רוצים להתייעץ?
כדי לקבל ייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר מלאו פרטיכם
שדות חובה
 
| אודות | צור קשר | שירות ותמיכה | |   1-700-700-010

הקלטת שיחות לקווי PRI

מערכת הקלטת שיחות טלפון - Srecorder הינה מערכת שפותחה עבור מרכזיות פנסוניק תוך כדי התאמה מיוחדת לצרכי הלקוחות בישראל והקפדה על קלות ונוחות השימוש והתפעול, זוהי מערכת הקלטת שיחות לקווי PRI.

SRecorder הינה מערכת מתקדמת להקלטה, ניהול ואיתור שיחות טלפון. המערכת מאפשרת לארגון לנהל ארכיון הקלטות ממחושב לצרכיי תיעוד, בקרה, הדרכה, שיפור איכות השירות וכו'.

המערכת מותקנת בתצורת שרת/לקוח ומאפשרת גמישות והתאמה לצרכי הארגון, איתור שיחה על פי מגוון מאפיינים, מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון, ניתוחים סטטיסטיים ועוד.

תכונות עיקריות למערכת הקלטת שיחות

כלול   ממשק אישי לשמיעת הקלטות   כלול   אפשרות משלוח הקלטה במייל
כלול   איתור הקלטה לפי תאריך, מס' שלוחה, שיחת חוץ,
קוד נציג, מספר המתקשר וכו'
  כלול   אפשרות לאינטגרציה עם תוכנות CRM
כלול   מערכת התראות במייל / מיסרון   כלול   אפשרות גיבוי ברשת
כלול  

אפשרות הוספת עמדות משתמש

  כלול   ממשק בעברית
כלול   שמיעת הקלטות ע"פ הרשאה   כלול   האזנה לשיחה בזמן ההקלטה
כלול  

זיהוי והתראה על חוסר מקום פנוי בדיסק

  כלול   הגדרת שלוחות לא מוקלטות
             

חיבור המרכזייה למערכת ההקלטות Srecorder

 
  • חיבור להקלטת ציר או מספר
        צירי  PRI ללא הגבלת שלוחות
        מוקלטות
  •    
     
  • חיבור לשלוחות רגילות או קווי
        חוץ אנלוגיים
  • מערכת הקלטת שיחות לקווי PRI
       


    מסך משתמש בהקלטת שיחות

    מסך המשתמש מאפשר חיפוש הקלטות מתוך בסיס הנתונים
    ניתן לשמור את ההקלטות בכל נתיב לפי בחירה ואף לשלוח במייל
    החיפוש במסך זה מתבצע לפי שלוחה, יעד שיחה שעה, זמן שיחה, שם המתקשר, שלוחה וקוד סיכום שיחה
    בחיפוש לפי קוד סיכום שיחה ניתן למדוד את אחוזי סגירת העסקאות בחברה, עסקאות פתוחות להמשך
    טיפול, קריאות פתוחות וסגורות וכל קוד לפי בחירת הלקוח ואפיון המערכת
    אפשרות להכנת דוחות קבועים ואו הצגת דוחות כחשבונית
       

    מסך משתמש בהקלטת שיחות טלפון

     


    דוחות על פי אפיון שיחה

    באפשרות המשתמש לאפיין את סוג השיחה באמצעות הקשת קוד אפיון
    ניתן למדוד כל פעילות בתלות הזמן, כמו סגירת העסקאות בחברה
       

    דוחות שיחה

     

    מסך אחזור הקלטות

    מציג את תוצאות החיפוש בהתאם לקריטריונים שהוגדרו
    מאפשר השמעה, שמירה, שליחה בדוא"ל וכן הדפסת או יצוא הנתונים לקובץ אקסל
       

     מסך אחזור הקלטת שיחות

     

    מסך ניהול

    מתוך מסך הניהול ניתן להאזין לשיחה ולראות את היקף פעילות ההקלטות בזמן אמיתי
       

    מסך ניהול

     

    מסך הגדרות

    בהגדרת מערכת ההקלטות ניתן להגדיר שלוחות לא מוקלטות
    רמות שירות לשמיעת ההקלטות (עד תשע רמות), התראות, גיבויים וכו'
       

    מסך הגדרות

     

    בקרת עלויות וניהול חיובים

    המערכת מאפשרת בקרה על עלות שיחות הטלפון בארגון וכן יכולת תמחור וחיוב בהתאם לתעריפים שנקבעו על ידי הארגון
    עדכון תעריפים על פי שלוש רמות בכל יום בשבוע
       

     

    בקרת עלויות

     

     

    יצירת קשר


    כל פניה תיענה ותזכה לתשומת הלב המלאה.
    נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ויעניקו מענה מהיר ומקצועי.


    ניתן ליצור קשר עמנו באמצעות:

    משרדים ראשיים: רח’ המשביר 4, חולון

    טלפון: 1-700-700-010

    פקס: 03-6969696

    דוא"ל מכירות: sales@bar-oz.co.il
    דוא"ל שירות ותמיכה: support@bar-oz.co.il
     בניית אתרים אחסון אתרים © 2018 כל הזכויות שמורות לבר-עוז מערכות תקשורת בע"מ