. הפתרון בו נעסוק הוא המרכזייה בענן, אשר מאפשרת לעסק לנהל את התקשורת הפנימית והחיצונית שלו בצורה הטובה ביותר. רוצים לדעת אילו יתרונות יכולה המרכזיה בענן להעניק לעסק שלכם? המשיכו לקרוא.
חיסכון בעלויות
בסופו של דבר עסק פועל על ממונו ולכן היתרון הראשון של מרכזיה בענן בו נעסוק, הוא היכולת של כלי זה להפחית את עלויות ההפעלה של העסק. מרכזיה זו אינה דורשת התקנה של ציוד פיזי בבית העסק, כלומר אין כל עלות על השכרת ציוד, כמו גם עלות על אנשי התקנה ואנשי התקנה. מאחר שאין כל ציוד פיזי בעסק, אין ציוד פיזי אשר עשוי להינזק ולדרוש עלות תיקון או עלות החלפה. משום שמדובר במרכזיה בענן, אין צורך גם ברכישה של קווי טלפון אשר עבור עסקים יכולה להיות הוצאה כבדה במיוחד. כמו כן, ניתן לחסוך הוצאות רבות על שיחות בינלאומיות על ידי הקמת שלוחות אשר ידרשו מהמתקשר לשלם את עלות השיחה ולא מהעסק עצמו.
התאמה לכל עסק ועסק
יתרון בולט נוסף של מרכזיות בענן הוא שניתן להתאים בצורה מושלמת לצרכי העסק, ככל שהוא הולך וגדל. כלומר, נניח ומוקד השירות שלכם גדל משום שיש לכם יותר לקוחות להם דרוש שירות. אינכם צריכים לתאם עם טכנאי זמן התקנה של קווי טלפון נוספים, תוכלו בקלות להוסיף קווים למרכזיה בענן באופן עצמאי לגמרי ולהמשיך לפעול ביעילות גדולה.
אפשרויות לעבודה מרחוק
בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מאפשרים לעובדיהם לעבור מרחוק, במיוחד כאשר מדובר בנציגי שירות. מרכזיה בענן לעסקים מאפשרת לעובדים לעבוד מהבית מבלי שהמנהלים יאבדו שליטה על המתרחש בשטח. הסיבה כך היא שהמרכזייה מספקת ללא הרף מידע על השיחות המתקיימות בין נציגי השירות ללקוחות.
למעשה, מרכזיות לעסקים היושבות בענן מאפשרות למעסיקים להאזין באופן נסתר לשיחות של עובדים עם לקוחות, לשם הפקת לקחים ופיקוח על איכות השירות. בנוסף המערכת גם מאפשרת הקלטה ושמירה של כל המידע המופק מהשיחות עם הלקוחות, דבר המאפשר למנהלים לחזור ולבחון את תפקוד העובדים השונים, גם כאשר הם עובדים מהבית.
שיפור שביעות הרצון של הלקוחות בפחות מאמץ
עסקים בסופו של דבר פועלים הודות ללקוחותיהם, לכן חשוב מאוד לשמר קשר טוב עם לקוחות ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר. מרכזיה וירטואלית בענן תאפשר לעסק שלכם להעניק ללקוחותיכם את השירות הטוב ביותר, מבלי לשחוק את כוח העבודה הפועל מולם.
בעזרת מרכזיה וירטואלית בענן תוכלו למשל לנהל באופן אוטומטי לחלוטין את ניתוב השיחות של הלקוחות. כלומר, כאשר הלקוח יתקשר לבית העסק הוא יוכל לבחור בעצמו איזו מחלקת שירות נחוצה, מבלי לעבור מנציג לנציג עד שיגיע לנחלה.
בנוסף מרכזיה טלפונית לעסקים תאפשר לעובדי מוקד השירות לקבל את כל המידע הנחוץ להם על הלקוח בלחיצת כפתור, כך שיתאפשר גם חיסכון בזמן ללקוח ולמי שנותן לו מענה. כאשר הלקוח מקבל שירות מהיר ויעיל יותר, כך עולה הסבירות ששביעות הרצון שלו תהיה גבוהה יותר. כאשר הלקוח יבקש ליצור קשר עם שירות הלקוחות אך התור למענה גדול, יוכל לבחור לבקש שיחזור אליו נציג כאשר יגיע תורו. כך ניתן למנוע תסכול גדול של הלקוח בשל המתנה ארוכה על הקו.
מערכות אבטחה מתקדמות
בערוצי התקשורת של כל עסק עובר לא פעם מידע רגיש מאוד, הכולל עלויות, חוזים עם ספקים, חוזים עם לקוחות ועוד. לכן, חשוב שכל מרכזיה תאפשר לעסק לשמור באופן מלא על המידע שלו. מרכזיות בענן הן המרכזיות לעסקים הבטוחות ביותר, משום שניתן להתקין בהן מערכות לאבטחת מידע מהמתקדמות ביותר שיש בשוק. יתרון זה יאפשר לכם ליהנות משקט הודות לידיעה שהמידע יקר הערך של החברה שלכם - בטוח.
לסיכום, כפי שניתן לראות, מרכזיות בענן מציעות לעסק שלכם יתרונות רבים, אשר מתעלים בצורה משמעותית על היתרונות של מערכות תקשורת ישנות יותר. לכן, אין ספק כי מדובר בבחירה הטובה ביותר.