רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

מערכת IQ Call Center

מערכת קול סנטר - IQ Call Center בנויה בתצורת שרת לקוח המאפשרת לארגון לבנות את המערכת בהתאם לצרכי הארגון ללא תלות במיקום הפיזי של נציגי השירות ו/או עמדות הפיקוח.

תכונות עיקריות במערכת - IQ Call center

כלול   בקרה וניהול בזמן אמת כלול   הקלטת שיחות אוטומטית או ע"פ דרישה כלול   מגוון הודעות המתנה ותסריטי ניתוב
כלול מגוון אפשרויות תצוגה כלול שליחת וקבלת הודעות כתובות (צ'אט) כלול ביצוע פעולות טלפוניה ממחשב המשתמש
כלול הפקת דוחות כלול עמדת נציג/מפקח מרוחק כלול תכונות Call Center מתקדמות
כלול שליחת דוחות אוטומטית בדוא"ל כלול "הקפצת" מסכים כלול מבנה מודולרי
כלול קישור למערכות CRM / ERP כלול הודעות מפקח


עמדת מפקח – עמדת תצוגה ובקרה בזמן אמת

המערכת מציגה בזמן אמת את מצב נציגי השירות, כמות השיחות הנכנסות, כמות הממתינים בתור, אחוז שיחות נוטשות ועוד. מעבר להצגת המידע המערכת מאפשרת למפקח לבקר ולהתאים את פעילות המוקד בהתאם לצורך באמצעות האזנה לשיחות, שליחת הודעות כתובות לנציגי השירות, העברת נציגים מקבוצה לקבוצה, הוספת נציגי שירות לקבוצות וכו'. המערכת מאפשרת הפקת מגוון דוחות היסטוריים על ביצועי המוקד ונציגי השירות. את הדוחות ניתן להדפיס, לייצא לקובץ אקסל, או לשלוח אוטומטית בדואר אלקטרוני.

עמדת מפקח במערכת קול סנטר

עמדת מפקח - מסכים במערכת קול סנטר

עמדת מפקח - מסכים במערכת קול סנטר

 

 

מגוון אפשרויות תצוגה להצגה על גבי מסך מרכזי (Wallboard) , עמדת מפקח, עמדת מנהל וכו'

כלול אפשרות למשלוח SMS (מסרון) מתוך רשימת
אנשי הקשר הפרטיים והארגוניים*
כלול אפשרות "הקפצת" מסכים מתוכנת CRM
כלול הצגת סטטוס הודעה כלול הצגת זמינות נציגים בקבוצה
כלול הצגת רשימת הודעות שנשלחו כלול אפשרות להקלטת שיחות **
כלול צ'אט פנימי בין נציגי השירות והמפקח כולל כלול חיוג ישיר מבסיס נתונים, תוכנת Outlook וכו'


המשתמש יכול לבחור את סוג ואופן ההצגה בהתאם לצורך כך שהנתונים הרלוונטיים מוצגים באופן חד וברור ומאפשרים בקרה מקסימלית וקבלת החלטות מהירה בזמן אמת.

מסכי תצוגה בזמן אמת

מסכי תצוגה בזמן אמת 

 

עמדת נציג – הצגת נתונים והפעלה ממחשב נציג השירות

מערכת מציגה את נתונים הרלוונטיים לפעילות הנציג כגון כמות הממתינים בתור זמן ההמתנה הארוך ביותר, כמות שיחות נכנסות, אחוז שיחות נוטשות וכו'. מעבר להצגת המידע המערכת מאפשרת לנציג להפעיל את כל תכונות הטלפוניה ממסך המחשב (מענה לשיחה, העברת שיחה, המתנה וכו'), להתכתב עם המפקח ו/או נציגי השירות, לבקש עזרה מהמפקח, הצגת מצב אנשי קשר שליחת דוא"ל ועוד.

*מותנה ברכישת חבילת SMS מבזק.
**נדרש מתאם הקלטה.

עמדת נציג במערכת קול סנטר

 

עמדת נציג במוקד טלפוני - מערך תפעול

 

עמדת נציג במוקד טלפוני

 

עמדת נציג במוקד טלפוני

 

עמדת נציג במוקד טלפוני

 

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ