רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

מאמרים מקצועיים בתחום מרכזיות טלפון, פתרונות תקשורת

מאמרים מקצועיים בתחומים שונים ונרחבים:
מרכזיות טלפון, פתרונות תקשורת, מערכות קול סנטר ועוד

מאמרים מקצועיים

מרכזייה בענן

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.10.2018
הענן הוא כינוי כולל לכל מה שמאוחסן למעשה באינטרנט ולא בשרתים מקומיים או בחדרי תקשורת של ארגון כזה או אחר. הבשורה הטכנולוגית של העשור האחרון שדרגה באופן מהותי את יעילות העבודה ואת הגישה למידע של ארגונים על ידי כך שלמעשה, ניתן לגשת לענן בכל מקום, כל עוד יש גישה לאינטרנט...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיות פנסוניק ושירות עבורן

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 20.06.2018
אחד היתרונות הגדולים של השימוש במרכזיות פנסוניק הוא מתן השירות למרכזיות פנסוניק, אשר נעשה על ידי גופים מקצועיים ואמינים המתאימים את המערכת במיוחד לצורכי הארגון...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיה וירטואלית בענן

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.03.2018
בניגוד למרכזיות של ימים עברו, בתי עסק כיום יכולים ליהנות משירות של מרכזיה וירטואלית בענן שלא רק תשפר את השירות שהם מספקים, אלא תאפשר לחסוך בעלויות באופן משמעותי לאורך זמן..


קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיות טלפון - החידושים של ימינו

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.03.2018
עולם העסקים מתבסס על כמה מאפיינים שאחד מהם הוא תקשורת יעילה עם כל מי שיש לו נגיעה לבית העסק. כלומר, על מנת שבית עסק יתנהל בצורה יעילה, חשוב שהוא יוכל לתקשר עם לקוחות, ספקים, עסקים נוספים וכל אדם או ארגון אחר שזקוקים לשירותי בית העסק או שבית העסק זקוק להם..


קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיות בענן - חידושים בתחום, יתרונות וחסרונות

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 06.11.2017
תחומי המחשוב והתקשורת מתפתחים במהירות עצומה, ישנם חידושים רבים גם בתחום של מרכזיות בענן, ולמעשה כיום כל עסק בכל סדר גודל יכול לחסוך עלויות וליהנות מפתרונות מתקדמים ומותאמים אישית בזכות החידושים המלהיבים האחרונים.


קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

עוברים משרד? חשוב להעביר גם את תשתית המשרד בצורה נכונה

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 24.09.2017
ההחלטה לעבור משרד אינה דבר של מה בכך ויש לקבל אותה בכובד רב. להחלטה יש משמעות כלכלית עבור העסק, המעבר כרוך בתכנון מקצועי ובהוצאות רבות שיש לשים לב אליהן מראש כדי להיערך נכון כספית. לאחר שמקבלים החלטה לעבוד משרד, בין אם עוברים מקום בגלל צורך במשרד גדול יותר לאור התרחבות החברה, ובין אם עוברים למשרד חדש כדי ליהנות מתשתיות חדשות, ממיקום מרכזי ונוח יותר או מסיבות כמו צמצום עלויות או גמר חוזה, יש לתכנן גם כיצד להעביר את תשתיות המשרד בצורה חכמה, יעילה ונכונה...


קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיות VOIP לעסקים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 12.09.2017
מרכזיות טלפון אינן המצאה חדשה, כאשר כבר עשרות שנים נעשה בהן שימוש כזה או אחר. מה שכן משתנה הוא הטכנולוגיה, שנכנסת לתמונה ומשנה אותה לחלוטין. בנקודת הזמן הנוכחית, מומלץ לבחור בדגמים המתקדמים ביותר, שמציעים פונקציות מגוונות ושלל אפשרויות התאמה לצרכי העסק. מרכזיות VOIP לעסקים, הדור הבא של המרכזיות כיום, עונות על ההגדרה הזו בדיוק....

קראו עוד»

 
מאמרים מקצועיים

מערכת הקלטת שיחות-דרישת חובה בכל עסק

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.06.2017
גם היום, בעידן האינטרנט, מתבססים רוב העסקים והמוסדות על מערכות טלפוניות – בדרך כלל מרכזיות. מערכות אלו צריכות להיות מאוישות בכוח אדם איכותי ומקצועי, לעיתים 24 שעות ביממה. המטרה היא לאפשר ללקוחות ליצור קשר בכל נושא הקשור לפעילות העסק, לשפר את ההתנהלות מולו ולעיתים גם למכור שירותים או מוצרים...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיית פנסוניק NS1000- הדור הבא של המרכזיות

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 04.06.2017
מרכזיות טלפוניות הן מוצר שקיים מזה עשרות שנים בעסקים ובארגונים מסוגים שונים. יחד עם זאת, מדובר בתחום שאינו קופא על שמריו רגע אחד, ושממציא אחת למספר שנים חידושים שמשנים את חוקי המשחק בתחום...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מערכת הקלטת שיחות לעסקים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 08.11.2016
בכל עסק, שאלת התקשורת עם הלקוחות חייבת להישאל ולקבל תשובות מספקות על פי צרכי העסק ובהתאם לאופיו. המערך הטלפוני של העסק מאפשר לו את יצירת הקשר עם הלקוחות, מה שלמעשה מגדיר את איכותו של השירות שמעניק העסק...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מערכת הקלטת שיחות לעסק - שימושים עיקריים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 23.08.2016
"חלק מהשיחות מוקלטות", מיידעים אותנו פעמים רבות במערכת הניתוב הקולית של מרכז השירות אליו אנחנו מתקשרים. מנקודת המבט של בעלי העסק ושל נותני השירותים עצמם, ההקלטה הזו היא הכרחית ונראית לרוב מובנת מאליה...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מרכזיית IP פיזית לעומת מרכזיית IP בענן וירטואלית

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 23.08.2016
כל עסק צריך להעמיד לנגד עיניו את התקשורת שלו עם הלקוחות. גם היום, בעידן האינטרנט, חשוב שהתקשורת הזו תהיה מבוססת בחלקה הגדול על מערך טלפוני מאויש היטב...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

מערכות קול סנטר – למי זה מתאים?

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 30.05.2016
מערכות קול סנטר, או מערכות לניתוב שיחות, הן מערכות המשמשות עסקים בהתקשרותם עם לקוחות. המערכות הללו מאפשרות לקלוט את שיחת הלקוח ולנתב אותה לאפיקי שירות שונים, ובמקביל - לפקח על כל השיחות המתקבלות במוקד...

קראו עוד»

 

מאמרים מקצועיים

         

מרכזיות IP - שאלות ותשובות

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.12.2015
בשעה טובה החלטתם להצטייד במרכזיה עבור העסק שלכם. ברור לכם שהיא תשפר באופן דרמתי את התנהלות העסק, בעיקר אל מול הלקוחות, ובכך תצעיד את העסק קדימה ותגדיל את מעגל לקוחותיו ואת הרווחים...

קראו עוד»

  

מאמרים מקצועיים

         

איך לבחור מרכזיית IP מתאימה לעסק

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 16.11.2015
אם הגעתם לפה, סימן שכבר הבנתם את היתרונות שמרכזיה מגלמת בתוכה עבור העסק שלהם: ממש על קצה המזלג, אפשר להצביע על חיסכון במשאבים ובעלויות, שיפור הקשר שלכם עם הלקוחות והענקת שקט נפשי עבורכם...

קראו עוד»

  

מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP בענן

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 16.09.2015
כל עסק בתחומי פעילות מגוונים ובסדרי גודל משתנים, חייב להעמיד לנגד עיניו את סוגיית השירות עבור הלקוחות. תפעול מוקד שירות טלפוני, בתנאים האלה, עשוי בהחלט להפוך לחובה של ממש..

קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות תומכות לעסקים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 05.08.2015
כל עסק חייב להעמיד את סוגיית השירות ללקוחותיו בראש מעייניו. המענה הטלפוני מהווה משתנה מרכזי במשוואה הזו, אם לא המרכזי מכולם....

קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

הקמת מערכת קול סנטר

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 25.5.2015
בעידן הטכנולוגי בתי עסק נדרשים למוקד טלפוני מהיר, יעיל וחכם סביב השעון, כדוגמת השירות המסופק על ידי מערכת קול סנטר. יחד עם זאת, הקמת המערכת דורשת תכנון מוקדם בכדי להתאימה באופן מלא לצרכי העסק....

קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

מערכת הקלטת שיחות טלפון

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 25.5.2015
עבור בתי עסק רבים הקלטת שיחות הינה כלי חיוני, הנדרש עבור מגוון צרכים ומטרות. על כן, חשוב לדעת שבימינו מערכות הקלטת שיחות מהוות מוצר נלווה של מרבית המרכזיות ומוקדני הטלפונים המתקדמים לעסקים, ושניתן לחברם למערכות הממוחשבות שקיימות כבר בעסק...

קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

סוגי מרכזיות טלפון לעסקים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 25.5.2015
מרכזיות טלפון לעסקים מהוות כלי עבודה חשוב וקריטי להצלחת הארגון. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת אנו רואים מרכזיות טלפון חדשות לעסקים אשר משפרות משמעותית את ניהול התקשורת הפנים והחוץ ארגונית...

קראו עוד»                                                           

 

מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות לעסקים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 09.03.2015
כל עסק חייב לספק מענה טלפוני מקצועי ומתקדם לקהל לקוחותיו ובמציאות המורכבת של היום חשוב כי עסקים ירכשו מרכזייה מתקדמת וחכמה שמתאימה לצרכי הארגון תוך מבט קדימה לצרכים המשתנים והעתידיים...

קראו עוד»                                                           

 

מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות טלפון 

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 09.03.2015
תחום התקשורת הולך ומתפתח במהירות וגם צרכי הטלפוניה של העסק הולכים ומשתנים. כיום לא ניתן להסתפק בטלפון קווי אחד לעסק ויש לספק מענה מקצועי ללקוחות...

קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

הקלטת שיחות במרכזיות  IP

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 5.02.2015
חברות רבות במשק הישראלי רוכשות מרכזיות IP מתקדמות המאפשרות פתרון איכותי וחדשני בין מערכות הטלפוניה למערכות המחשוב בארגון...


קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

         

מערכת קול סנטר – Call Center 

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 5.02.2015
עסקים רבים במשק הישראלי, קטנים וגדולים כאחד, חייבים לנהל ערוץ הידברות יעיל ואפקטיבי עם הלקוחות....


קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP של פנסוניק

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 5.02.2015
עולם התקשורת עובר שינויים רבים בעשור האחרון וטכנולוגיית ה- VoIP הולכת ומשתלטת, וכך עולם העסקים זוכה לפתרונות מתקדמים וחדשניים כגון מרכזיות IP..


קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

יתרונות השימוש במרכזיות IP לעסקים קטנים

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 15.12.2014
הטכנולוגיה המתקדמת מציעה לנו כיום פתרונות רבים, המייעלים ומשפרים את התנהלותנו היום יומית באופן משמעותי....


קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP לעומת מרכזיות מ"הדור הישן"

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 24.11.2014
עידן המידע, המחשב והאינטרנט הביא עימו שפע של שיפורים בתחום התקשורת. שיפורים אלה יכולים להועיל מאוד ללקוח הביתי אולם הם יכולים להיות גם בעלי תועלת מרובה במיוחד ללקוחות עסקיים, לחברות ולארגונים מכל סוג שהוא...


קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות VOIP - הדור החדש של מרכזיות טלפון

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 18.06.2014
לאחרונה עוברים חברות, בתי עסק ואף אנשים פרטיים למרכזיות Voice over IP) VOIP) וזאת בזכות קשת רחבה של יתרונות...


קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP - מחירים ועלויות לעסק

מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 18.06.2014
אחד היתרונות החשובים ביותר שמרכזיות IP מקנות, הינו חיסכון במחירים ובעלויות הוצאות התקשורת השוטפות של העסק...


קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מערכת קול סנטר (Call Center) 
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 20.5.2014
קיימים סוגים שונים של מרכזיות. מרכזיות IP, המשלבות במסגרתן מספר טכנולוגיות, מוצעות כיום גם לצרכים פרטיים, אך קהל היעד העיקרי שלהן הם עסקים בסדרי גודל שונים. מרכזיות IP לעסקים קטנים וגדולים הן פתרון נהדר, העוזר לחסוך בהוצאות וליהנות מגמישות מרבית...


קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP לעסקים קטנים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 20.5.2014
היא נחשבת לחלק בלתי נפרד כמעט בכל חברה גדולה, המספקת שירותים לקהל הרחב, והיא מציעה, במסגרתה, טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. מערכת קול סנטר (Call Center) היא חלק ממוקד שירות הפונה ללקוחות החברה ומספק להם שירות באמצעות הטלפון...


קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

       

פתרונות תקשורת לעסקים על גבי רשת האינטרנט  
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 22.4.2014
בישראל יש הפרדה בין ספקי התשתיות לרשת האינטרנט לספקי האינטרנט ולכן לרוב יש לרכוש חבילת תקשורת משני ספקים. עם המעבר לרשת האינטרנט המהיר ולמגוון האפשרויות של ספקי האינטרנט הסלולרי...


קראו עוד»                                                           

  

מאמרים מקצועיים

        

קווי חוץ דיגיטאליים PRI
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 29.4.2014
קווי חוץ דיגיטאליים PRI מועברים על ידי ספק תקשורת טלפוניה פנים ארגונית ישירות לאתר הלקוח באמצעות סיב אופטי (קווי חוץ אנלוגיים מועברים על גבי כבילת נחושת)...


קראו עוד»

  

מאמרים מקצועיים

              

פתרון טלפוניה חכם ומתקדם לעסקים  
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 22.4.2014
כל עסק זקוק לפתרונות טלפוניה חכמים ויעילים על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי ללקוחות וכדי לייעל את עבודת הארגון ולצמצם עלויות תקשורת...



קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

            

מרכזיות פנסוניק מתקדמות לעסק 
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 2.4.2014
חברת פנסוניק נחשבת לחברה המובילה בייצור מרכזיות טלפון וציוד תקשורת והיא ללא ספק נחשבת למובילה בתחום מרכזיות ה- IP. מרכזיות פנסוניק מציעות פתרונות מתקדמים ומגוון רחב של יתרונות לעסקים וללקוחות פרטיים...


קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

הקלטת שיחות בעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 2.4.2014
בתי עסק רבים זקוקים להקלטת שיחות נכנסות ויוצאות על מנת לשפר ולייעל תהליכי מכירה ושירות ועל מנת לתעד את השיחות במקרה של מחלוקות או בעיות העלולות להתעורר בין העסק ללקוחותיו או עם אחד הספקים...

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP לבתים פרטיים ולעסקים המתנהלים מהבית
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 2.4.2014
ישראלים רבים תוהים האם כדאי להתקין מרכזיית IP בבית, ובעוד בעסקים רבים מתקינים מרכזיות IP והן הולכות ומשתלטות על השוק, הרי הנחיצות למרכזיית IP בבית טרם ברורה לצרכן הישראלי...

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP לעסקים- הבחירה הנבונה והמשתלמת ביותר
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 2.4.2014
בשנים האחרונות ירדו מחירי מרכזיות ה- IP משמעותית וכיום פער המחירים בין מרכזיית TDM דיגיטלית רגילה למחירי מרכזיות IP מאפשר לעסקים מכל הסוגים...

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

בחירת מרכזיות טלפון
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 11.2.2014
בעשור השני של שנות האלפיים מהווה תקשורת ארגונית בסיס להתנהלות העולם העסקי, בין אם מדובר בתקשורת קווית, סלולארית או רשתית...

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

        

כיצד לבחור מרכזיות טלפון ומה חשיבותן
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013

מרכזיות טלפון הינן מערכות רב קוויות לתקשורת פנים וחוץ, אשר מספקות קשת רחבה של אפשרויות ניתוב וניהול תקשורת לעסקים . מרכזיות אלו מהוות כלי נחוץ לכל עסק וקשה עד כמעט בלתי אפשרי בימינו להתנהל בלעדיהן, או לספק מענה תקשורת איכותי ומקצועי...

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

סוגי מרכזיות לעסקים בשנות האלפיים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013

בעשור השני של שנות האלפיים מהווה מענה טלפוני מתקדם ויעיל חלק בסיסי משירותיו של כל עסק, המשמש גם ככלי למינוף ולמיתוג. מלבד זאת, הציפייה של אנשים המתקשרים לחברה היא לזכות במענה מקצועי, איכותי, מהיר ומובן. על מנת להשיג את מטרה החשובה, יש לבחור במרכזיית עסקים מתקדמת וחכמה המתאימה לצרכיו הקיימים והמשתנים של העסק....

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

לצעוד קדימה עם מרכזיות IP
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013

בימים אלו מחשבים וסמארטפונים הינם חלק אינטגראלי מהתנהלות העולם העסקי, ואילו מערכות תקשורת מהוות מרכיב בסיסי בכל עסק גדול כקטן. לאור ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה בתחום והצרכים המורכבים של ימינו, רבים כבר הבינו כי המרכזיות האנלוגיות אינן אלא נחלת העבר. את מקומן של המרכזיות היקרות והמסורבלות תופסות מרכזיות IP המשתלבות במערך הממוחשב של בתי העסק....

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות פנסוניק מתקדמות לעסקים
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 31.12.2013

חברת פנסוניק נמנית ללא ספק על היצרניות המתקדמות והמובילות בתחום מרכזיות IP. החברה מציעה מגוון גדול של סוגי מרכזיות איכותיים המותאמים ספציפית לצרכיו של כל עסק, ומעניקים פתרונות תקשורת מקצועיים ואמינים לעסקים  גדולים וקטנים כאחד. מרכזיות פנסוניק נעזרות בטכנולוגיות מובילות, בדגש רב על פיתוח מערכות בעלות ממשק ידידותי, פשוט ונוח לשימוש. ....

קראו עוד»                                                           

  

 מאמרים מקצועיים

              

מרכזיות IP – טכנולוגיה במיטבה
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 07.10.2013

מביני עניין בתחומי התקשורת הארגונית מסכימים כי תקופת השימוש במרכזיות טלפון אנלוגיות ודיגיטאליות עומדת להסתיים. מערכות אלו יפנו את מקומן לטובת מרכזיות IP ממוחשבות ומתקדמות, המבוססות על טכנולוגיית VOIP....

קראו עוד»                                                           

 

 מאמרים מקצועיים

         

למה כדאי לרכוש מרכזיות IP?
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 14.08.2013

רבים הם העסקים והארגונים המעוניינים לרכוש מרכזיית VoIP אך כשנשאלת
השאלה "למה?" המענה אינו חד משמעי, לקוי ולוטה
בערפל...

קראו עוד»                                                           

 

 מאמרים מקצועיים

            

חשיבות פתרונות IP
מאת: עוז כהן I נכתב בתאריך: 01.06.2013

פתרון IP  מונע את הצורך בהתקנת מרכזיות טלפון נפרדות לכל סניף, כמו שמקובל כיום במערכות PBX של טלפוניה רגילה, יתרון מרכזי נוסף הוא שניתן לפרסם מספר טלפון אחד ולנווט את השיחות הנכנסות ליעד הרצוי בכל אחד מסניפי הארגון...

קראו עוד»                                                                                   

 

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ