רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

מרכזית טלפון אלקטרונית לעסק קטן מדגם Panasonic TES824‎‏

מרכזיות לעסקים KX-TES824 הנה מרכזיה מתקדמת מסוג Hybrid המתאימות במיוחד לעסק קטן ותומכת בצרכים העיסקיים והאישיים של הלקוח.

מרכזית הטלפון TES84 תומכת:

כלול   ב- 3 קווי חוץ וב- 8 שלוחות פנים

 
מרכזית הטלפון KX-TES824 תומכת בתצורה הבסיסית:

כלול ב- 3 קווי חוץ וב- 8 שלוחות פנים אך, בעזרת כרטיסים אופציונאליים ניתן להגדיל את קיבולת המערכת עד ל- 8 קווי חוץ ו- 24 שלוחות פנים* בהתאם לגידול בצרכי החברה.

* 8 מבין השלוחות משמשות כחיבורים לטלפונים רגילים (SLT).  


מרכזיות לעסקים קטנים

מרכזיות לעסקיםמתאימות במיוחד לבתי עסק קטנים או למשרדים ביתיים, הדורשים מערכת גמישה עם רמת תחכום גבוהה. מרכזיות אלקטרוניות לעסק קטן מספקות מגוון תכונות מתקדמות, תוך כדי שמירה על יחס עלות תועלת גבוהה ותמיכה במגוון רחב של אמצעי תקשורת, כגון: טלפונים אלחוטיים, משיבונים, מודמים למחשב, מאמתי כרטיסי אשראי, מכשירי פקס וכל אמצעי אחר הפועל באמצעות קווי הטלפון הרגילים.


לפיכך, מרכזיות פנסוניק אלקטרוניות מעניקות מענה לעסקים קטנים בעלי צרכים בסיסים בתחום הטלפוניה במשרד, כל זאת תוך עלות תועלת גבוהה בשימוש מוצרים הפועלים דרך קוו טלפון רגיל.

תכונות שימושיות ומועילות במרכזיות טלפון אלקטרוניות פנסוניק לעסקים קטנים 

נתב שיחות בעל 3 רמות עם הנחיה קולית

המערכת מציעה את הפונקציה DISA (גישה ישירה למערכת) המאפשרת למתקשרים מבחוץ להתקשר לכל אחת מהשלוחות, ללא מעבר דרך מרכזנית. הודעת פתיחה אוטומטית (3 רמות) תכוון את המתקשר למחלקה הנכונה. לדוגמה: "למחלקת מכירות, לחץ 1 (רמה 1), להנהלה לחץ 2 (רמה 2), לישראל ישראלי לחץ 3 (רמה 3)." המתקשרים יכולים להגיע ישירות ליעד הרצוי, לא רק לשלוחה הדרושה, אלא גם לקבוצת צלצול*, או לקווי חוץ.

כאשר המערכת קולטת אות של שידור פקסימיליה דרך DISA, היא מקשרת אוטומטית את שלוחות הפקסימיליה המסוימת. שידורי פקסמיליה יכולים להתקבל ביום או בלילה ללא מרכזנית, ואין צורך בקו טלפון מיוחד לפקסמיליה. 

* כל הטלפונים בקבוצה יצלצלו בו זמנית וכך יתאפשר לכל אחד מחברי הקבוצה לענות לשיחה.
 

מערכת דואר קולי מובנית (BV)*

כעת אפשר ליהנות מיעלות ומפשטות השימוש בדואר הקולי, בלי להוסיף מערכת חיצונית נוספת. כרטיס ההודעות הקוליות מבטיח שלא תפסיד שיחה, או הודעה חשובה, מלקוח או עמית. ניתן להתאים באופן אישי את תיבת הדואר על ידי הקלטת הודעה אישית שתושמע באוזני המתקשר כשלא יהיה ניתן לענות לשיחת הטלפון.
מרכזי תקשורת וקבוצות עבודה יכולים לנצל את אזור ההודעות המשותף להקלטת הודעות מאת מתקשרים והמרכזנית, או כל חבר בקבוצה, יכולים לחזור ולשמוע אותן.


לדרישות מתקדמות אף יותר, ניתן לחבר מערכת דואר קולי אינטגראלית של Panasonic המספקת תוכונות נוספות, גמישות ושליטה מקצועית.

* נדרש כרטיס הודעות קולי.

הצגת שיחה מזוהה בטלפון רגיל (SLT) ובטלפון ייעודי (PT)*

אפשרות לבחור את אופן הצלצול בהתאם לסוג השיחה, לדוגמה, שיחת חוץ, שיחת אינטרקום ושיחת דלת. בצורה זו ניתן ליצור הבחנה בין שיחות פנים לשיחות חוץ, עוד בזמן הצלצול.

* נדרש כרטיס אופציונאלי.
** מותנה בהזמנת השירות על ידי הספק המקומי.

כלול זיהוי מתקשר
כלול ניהול שיחות טוב יותר
כלול המערכת תומכת בשירות 'שיחה מזוהה'** ומאפשרת למשתמש לצפות במידע לגבי המתקשר בתצוגת מכשירי הטלפון הרגילים (SLT) שלהם יש שירות 'שיחה מזוהה' ובמכשירי הטלפון הייעודים (PT) של המערכת.
כלול עמדות המערכת הייעודיות מאפשרות ניהול יומן שיחות נכנסות (עד 20 שיחות)
כלול חיוג חוזר לשיחות שלא נענו

ניתוב SMS גמיש*
שירות הודעות SMS** הפך לדרך זמינה ומקובלת למשלוח הודעות טקסט בין טלפונים קווים וטלפונים סלולאריים. אפשר להתאים את המערכת ולאפשר לשולחי הודעות SMS להפנות את הודעותיהם ישירות לטלפון (SLT) של משתמש מסוים ובכך להבטיח שהמשתמש הנבחר יקבל את הודעותיהם באופן ישיר ופרטי.

* כרטיס שיחה מזוהה אאפציונאלי וטלפון תואם SMS נדרשים על מנת לשלוח ולקבל הודעות SMS.
** מותנה בהזמנת השירות והפעלתו על ידי הספק המקומי.
  

מספרי חירום 
ניתן להקצות עד 5 מספרי טלפון שיוכלו לעקוף חסימות והגבלות חיוג במערכת, כגון שיחות חירום למשטרה, למכבי אש, לאמבולנס וכו'.

שיחת ועידה בת 5 משתתפים

תכונה זו מאפשרת ל-5 משתתפים לנהל שיחת טלפון משותפת. עד 2 קווי חוץ יכולים להשתתפף בשיחת הועידה.

אמצעי בקרת כניסה לחדר 
תכונה זו מאפשרת להשתמש בטלפון מערכתי (PT) או באינטרקום כניסה Panasonic אפשרות זו שימושת למטרת אבטחה.   

קבוצת שלוחות 
המערכת תומכת בשמונה קבוצות שלוחות. בקבוצת שלוחות אפשר להפעיל את התכונות הבאות:

מענה לשיחות בקבוצה - כל חבר בקבוצת השלוחות יוכל לענות לשיחת טלפון שמיועדת למספר שלוחה אחר בקבוצה זו.
קבוצת כריזה - כל חבר בקבוצת שלוחות מסוימת יוכל לכרוז לחבר אחר בקבוצה.
קבוצת חיפוש (HUNTING GROUP), קבוצת DISA או קבוצת UCD מהווה קבוצת שלוחות נפרדת.
 

הודעה ממתינה*
התכונה מאפשרת למשתמש לסמן לשלוחה אליה התקשר על הודעה ממתינה, כאשר השלוחה תפוסה או לא עונה לשלוחה, לחיצה על לחצן MESSAGE בטלפון ייעודי תפעיל שירות חיוג חוזר אוטומטי (Call Back).

*טלפונים ייעודים (PT) בלבד.
 

בחירת אופן צלצול
אפשרות בחירת אופן הצלצול בהתאם לסוג השיחה, לדוגמה שיחת חוץ, שיחת אינטרקום ושיחת דלת. בצורה זו ניתן ליצור הבחנה בין שיחות פנים לבין שיחות חוץ, עוד בזמן הצלצול.

מרכזיות טלפון פנסוניק אלקטרוניות

ניהול עלויות יעיל במרכזיות טלפון אלקטרוניות פנסוניק לעסק קטן מדגם TES824

דוחות על פעילות שיחות
(SMDR (Station Message Detail Recording: רישום שיחות
המערכת יכולה להקליט או להדפיס מידע לגבי שיחות טלפון שבוצעו מהשלוחות לדוגמה: תאריך, שעה, מספר השלוחה, המספר שחויג, משך השיחה וכיו"ב. מידע SMDR יכול לסייע בניהול עלויות של שיחות חוץ, בשיפור יעלותו של צוות העבודה והשימוש במערכת הטלפונים.
 

הזנת קוד חשבון (כאופציה/ ברירת מחדל/ באישור) 
קודי חשבון משמשים לזיהוי שיחות יוצאות, לצורך חישובים וחיובים. ניתן להדפיס את פעולות ההתקשרות שנשעו עם קודי זיהוי (ב-SMDR). 'קוד חשבון מאושר' הוא אמצעי שימושי ביותר לבקרת עלויות חיוב, כיוון שהמשתמש שמבצע שיחות חוץ, חייב להקיש קוד חשבון תקף כדי לעקוף את הגבלות החיוג במערכת. השימוש בקודי החשבון מאפשר לנהל את הוצאות הטלפון בצורה יעילה יותר.  

הגבלת חיוג 
ניתן לתכנת את המערכת כך שתמנע ביצוע שיחות חוץ שאינן בהרשאה, על ידי הגבלת גישה אל אזורי חיוג מסוימים או למספרי/קודי מרכזיות מסוימים בשלוחות מסוימות.

נעילת שלוחה אלקטרונית
תכונה זו מונעת מגורמים לא מורשים לבצע שיחות מהטלפון, על ידי 'נעילת' קווי החוץ ושימוש בקוד סודי בן 4 ספרות לשם ביצוע שיחה. המרכזנית או האחראי יכולים לשלוט על הנעילה האלקטרונית של כל שלוחה באמצעות עמדת DSS. שירות זה שימושי, למשל, בבית מלון קטן, לניעלת הטלפון בחדר לאחר שהאורחים עזבו את המלון.
  

הגבלת משך זמן שיחה
המערכת מנתקת שיחות חוץ יוצאות, ברגע שמשך זמן השיחה חורג מהקצאת הזמן שתוכתנה מראש לשיחות אלו. צליל התראה על ניתוק השיחה ישלח למשוחחים בקו 15 שניות לפני תום הזמן המוקצה.

מרכזיות טלפון פנסוניק אלקטרוניות

קל לתכנת, קל לתחזק את מרכזיות טלפון אלקטרוניות פנסוניק לעסקים קטנים

התאמה אישית ותחזוקה קלה ופשוטה
ההתאמה האישית והתחזוקה של מרכזיות לעסקים קלות יותר מאי פעם הודות לתוכנת התחזוקה של Panasonic. פעולות אלו פשוטות ביותר עם חיבור המחשב למערכת דרך חיבור USB או דרך חיבורי טורי (RS-232C) מובנים ובאמצעות הממשק הגרפי האינטואיטיבי של התוכנה. מנהל המערכת יכול לתכנת ולתחזק את המערכת גם אם אינו באתר, דרך התחברות מרחוק למודם המובנה. כמובן שממשק התכנות המוכר של Panasonic באמצעות הטלפון המערכתי (PT) זמין אף הוא ומאפשר תכנות מהיר ופשוט של המערכת.  

ממשק גיבוי לסוללה (מובנה)*  
המערכת מצוידת בממשק סוללה מובנה, המאפשר הפעלה מלאה של המערכת במקרה של נפילת מתח חשמל.

* נדרש כבל חיבור אופציונאלי.
  

הרחבה פשוטה וגמישה*
פנסוניק מציעה גמישות חסרת תקדים והרחבה פשוטה. על ידי הוספת כרטיסים אופציונאליים למערכת KX-TES824 ניתן להרחיב את המערכת מ-3 קווי חוץ (CO) ו-8 שלוחות, ל-8 קווי חוץ (CO) ו-24 שלוחות, לשם מתן מענה לצרכים המשתנים של החברה.
לא נדרש כל תכנות נוסף או התקנה מחדש של קווים, דבר העולה כסף רב.

*KX-TES824 בלבד.

 

מרכזיות טלפון פנסוניק אלקטרוניות


טיפול יעיל בשיחות של מרכזיות טלפון אלקטרוניות פנסוניק לעסק קטן 

חלוקת שיחות אחידה (UCD)

  • שיפור תדמית החברה
  • שיחות עיסקיות חשובות לא יוחמצו
  • חלוקת העומס המוטל על המרכזנית

תכונה זו מאפשרת טיפול מהיר ויעיל בשיחות נכנסות, על יד חלוקה באופן אחיד של השיחות הנכנסות לקבוצת שלוחות.
במידה וכל השלוחות בקבוצת ה-UCD תפוסות, המערכת תשמיע הודעה ו/או מוסיקה בהמתנה למתקשר, עד לקבלת מענה. הדבר שימויש במיוחד הן במשרדים גדולים בהם מתקבלות שיחות רבות בו זמנית והן במשרדים קטנים נוכח אדם יחיד שעונה לשיחות (תכונות המתנה בתור).
  

ניתוב שיחה (תפוס/ אין מענה/ עקוב אחרי/ העברה לקו חוץ)
שיחות נכנסות, שיחות אינטרקום ושיחות המועברות לשלוחה שלכם יכולות להיות מנותבות הלאה ליד אחר, כאשר אתם בשיחת טלפון או לא במשרדכם. שיחות יכולות להיות מנותבות ישירות למספר מתוכנת מראש, כגון מספר התא הקולי שלכם, שלוחה אחרת או אפילו למספר טלפון חיצוני, למשל, טלפון סלולארי- ולשפר בכך את היעילות ואת השירות ללקוח. את השירות 'עקוב אחרי' אפשר להפעיל מרחוק מטלפון אחר ( למשל, מחדר ישיבות) וכך השיחות המכוונות לשלוחתכם יגיעו אליכם גם כאשר אינכם במשרד.  

תצורת יום/ לילה/ צהרים
המערכת מספקת תצורת הפעלה של 'יום/לילה/צהרים', המשנות את פעולות המערכת בהתאם לשעות היממה. למשל, ניתן להגדיר ששיחות הנכנסות לאחר שעות העבודה יגיעו לטלפונים מסוימים בלבד או לחסום את האפשרות לבצע שיחות חוץ בשעות הלילה מטלפונים מסוימים.  

שיחת דלת, פתיחת דלת ופעמון דלת*  
ניתן להתקין במערכת יחידות דלת. כאשר מבקר מצלצל בלחצן הדלת, משתמש בשלוחה שהוקצתה לכך מראש יוכל לענות לקיראה ולשוחח עם המבקר. אפשר לחבר למערכת גם פעמון רגיל שישמיע צלצול דלת מוכר בהתקבל שיחות דלת. אפשר לציין שיחות דלת בצלצול, בפעמון, או על ידי שניהם. אם מחובר מנגנון אופציונאלי לפתיחת דלת, המשתמש בשלוחה יכול לפתוח את הדלת ולאפשר למבקר להיכנס.

*נדרש כרטיס אופציונאלי

 

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ