רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

Call Center אקטיבי Optimus

אופטימוס הנה מערכת קול סנטר המתקדמת ביותר בישראל, מערכת קול סנטר זו מסייעת לארגונכם ליעל ולשפר את ניהול המוקד הטלפוני, ולהיות נגישים יותר ללקוחותיכם.

מודולים הקיימים במערכת קול סנטר - אופטימוס

 מערכת קול סנטר אופטימוס

       

פיקוח ובקרה 
ניהול המוקד בצורה היעילה והמהירה ביותר באמצעות מסכים מותאמים אישית וידידותיים לאחמ"ש ולמנהל. התראות קוליות, SMS, ספים ועוד.        
                                         

               מערכת קול סנטר אופטימוס            דוחו"ת מקיפים
ערכת דוחו"ת מלאה לכלל פעילות המוקד, הכוללת מעקב ונתונים מפורטים ברמת הנציגים, התורי והשיחות. כולל ניתוח מלא של פעילות הנציג לאורך כל
המשמרת.                                                      

מערכת CALL CENTER אופטמוס

  הקלטת שיחות
הקלטת כל השיחות, כולל שיחות יוצאות ופנימיות. איתור שיחה בצורה קלה ומהירה לפי נציג, שם לקוח, מועד השיחה ועוד. "שתילת" ההקלטות בכרטיס הלקוח.
    מוקד טלפוני קול סנטר    ניהול תורים
ניתוב שיחות חכם לפי זיהוי הלקוח והתאמת הנציג לשיחה.
כולל ממשק למערכת CRM.
 מוקד טלפוני אופטימוס  

ממשק CRM
הקפצת מסך במערכת CRM, התמקדות בכרטיס לקוח, הפעלת חיוג אוטומטי מתוך המערכת ועוד תוכנות רבות.

 

 

מערכת ניהול
ניהול המערכת מהמשרד, מהבית ומכל מקום באמצעות
דפדפן האינטרנט בעברית.

 

תותח שיחות
חייגן מתקדם עבור מוקדי שיחות יוצאות המשלב גם יכולות Call Back ושיחות אינטרנט. שיפור תפוקות המוקד מובטח.

       

חשוב לדעת

פיקוח ובקרה הם כלים הכרחיים למנהל, במיוחד בפעילות שיחות יוצאות התלויה לחלוטין בתפקוד הנציגים,
מערכת אופטימוס לניהול המוקד הטלפוני מציעה מסכי זמן אמת מתקדמים לניטור פעילות הנציגים, כולל
הבדלה בין סטאטוסים ייחודיים:

כלול שפופרת מורמת (ללא חיוג) כלול זיהוי זמנים בשיחה אמיתית או בנסיונות חיוג
כלול בתהליך חיוג כלול זיהוי שיחות בין נציגים לבין עצמם
כלול בשיחה פנימית / חיצונית כלול זיהוי שיחות לא אפקטיביות
כלול ב"החזק" כלול התראות בצבע או בקול לגבי פעילות נציגים לא תקינה

חשוב לדעת  

הכנסת כלי פיקוח ובקרה למוקד ומודעות של הנציגים לכלים אלו (מסכי פלזמה) מעלה את המספר מ-20 דקות לכיוון ה-35 דקות בכל שעה בשיחות טלפון אפקטיביות – כמעט פי 2

פעילות מוקד טלפוני - קול סנטר אוטומטי באמצעות חייגן

כלול הפעלת חייגן ("תותח שיחות") בתצורת Predictive מאפשרת חיוג לפי מספר הנציגים הפנויים במוקד באותה שניה
כלול כל השיחות הלא אפקטיביות (אי מענה, תפוס) מטופלות בחייגן והנציגים כלל לא מודעים להן
כלול נציגים מקבלים – כשיחות נכנסות – רק שיחות שנענו

חשוב לדעת   

עבודה נכונה עם חייגן יכולה להביא את אחוז ניצול העמדה ל-90%....
הנציג נמצא בשיחה יותר מ-50 דקות בשעה

ניהול מוקד טלפוני

כלול ממשק הניהול תוכנן ע"י מנהלי מוקדים ואחראי משמרת כלול דגש מיוחד על קלות שימוש ופשטות
כלול ממשק משתמש WEB-י ללא צורך בהתקנה כלול שינוי התנהגות המוקד – עשה זאת בעצמך – קל, פשוט וידידותי
כלול תמיכה מלאה בעברית, אנגלית, רוסית, ערבית
ומעל 10 שפות נוספות
כלול סרגל כלים לנציג – כולל נתוני זמן אמת על תפקודו

מסכי זמן אמת במערכת קול סנטר - אופטימוס

חובה   מסכי זמן אמת מובנים במערכת - רענון אחת לשניה, מידע מלא על כלל פעילות המוקד, החייגן, תורים, נציגים ושיחות
חובה   הגדרת ספים וצבעים
חובה   מחולל מסכי זמן אמת כולל גרפיקה
חובה   כל המסכים WEB-יים, בעברית או בכל שפה אחרת
חובה   שמירת מסכים מועדפים לכל משתמש וגם כמסכים ציבוריים
חובה   התראות קוליות והתראות SMS

 

מסכי זמן אמת במערכת קטל סנטר - מוקד טלפוני - אופטימוס


מסכי זמן אמת במערכת קטל סנטר - מוקד טלפוני - אופטימוס

 

מסכי זמן אמת במערכת קטל סנטר - מוקד טלפוני - אופטימוס

 

מסך זמן אמת בקול סנטר - אופטימוס

 קול סנטר אופטימוס

 

דו"חות היסטוריים במערכת מוקד הטלפוני אופטימוס

חובה כ-30 דו"חות היסטוריים לניתוח מלא של פעילות המוקד
חובה   דו"חות לניתוח מלא של: תורים, נציגים, שיחות, פעילות המוקד כולו
חובה אפשרות לתחקור מלא של כל שיחה ושיחה – Cradle to Grave
חובה דו"חות WEB-יים כולל יצוא ל Excel
חובה תמיכה מלאה בעברית, אנגלית, רוסית, ערבית ומעל 10 שפות נוספות
חובה ממשק למערכות BI – בניית דו"חות עצמאית

 

 דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

 

דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

 

דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

 

דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

 

דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

 

דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

 

דוחות היסטורים ממערכת קול סנטר אופטימוס

הקלטת שיחות במערכת מוקד הטלפוני - אופטימוס

חובה מודול הקלטת שיחות אינטגרלי למערכת
חובה   הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות
חובה הקלטה מלאה של כל שלוחות הנציגים בטכנולוגיית IP
חובה אחזור הקלטות מתוך מערכת הניהול של המוקד
חובה אינטגרציה מלאה של ההקלטות למערכת ה CRM – שתילת ההקלטות בתוך כרטיס הלקוח ב CRM

 

הקלטת שיחות במוקד טלפוני

 

הקלטת שיחות במוקד טלפוני

 

יצירת קשר


כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

טלפון: 1-700-700-010

פקס: 03-6969696

דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
 בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ