רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

מרכזיית קוד פתוח Asterisk

טכנולוגית VoIP מאפשרת את אימוץ הדור הבא של שרותי תקשורת ויישומים. חלפו הימים של יישום מוגבל ושל פלטפורמות טלפוניה מסורבלות. עתידה של הטלפוניה ושל התקשורת הוא בבחירת הלקוח את היישומים הטובים והחדישים ביותר שהגישה אליהם אפשרית דרך רשת האינטרנט.

מרכזיות IP מציעות פתרון תקשורת מתקדם המאפשר לשלב תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון, תוך שמירה על אמינות גבוהה ועל תאימות למגוון רחב של ממשקים וטלפונים.
הפתרון מאפשר לארגון להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת תוך כדי התייעלות וחסכון בעלויות התקשורת וכן מגוון תכונות מתקדמות

הדור הבא של מערכות התקשורת - מערכת אחודה המשלבת מגוון עשיר של תכונות מתקדמות המשפרות את חווית המשתמש ומאפשרות ליעל ולהוזיל את הוצאות התקשורת של הארגון, מרכזית אסטריקס, המערכת המוצעת CrystalClear-IP מבוססת תוכנה בלבד בסטנדרט  Asterisk SIP

מרכזית אסטריקס כוללת סט תכונות רחב עבור ארגוני Enterprise, עם דואר קולי אינטגראלי, תכונות ACD מתקדמות נתב שיחות גמיש, IVR עם אפשרות גישה למסד נתונים. למרכזת כלי ניהול מתקדמים מבוססי ממשק WEB .

CrystalClear IP מופעלת על גבי שרתים סטנדרטים עם מערכת הפעלה Linux, עם שילוב אינטגרטיבי של כרטיסי Sangoma לקישור לספקי התקשורת השונים.

CrystalClear IP תומכת במגוון רחב מאד של טלפוני SIP סטנדרטיים ויחידות קצה, ביניהם יצרנים כמו: Snom Cisco, Linksys Grandstream, Aastra ועוד.

CrystalClear IP משתלבת היטב עם סביבת מערכות טלפוניה ומחשבים אחרות (אינטרופרביליות), מספקת את רמת השרידות ואפשרויות גידול גמישות, כפי שמצופה ממערכות עבור ארגונים גדולים.

CrystalClear IP הנה מרכזת SIP ברמה הגבוהה ביותר הכוללת ארכיטקטורה יציבה ורובוסטית עבור יישומי זמן אמת אינטגרלים כגון IVR ו-Call Center.

תכונות הכלולות במערכת מרכזית Crystal Clear IP, מרכזיות אסטריסק

כלול IVR: מענה קולי וניתוב שיחות עבור תסריטי ניתוב שונים, מספר ערוצים לטיפול בשיחות כמספר קווי החוץ.
כלול Caller ID: שיחה מזוהה בכל שלוחה רגילה / IP הצגת מספר טלפון המתקשר על צג השלוחה. טיפול בשיחות לפי הזיהוי כולל חסימה. שליחת זיהוי מס' השלוחה באופן גמיש.
כלול Voice Mail: תיבות קוליות עבור השארת הודעות קוליות לשלוחות הטלפון, כולל Unified Messaging- העברת הודעות קוליות למייל.
כלול Fax To Mail: פקס אישי לכל שלוחה, מערכת העברת הודעות פקס למייל אישי של כל משתמש, נדרש הקצאת מספר פקס לכל שלוחה.
כלול Conference: חדר וועידה וירטואלי, ניתן לכנס וועידה טלפונית על ידי חיוג למספר קבוע במערכת והקשת סיסמה, אין מגבלה לכמות המשתמשים הנמצאים בוועידה, ניתן להקליט את הוועידה עבור ארכיון.
כלול הקלטת שיחות: מערכת הקלטת שיחות ממוחשבת לכלל שלוחות הארגון, אין מגבלה לכמות השיחות, ארכיון חיפוש שיחות לפי מספר שלוחה/ יום/ שעה/ מספר טלפון וכו'.
כלול מוסיקה בהמתנה: מערכת המאפשרת השמעת מוסיקה בהמתנה ו/או ג'ינגלים שונים לכל מספר אליו התקשרו, ניתן לשמור במערכת קבצי MP3 ולנגן אותם לפי זמנים שנקבעו מראש כגון חגים, שבתות, ימי חופשה וכו'.
כלול

רישום שיחות: המערכת מאפשרת הצגת דוחות על כל השיחות היוצאות והנכנסות ברשומות ובצורה גראפית.

כלול CTI: אפליקציה אישית לכל שלוחה הכוללת התממשקות וחיוג מ- Outlook- בהקשה על מספר טלפון מאנשי קשר ב- Outlook יפתח הטלפון ויחייג באופן אוטומאטי ליעד המבוקש.
כלול טלפוני IP: ניתן לחבר למערכת מגוון רחב של טלפונים מיצרנים שונים בפרוטוקול SIP כולל טלפוני WIFI . אין מחויבות להתקנת טלפון של יצרן המרכזת.
כלול SoftPhone: טלפון תוכנה המופעל באמצעות מחשב/ נייד, ניתן להתחבר למרכזייה במשרד באמצעות חיבור אינטרנט מכל מקום בעולם ולבצע שיחות טלפון מהמחשב, ניתן לבצע שיחות, להעביר שיחות טלפון משלוחה במשרד לטלפון תוכנה.
כלול Find me: ניתן להפעיל תכונת "חיפוש" – שיחה המגיע לשלוחה ישירה במשרד תצלצל במקביל בשלוחה ובטלפון הסלולארי שנקבע מראש, ניתן להגדיר כמה מספרי טלפון לחיפוש.
כלול מוקד ACD: עבור מוקד שרות או מכירות . מוקדן יכול לקבל שיחות מכמה תורים שונים , אופי השיחה יוצג על גבי צג הטלפון של המוקדן.
כלול קווי VoIP: המערכת מאפשרת קבלת קווים מספקי תקשורת בפרוטוקול SIP - קבלת קו טלפון חו"ל הכולל מספר טלפון ישיר לארצות לפי דרישה, הקו מתחבר ישירות למרכזיית הטלפון, מאפשר עבודה נוחה עם ספקים ולקוחות באמצעות פרסום מספר טלפון בקומי בחו"ל וחסכון משמעותי בהוצאות התקשורת - כלול בבסיס המערכת.
כלול מערכת ניהול WEB: ניתן לנהל את המערכת על ידי מנהל מערכת מטעם הארגון עבור שינויים והגדרות לשלוחות המערכת, המערכת כוללת שליטה ובקרה על הפעילות.
כלול Media Gateway: קישור בין סוגים שונים של מרכזיות ע"י פרוטוקול IP וקישור ל PRI.
כלול שלוחות רחוקות: ניתן לחבר שלוחות טלפון אל מחוץ לארגון בכל מקום על פני הגלובוס ולהתחבר בצורה מאובטחת אל המרכזיה , דרך האינטרנט.

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ