רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

מערכת Call Center - SManager

לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני, המהווה בדרך כלל ממשק ראשוני ואפילו עיקרי בין הלקוח לארגון, יש השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוח ועל רמת שביעות רצון הלקוח. מערכת SManager מעצימה את יכולות ה- Call Center המובנות  במרכזיות פנסוניק ומאפשרת לארגון לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים מחד ופשוטים וקלים לתפעול מאידך.
הפיתוח המקומי מאפשר גמישות והתאמה מרבית לצרכי הלקוחות בישראל תוך כדי שמירה על נוחות וקלות תפעול.
המערכת בנויה בתצורת שרת לקוח המאפשרת לארגון לבנות את המערכת בהתאם לצרכי הארגון ללא תלות במיקום הפיזי של נציגי השירות ו/או עמדות הפיקוח.
המערכת מאפשרת למנהלי מוקדים ניטור בזמן אמת וכן מדידת ביצועים של מרכז השירות מול רמת שירות הנדרשת ומאפשרת בכך לארגון לשפר את רמת השירות ללקוח תוך התייעלות וניצול משאבים מרביים.

תכונות עיקריות במערכת SManager

 

כלול   בקרה וניהול בזמן אמת כלול   מודול קישור למערכות *CRM כלול   תמיכה בכל מרכזיות פנסוניק
כלול תמיכה בנציגים ניידים כלול מסכי WallBoard כלול הקלטת שיחות אוטומטית או ע"פ דרישה*
כלול סימון תוצאת שיחה כלול מודול חיוג חוזר אוטומטי *(Call Back) כלול דוחות היסטוריים
כלול רישום נציג על פי שם משתמש וסיסמא כלול מגוון הודעות המתנה ותסריטי ניתוב כלול אפשרות לריבוי מפקחים ועמדות ממנהל
כלול מודול להשמעת זמן המתנה משוער ומיקום בתור* כלול אפשרות לצ'אט בין מפקח לנציג

 

* אופציונאלי

עמדת מפקח – Supervisor - במערכת SManager קול סנטר

מאפשרת למפקח לנהל את מוקד השירות בנוחות וביעילות באמצעות אספקת מגוון כלים כגון תצוגה בזמן אמת של מצב התורים ופעילות הנציגים, אפשרות להכניס ו/או להוציא נציגים מהתורים על פי הצורך, קבלת הודעות כתובות מנציגים הזקוקים לעזרה, הפקת דוחות היסטוריים ועוד.

מסך מפקח במערכת קול סנטר

מסך מפקח במערכת קול סנטר

מסך מפקח במערכת קול סנטר

מסך מפקח במערכת קול סנטר

עמדת מנהל - במערכת SManager קול סנטר

חובה   מאפשר למנהל לנטר את איכות השירות הטלפוני באמצעות הצגת נתוני המוקד בזמן אמת באופן יעיל ומרוכז
חובה   מונים מצטברים של שיחות יוצאות, נכנסות, שיחות שנענו שיחות ננטשות, שיחות שגלשו מהקבוצה ואל  הקבוצה
חובה   מונים אקטיביים של שיחות בתור, רמת שירות של הקבוצות ומצב הנציג
 

מסך עמדת מנהל במערכת קול סנטר

מסך WallBoard - עמדת מפקח - במערכת SManager קול סנטר

חשוב לדעת

מסך WallBoard מאפשר להציג בצורה גראפית את נתוני הקבוצה הנבחרת או מספר קבוצות לפי בחירה על צגי מחשב/טלוויזיה בצורה ברורה ומרוכזת. הנתונים הם נתוני זמן אמת המציגים:

 

 

כלול שיחות ממתינות כלול   רמת שירות
כלול שיחות שנענו כלול   נציגים פנויים
כלול שיחות שננטשו כלול   נציגים בהפסקה

 


מסך מנהל - תצוגה בזמן אמת על טלויזיה

תצוגת לוח קיר מפוצל:

תצוגת לוח קיר מפוצל במערכת קול סנטר

סרגל נציג - במערכת SManager קול סנטר

חשוב לדעת

מאפשר לנציג תפעול פשוט ונוח וכן הצגת נתונים בזמן אמת

 

 

כלול כניסה על פי שם משתמש וסיסמה כלול   לחצן עזרה המאפשר צ'אט עם מנהל אחראי
כלול ביצוע פעולות טלפוניה בעזרת עכבר כלול   מענה וניתוק שיחה מתוך הסרגל
כלול יציאה להפסקה/ביטול הפסקה כלול   סימון תוצאת השיחה על פי בחירה
כלול   הצגת מספר שיחות ממתינות וזמן המתנה בתור כלול   ניתן להקטין/למזער את הסרגל ולהפעיל בשעת הצורך

 

 

 

עמדת נציג במערכת קול סנטר

דוחות היסטוריים- במערכת SManager קול סנטר

חשוב לדעת

המערכת מאפשרת להפיק דוחות היסטוריים לקבוצות, שלוחות וכן פירוט לכל נציג. ניתן להגדיר חתכים שונים עם סיסמאות ייעודיות למנהלים מבוזרים ברשת הארגון ומחוצה לה (מחוץ לרשת נדרש VPN).

 

 

כלול בקרת סטטיסטיקה מערכתית, קבוצתית  ועל פי נציגים כלול   דוח שיחות שנענו, ננטשו, יצאו, לא נענו ועוד...
כלול דוח פעילות קבוצות ונציגים כלול   אפשרות סינון, ייצוא לקובץ, הדפסה ועוד

 

 

 

מגוון דוחות במערכת קול סנטר

מגוון דוחות במערכת קול סנטר

 

 

מצגת מערכת Call Center - SManager

 
מצגת SManager Call Center

 

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ