רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

Call Center מובנה למרכזיה NS1000

מערכת מוקד טלפוני המובנת במרכזיית טלפון KX-NS1000 מבית פנסוניק, מאפשרת לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים וללא צורך בשרת או ציוד חיצוני נוסף.
מערכת קול סנטר מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה, השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער, מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד. כמו כן ניתן להוסיף עמדות צפייה המאפשרים לבקר את הפעילות המוקד הטלפוני בזמן אמת וכן להפיק דוחות היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד.
תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד וכן למדוד את ביצועי המוקד  הטלפוני ולשפר את רמת השירות ללקוח.

תכונות עיקריות למערכת קול סנטר מובנה למרכזיה NS1000

כלול השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער* כלול הפעלת עד 16 מפקחים בו זמנית* כלול הקלטת שיחות
כלול השמעת הודעות תור כלול שיחות VIP כלול הפעלת מפקחים/נציגים מרוחקים
כלול עד 100 ממתינים בו זמנית בכל תור כלול מגוון דוחות* כלול עמדת מפקח/נציג ממוחשבת
כלול עמדת מפקח WEB * כלול ייצוא דוחות לקובץ CSV כלול התראה על תור גדול מהמותר
כלול   צפיה בו זמנית בעד 4 קבוצות* כלול   מגוון אפשרויות ניתוב      

*נדרש רישיון KX-NSF201

מסך מפקח WEB

חשוב לדעת    

מסך המפקח המופעל מכל מקום באמצעות גלישה לכתובת המערכת ומאפשר צפייה בפעילות המוקד בזמן אמת והפקת דוחות היסטוריים.

נתוני קבוצה:
כלול כמות שיחות ממתינות בזמן אמת
כלול זמן ההמתנה הארוך ביותר
כלול   מצב הנציגים בקבוצה:
כלול   כמות נציגים מחוברים/מנותקים
כלול   כמות נציגים בזמן ניירת
כלול   כמות נציגים בשיחה
כלול   כמות נציגים בזמן צלצול נכנס
כלול   כמות נציגים זמינים

חשוב לדעת   

דוחות היסטוריים:
בנוסף לצפייה ניתן להפיק דוחות על פי שלוש קטגוריות: דוחות קבוצה, דוחות נציג ודוחות פעילות שיחות מוקד. את כל הדוחות ניתן להציג במסך וכן לייצא לקבציי CSV המאפשרים ניתוח נתונים מורחב.

דוחות קבוצה:
כלול פירוט פעילות קבוצות המוקד
כלול מספר מזוהה נכנס לקבוצה
כלול   סה"כ שיחות
כלול   שיחות שנענו
כלול   שיחות שאבדו
כלול   שיחות שגלשו
כלול   זמני שיחה
כלול   זמני המתנה
כלול   מקסימום שיחות ממתינות
כלול   דו"ח גראפי המכיל : השוואה בין שיחות שנענו, ננטשו וגלשו.

מסכי WEB במערכת קול סנטר

דוחות נציג:
כלול פעילות נציג בקבוצות
כלול סה"כ שיחות שנענו
כלול   זמני שיחה
כלול   זמני התחברות למערכת
כלול   זמן בהפסקה
כלול   זמן בניירת
כלול   דו"ח גראפי

מסכי WEB במערכת קול סנטר

דוחות שיחות:
הפקת דו"ח לפי השיחות שהתבצעו במוקד לפי פרמטרים שונים:
כלול תאריך שיחה
כלול זמן התחלת שיחה
כלול   זמן סיום שיחה
כלול   תוצאת השיחה
כלול   מענה אצל נציג
כלול   זמן שיחה
כלול   זמן המתנה
כלול   מספר קו חוץ
כלול   שיחה מזוהה

מסכי WEB במערכת קול סנטר

ניידות במערכת מוקד טלפוני

המערכת מאפשרת שימוש במחשב נייד, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת כך שהמפקח או הנציג יכולים להמשיך לתפקד גם כאשר הם נמצאים בתנועה או מחוץ לארגון.
כמו כן ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב באמצעות אנטנות IP DECT המחוברות לרשת המחשוב ומאפשרות יצירת רשת תקשורת רציפה ברחבי הארגון.

אפשרות צפייה והפקת דוחות מכל מקום ובכל זמן באמצעות מכשיר סמארטפון או טאבלט: 


ניידות במערכת CALL CENTER

 


 

מוצרים קשורים

 
מרכזית טלפון KX-NS1000 מערכת הקלטת שיחות טלפון למרכזית טלפון NS1000  
     

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ